MEGALOOPBEUN
|
word zo te zien een topweekend morgen campertje halen uit de warme stalling en effe vullen met eten en vreten we hebben wel wind mee de heenweg dus zal sneller gaan
|
|
|
FlyingHigh
|
Vandaag ff op Muiderberg wezen kiten, was het net niet. Heel veel plezier mannen met jullie weekendje Fehmarn!!!
|
|
|
|
PeterKite
|
te hard???bestaat niet :-P ik ga schellink eens bekijken van boven.
|
|
|
wouterb
|
moet je geen lesgeven dan??
|
|
|
|
@LaurenS
|
Kom je ook nieuwjaars kite 6ie doen Peter? Ichbiendabei
|
|
|
Haring High Richardt
|
Donderdag nog ff het water op ,of het moet te hard waaien,dan pas ik. Nog meer Leute Net ff gechecked ,ik denk dat het te hard waait Ga ook morgenmiddag maar ff kijken, ziet er bruut uit, wir geht loos . Waait nog harden dan in Fehrman, je hoef er alleeen niet 8 uur voor in de beun mobiel voor te zitten Videocamera mee en korte shots, zoals Richard het zo mooi kan zeggen En Zo Is Dat !!!! Veel plezier gasten in Fehrman, vind jammer dat ik niet mee kan maar ja, vrouwe (dochter is weekend jarig) je kan beter kippe houwe
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Laurens "' of het moet te hard waaien dan pas ik'" Ze zijn er dus nog Bikkels met verstand. Denk daar aan Fehrman-kiters want er komt daar erg veel wind veel plezier het weekeinde. Peter het leven bestaat uit kiten, drank, sex en rock and roll maak er een feest van in Brazilië!
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo te zien een nat weekend lekker dan weer..
|
|
|
@LaurenS
|
Heerlijk he, Het is zooooo lekker om met vakantie bezig te zijn. Ik heb alvast een bungalow geboekt in Tarifa (augustus 2011 ). See joe in cumbuco Peter See joes Yep ,ga je zien Peter in Cumbuc,echt tof .Je zat toch in Windtown? Kom dinsdag wel ff aanwaaien tijdens een downwinder
|
|
|
|
PeeWee
|
Yep ,ga je zien Peter in Cumbuc,echt tof .Je zat toch in Windtown? Kom dinsdag wel ff aanwaaien tijdens een downwinder Dinsdag vlieg ik dus ben nog nie bij Windtown. Tot wanneer zit jij bij 0031? See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Ok ,woensdag dan..... .Wij zitten t/m dinsdag de 23ste in cumbuc. Ik zie je wel l staan in je gele broekie
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor alle vakantie gangers ...een prettige vakantie ...en doe het safe . De voorspellingen voor het weekend zien er hier ook goed uit ,ik ben zaterdag op schellinkhout..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zo even kijken bij Schellinkhout. En bij twijfel niet het water op . Even een frisse neus halen Is er al iemand aan het looooooooooooooopen ? Volgens buienradar is het een uurtje of 14.00 droog en mischien ?????
|
|
|
@LaurenS
|
Zooitje takkeweer en koud, ik bedank
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Zo even kijken bij Schellinkhout. En bij twijfel niet het water op
Ga toch sjoppen met dit weer in een overdekt winkelcentrum..
|
|
|
wouterb
|
Zooitje takkeweer en koud, ik bedank Je zal met een stuurfoutje nog net voor vertrek je konijn in 2-en jassen....
|
|
|
|
TBK
|
Laurens en Peewee nog een topper van een vakantie in Brasil toegewenst, ietsjes warmer dan Fehmarn ! Kitegreetzzzzzzzzz, TBK
|
|
|
|