|
Blaze 520
|
Wie vanavond zuidlaardermeer?
|
|
|
Geronimo79
|
wind op dit moment 13 met vlagen van 35..... dus Zuidlaardermeer lijkt me wat overdreven vlagerig
|
|
|
Gertjan
|
Ben zolang je kan staan kan je gerust op het wad met aflandig als je geen beginner bent. En die Waroo`s zijn zo goedkoop, die kun je altijd nog eens laten schieten als je niet meer terug komt.
|
|
|
skyhigh as a
|
ZOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! dat was weer es ouwerwets knalluh BIGAIRHANGTIME
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Yo Cees, weet je wel hoe erg ik al 3 keer heb lopen balen dat ik niet het water op kon omdat t te hard waaide? is nu nie anders he hey ben, wil morgenaaf wel mee. maar kite lek... hebu misschien ff wat te leen?? (please) Neem ik wel taart mee wel perfecte wind voor jou... 30 knopen voorspeld! Word dikke TOPPPP dag morgen , heb er zin ANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN .. nu maar ff snel pitten en dan morgen.. beulen!
|
|
|
Gj
|
Nee yvet. vandaag topwind vor jou als jij aan de kite was gegaan denk dat je niet meer konstaan en richting schier ging!
|
|
|
CeesV
|
hij was hard maar lekker op workum... had m'n handen vol aan die 9! nu lekker tot 4 uur kroegentocht
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Ach, had ik t eiland ook s keer van de andere kant gezien. Misschien zelfs wel van bovenaf Nee yvet. vandaag topwind vor jou als jij aan de kite was gegaan denk dat je niet meer konstaan en richting schier ging!
|
|
|
shannon18
Gast
|
wie woont er trouwens vlakbij de superdeboer, in de oranjebuurt in grunn, heel schuin tegenover mij, met die mooie kitemobile bus?
|
|
|
Jelke
|
Morgen nog mensen zin om te wakeboarden bij Blue bay in Heede? het gaat toch niet waaien.
|
|
|
Gertjan
|
wie woont er trouwens vlakbij de superdeboer, in de oranjebuurt in grunn, heel schuin tegenover mij, met die mooie kitemobile bus?
Volgens mij woont Stef van kitemobile daar zelf.
|
|
|
shannon18
Gast
|
oke, tegenover mij dus, wat grappig, denk dat ik hem dan maar eens heel vriendelijk ga aankijken of hij eens een plekje vrij heeft in de auto (van groningen naar workum is een drama met ov )
|
|
|
Gertjan
|
Daarom hebben wij ook bijna allemaal een autorijbewijs, behalve Jordi maar daar was je vast wel acher na al die opmerkingen van ons tegen hem.
|
|
|
|
skyhigh as a
|
vandaag lachuh op zuidlaardermeer, beetje jumpen over de rietkragen en KITECHICKS MOGEN ALTIJD MEE IN MN AUTO!!!!!
|
|
|
|
Geronimo79
|
goh.. wat verbazingwekkend.
|
|
|
shannon18
Gast
|
goh.. wat verbazingwekkend.
ik zit er trouwens over te denken de bandit f-one 7.5 m en t boardje f-one fluid 138x38. Nu zei benjooh dat ik misschien beter een grotere kite en een kleiner boardje kon kopen als ik er ook als gevorderde mee wil blijven varen. Nu ben ik 58kg en 1.67m, wat vinden jullie? (of is dit nu heel erg offtopic )
|
|
|
Benjooh
|
Haha denk achteraf dat 7,5 toch wel oke is hoor (Maar houd dr wel rekening mee dat je 10 kg aankomt als je na elke sessie naar de Mac gaat )
|
|
|
CeesV
|
Haha denk achteraf dat 7,5 toch wel oke is hoor (Maar houd dr wel rekening mee dat je 10 kg aankomt als je na elke sessie naar de Mac gaat ) ik denk dat dat wel meevalt, tenzij je de hele dag op t strand staat te lullen ipv dat je aan 't kiten bent.... ik denk dat je met kiten best wel wat calorien verbrand, dus dat compenseert wel wat
|
|
|
Geronimo79
|
Nu ben ik 58kg en 1.67m, wat vinden jullie? (of is dit nu heel erg offtopic ) Je had toch al genoeg aanbiedingen om mee te rijden? Nu snap ik ook waarom benjolino ineens zn rijbewijs wil gaan halen. een bandit?? dacht dat je arme student was....
|
|
|
shannon18
Gast
|
t zijn spullen die gebruikt zijn voor testen/demo's, zodoende ;-) dus t is een mooie aanbieding
|
|
|