|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
is die taboe wat ben nog steeds op zoek naar nieuwe .. Hé Martijn, ik dacht dat jij nooit meer het water op zou gaan. Waar ben je nou. Kom nou maar gewoon naar Schel en test wat verschillende kites. Anders wordt het nooit meer wat. Ik ben er eind van de middag.
|
|
|
Jeffrey77
|
Zullen heus wel mensen zijn.Volgens mij gaat ie vanmiddag in de namiddag nog heel goed worden,ik sla ff over vandaag [/quote] Om 5.35 uur een reactie! Dat zijn nog eens tijden!
|
|
|
@LaurenS
|
Om 5.35 uur een reactie! Dat zijn nog eens tijden! Ja je mot wat als je Ochtenddienst heb en je bent net wakker en je zit aan je bakkie cappuccino
|
|
|
Jeffrey77
|
Ik had een beetje hetzelfde probleem. Vanmorgen om 02.00 uur ging het wekkertje...
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Morgen kom ik vanaf 15-16 ook weer de boel onveilig maken op schel!
|
|
|
Chris c
|
Morgen ochtend naar Wijk.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Denk je om de SD VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEer man kaartje Geen idee waar je over heb Of is deze kreet voor een ander bedoeld.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Die is voor John (Ride) SD kaart Veerman for the movie Morgen kom ik vanaf 15-16 ook weer de boel onveilig maken op schel Helm op
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben er morgen ook. Denk rond het middag uur.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er woensdag hopen dat het nog waait effe mijn nieuwe BLAUWE 11,5 kahoooooooooooooooooooooooooona ophalen en effe kijken of ik de nieuwe trax in kan lijven voor een speciaal preisie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
TBK
|
Van al ons belastinggeld !
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoelaat ga jij woensdag Hans? Ik 's morgens een klm daggie tot 12,30 uur, daarna naar Schell.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tuurlijk john effe belastinggeld opmaken ga na 2 uur herman
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff carpoolen dan? Kan met mij meerijden of andersom, maakt mij ni uit. Hoeft ni hoor als je geen zin hebt. Laat maar weten. See yaaaaaa
|
|
|
PeterKite
|
Ben er ook weer bij mannen. Gezellig!!!
En m'n chick komt ook nog :-P
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|