Arnold
|
ga nu de auto inpakken en dan naar mirns
|
|
|
JM84
|
Gaan er nog mensen naar Mirns morgenochtend??
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gaan er nog mensen naar Mirns morgenochtend??
Ik was het wel van plan, maar ik weet niet wat de wind gaat doen...
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Wat moet ik me voorstellen bij zondag? 13 knopen met vlagen naar 26, dus low-end met 11 en in de vlagen lekker knallen met 7? =P
Yep Vincent dat wordt zondag constant van kite verwisselen whaahahahha maar maakt niet uit wat het wordt ik ben van de partij
|
|
|
Dennisairtime
|
Het kan dus vriezen of dooien. Waaien of klooien.
|
|
|
Vinni
|
Morgen tegelijk met het licht aanwezig
|
|
|
JM84
|
Wat denken de Mirns locals van morgen? ik moet namelijk 1,5 uur rijden......
|
|
|
KappuhH
|
Wat denken de Mirns locals van morgen? ik moet namelijk 1,5 uur rijden......
Als je zeker wilt zijn dat je kunt varen gewoon heel vroeg aanwezig zijn. Vandaag ging ie rond een uurtje of 5 aan en hij was erg lekker! Hele dikke sessie gehad!
|
|
|
|
der Torch
|
vinni,
hoelaat ben je er morgen? ik spring 6.30 in de auto...
|
|
|
KappuhH
|
Vinni is er morgen half 8 Ik denk dat ik maar skip. Smorgens werken, smiddags wordt het krapjes en tgaat ook nog eens regenen. @Ruud: komend jaar elke dag een wel of niet dagje. Je kunt of wel of niet kiten, ghe ghe
|
|
|
der Torch
|
jep ik zie het... zonopkomst 7.41uur
gaat lekker worden!!!!!!!!!!!!!! awsm!!!!!
|
|
|
Hangbuikpapa
|
Ja tot morgen allemaal!!!
Ben dr rond een uur of twee....zet daarna voor de nacht even het kleine tentje op....en dan zondagochtend voor het ontbijt alvast even op het water????
Marvin? Strohrum Robbie????
s'avonds stappen in Lemmer????
Wel lastig met de keuze tussen 15 en 30 knp.......zijn er geen kites met een op afstand bestuurbare rits er in??????
|
|
|
|
LF Ruud
|
Vinni is er morgen half 8 Ik denk dat ik maar skip. Smorgens werken, smiddags wordt het krapjes en tgaat ook nog eens regenen. @Ruud: komend jaar elke dag een wel of niet dagje. Je kunt of wel of niet kiten, ghe ghe Ben je er zondag wel dan Hendrik @ Harrie,Marvin en Robby zondag dan wel van de partij zijn naar het avondje doorzakken in lemmer want we willen geen dronken kiter's op de spot hebben hoor whahahahahah!!!!!!!!
|
|
|
Vinni
|
jep ik zie het... zonopkomst 7.41uur
gaat lekker worden!!!!!!!!!!!!!! awsm!!!!!
Relaaaaxed, word een toppper. Rijd strakkies weg
|
|
|
Idefixe
|
gisterenavond nog ff lekker gevaren. Alhoewel het behoorlijk druk was ( een vliegertje of 30 in de lucht) was er echt enorm veel ruimte: zo'n beetje iedereen zat ver buiten de zone. Als zelfs wedstrijdriders / locals niet meer de moeite nemen of even 3 baantjes hoogte te pakken heeft het eigenlijk geen zin meer om energie te stoppen in het behoud van kitesurflocaties...................
|
|
|
naja
|
gisterenavond nog ff lekker gevaren. Alhoewel het behoorlijk druk was ( een vliegertje of 30 in de lucht) was er echt enorm veel ruimte: zo'n beetje iedereen zat ver buiten de zone. Als zelfs wedstrijdriders / locals niet meer de moeite nemen of even 3 baantjes hoogte te pakken heeft het eigenlijk geen zin meer om energie te stoppen in het behoud van kitesurflocaties...................
Triest weer dit om te horen
|
|
|
LF Ruud
|
Triest weer dit om te horen Zeker triest gewoon te gek voor woorden
|
|
|
VincentC
|
Je mag best namen noemen van de wedstrijdrijders hoor, kunnen er niet veel zijn op Mirns namelijk =P
Morgen gaan we knallen! JAHOE!
|
|
|
|
LF Ruud
|
Je mag best namen noemen van de wedstrijdrijders hoor, kunnen er niet veel zijn op Mirns namelijk =P
Morgen gaan we knallen! JAHOE!
Kon je je weer niet gedragen Vincent of had je moeite met hoogte lopen whahahahah En morgen vroeg aanwezig zeker, de wind is dan volgens mij het best
|
|
|
LF Ruud
|
morgen weer knallen Hoe laat morgen!!!!!!!!!! Trouwens vanmorgen ook nog geweest?
|
|
|
der Torch
|
hij was lekker vin! morgen weer van de partij? maar dan nog wat eerder dus ;-)
|
|
|