Unhooked21
Gast
|
MOTORCROSS !
|
|
|
Joosdo
|
Kiten, buggien, mountainboarden, trickvliegeren (soms) alles met een vlieger, totally hooked !!
Mzzl Joost
|
|
|
NIELZZZZ
|
kitesurfe fitness snowboarden wakeboarden vissen
|
|
|
zarda
|
kitesurfen skateboarden wakeboarden voetbal snowboarden(op wintersport) skimboarden
|
|
|
xray
|
|
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
kitesurfen skateboarden snowboarden mountainboarden vliegeren fitnissen skimboarden
aardig wat he
|
|
|
snip
|
wakeboarden fitnessen flyboarden beetje dirtjumpen
|
|
|
zarda
|
snowboarden(op wintersport)
joh... eej het kan ook in zoetermeer, landgraaf, groningen en andere steden dus zo verwonderlijk is het niet dat ik het alleen op wintersport doe
|
|
|
Hessel
|
Naast kitesurfen: powerkiten, klimmen (alle soorten: bolderen, voorklimmen, en 'gewoon') en ik fiets vaak rondjes door de duinen
|
|
|
Kondor 11
|
windsurfen Golfsurfen Vissen Sportschieten Veteranenklasse Grootkaliber Geweer Bushkraft bibsen (geweldig type n@uken en er verschijnt bibsen )
|
|
|
Nino
|
Tai Chi (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emma
|
hockey, soms hardlopen, soms skeeleren, en natuurlijk doe ik aan gym (a)
|
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
Ik krijg nergens een grotere kick van krijgen als kiten. Dus als het niet waait en ik ben vrij dan heb ik maar een saai leven. Ik zoek al heel lang is voor erbij maar niets is zo vet als kiten. En een sport waar je geen kick van krijgt is gewoon niet leuk meer !
|
|
|
|
WaZuP
|
capoeira, mountainbiken, turnen
|
|
|
|
Pas
|
Doe al jaren aan slalom skien en een klein beetje wake boarden. Hierdoor ook het kitesurfen opgepakt. Verder lekker sneeuwskien en recent ook snowboarden. Doe zo nu en dan mee aan badminton competities en pak graag een circuitdagje met m'n motor.
|
|
|
R@bert
|
Snowboarden, skieen, tennis, windsurfen en heel af en toe wakeboarden...
|
|
|
samurai
|
kitesurfen snowboarden zwemmen catamaran Zeilen
|
|
|
mauricewillem
|
kiten, skateboarden, skaten (rol), snowboarden, mountainbiken, racen(circuit),golf BMXEN, pokeren (in de kroeg) owja en dan moet je ook nog tijd over houden om dit alles te kunnen betalen(werken dus!!!)
|
|
|
R.B.
|
Poker fitness vissen (geschokt_kitesmiley) snowboarden
|
|
|
PeeWee
|
Mountainbike(marathons) Open water wedstrijdzwemmen (dus vandaar dat ik altijd zo ver van de kant kitesurf, terugzwemmen is voor mij geen probleem (grinnik_kitesmiley))
|
|
|