Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben karin (27) en ben sinds een 2 maanden aan het kiten, eerst lessen en nu sinds kort zelf aan het oefenen (ik ben dus nog een echte beginner) . Tot nu toe ben ik vooral op Schellinkhout en Enkhuizen geweest, maar wil graag de overstap maken naar het noorden (toch net iets dichterbij )
Hallo, hier nog een beginner en ik ben even ver als jullie met kiten, morgen voor mij niet het het water op en door de week ook een drukke baan, als het ergens in het weekend lekker waait wil ik me graag bij jullie aansluiten. Lauwersoog op een avond of Workum in een weekend bijvoorbeeld...
Ik werk onregelmatig, dus kan soms juist alleen maar door de week. Zoals de voorspellingen nu zijn ga ik in ieder geval maandag, dan zal het wel Workum worden.
Ik ken jullie skills niet en weet ook niet waarmee je kite. Maar in de praktijk niet boven de 25 knts gaan kiten. De kans op het maken van fouten wordt groter en de kite zal het afstraffen. Voor beginners zijn Workum en Mirns de betere opties. Zoek wel de ruimte in de buurt van de branding op. Het is een eindje lopen, maar met ZW ga je toch weer terug naar kant.
Bedankt voor je advies KiteOngoing, altijd fijn als beginner als iedereen behulpzaam is Vandaag op Mirns was iedereen ook erg behulpzaam. Eenmaal op het water na een half uurtje toch maar er af gegaan. Het waaide voor mij net iets te hard om lekker te kunnen oefenen. Wel weer een ervaring rijker!
Na 4 jaar niet gevaren ga ik weer beginnen! Komende week lijkt wat te worden op Lauwersoog, dinsdag op woensdag.. Wie zijn daar nog meer of is het er doordeweeks rustig?
Hallo, ik woon in de buurt van Groningen en ik zou morgen (zondag) graag willen kiten, maar met oostenwind zijn er niet veel spots in de buurt. Als ik naar de spots op kitehigh kijk is alleen Delfzijl een optie. Het liefst wil ik op een ondiepe spot kiten. Is Delfzijl morgen goed te doen of raden jullie dat af? Enkhuizen lijkt mij voor morgen een mooie locatie, maar dat is bijna twee uur rijden. Alvast bedankt voor de reacties!
Verloren op Zuidlaardermeer gisteren: kiteboard Slingshot Crisis 2010 (basiskleur wit, met zwarte ster en bruin vlak). Waarschijnlijk naar oostkant afgedreven . Windsurfers hebben gisteren niets gevonden. Vandaag ben ik met kano hele oostkant af gevaren. Haventjes/kanaaltjes zijn gecheckt en ter plekke heb ik nagevraagd. Gisteren werd motorbootje gezien rond plek waar board verloren is.
Willen jullie uitzien naar mijn boardje op het water en waar spul te koop wordt aangeboden? Er zitten 2 roestige bouten op: aan ieder footpad 1. Alvast bedankt...