LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Was vandaag lekker op L-oog super sessie gehad met de 12m (wendy_kitesmiley)Eindelijk naar 2 volle weken niet op het water gestaan te hebben was het een TOP daggie
|
|
|
VincentC
|
Lelytowndoewds, was het nog wat toen wij weg waren?
|
|
|
Marko
|
Wat een lekker dagje perfecte wind voor nieuwe dingen :D echt top
|
|
|
Idefixe
|
Lelytowndoewds, was het nog wat toen wij weg waren? helemaal niks meer dus
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Was vandaag lekker op L-oog super sessie gehad met de 12m (wendy_kitesmiley)Eindelijk naar 2 volle weken niet op het water gestaan te hebben was het een TOP daggie Heb ik je nu wel of niet gezien @ Loogje, ik kom er ook niet meer helemaal uit hoor whahahaha... En inderdaad was toch nog eehm top op Loogje t'word nu weer es tied voor topsessie @ mirns ben ik wat verder van de dijk vandaan whahahaha...
|
|
|
LF Ruud
|
Was vandaag lekker op L-oog super sessie gehad met de 12m (wendy_kitesmiley)Eindelijk naar 2 volle weken niet op het water gestaan te hebben was het een TOP daggie Heb ik je nu wel of niet gezien @ Loogje, ik kom er ook niet meer helemaal uit hoor whahahaha... En inderdaad was toch nog eehm top op Loogje t'word nu weer es tied voor topsessie @ mirns ben ik wat verder van de dijk vandaan whahahaha... Ja zeker eldoctoro boven aan de dijk nog eehm toen je je spul aan het op pompen was en op het water zat je eehm een tijdje achter me aan ik had het witte lycra van mystic aan (up_kitesmiley)Idd Top daggie
|
|
|
Idefixe
|
was vandaag weer ff helemaal super @ lelytown
|
|
|
LF Ruud
|
was vandaag weer ff helemaal super @ lelytown Yep wil ik wel geloven want er stond een behoorlijk straf windje Tom
|
|
|
Idefixe
|
En ook vandaag weer lekker gevaren. Meer van die noordwest woei
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga er morgen ook even kijken.Kom ik het vanzelf tegen als ik langs de dijk rijd,links vanaf lelystad Tom ??? Ben benieuwd
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga er morgen ook even kijken.Kom ik het vanzelf tegen als ik langs de dijk rijd,links vanaf lelystad Tom ??? Ben benieuwd Afspreken is een beetje lastig: 'tis nu ieder keer afwachten wat de wind doet ( voorspellingen / verwachtingen kloppen voor geen meter )
|
|
|
Idefixe
|
HOPPA weer een dikke sessie erbij. Later op het bovenwater was zwaar naadje ( doen we dus alleen nog maar met 30+ knp / vlagerige zooi) Wie is z'n boardje vergeten? ligt nu bij mij thuis...........
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heb vandaag nog effe met de 10 gevaren op de Rietpals in Emmen. Jawel in de achtertuin. Maar hoop za, zo of ma nog wel effe te kunnen knallen @ Mirns. Maar eerst die K.T N/W eens uit het land schoppen want met NW naar Workum met de pinsteren lijkt me niet echt een optie met die 5334 duiters daar.
|
|
|
|
VincentC
|
Muiderberg was weer Muiderberg! Heb wel m'n eerste Unhooked Onehanded Grabbed Kiteloop to Wrapped 's gestickt! Volgens mij de eerste op aarde die dit claimed te hebben gedaan (Vind je 't gek zo'n wazige move) dus bij deze heet deze move: Kiteloop Vincologies
|
|
|
|
|
Idefixe
|
zo ppfffff, na gisteren een dagje rust vandaag weer heerlijk gevaren! 'tis een mooi leventje zo
|
|
|
|
isomis
|
was zo uber vandaag @ muiderberg, had het hele water alleen voor mij zelf Lekker warm, net genoeg wind. ZALIG!!!! Kan nu vredig sterven. rolf je hebt wat gemist.
|
|
|
Goonie
|
Maandag.... Harlingen?????
|
|
|
Hangbuikpapa
|
Helaas, maandag verjaardag van mn vriending..... zit er vandaag nog ergens wind in de lucht? Hier in de achtertuin tocht het alleen maar een beetje
|
|
|
Idefixe
|
staat hier alweer een lekkere 16 knp. Ga zo maar weer het water op dan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Toch maar niet naar duitsland Tom ? Zondag en maandag ben ik er wel