Giertje
|
Citaat van de Beun! Top weekend lekker uitgerust. Ja het is misschien de leeftijd, maar ik heb een top weekend als ik gesloopt ben
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo me deurtjes, het zijn er vier geworden weer als nieuw. En morgen weer uitrusten op me werk Was weer een vruchtbaar pasen Heb Haring Harrie nog gemist, dacht dat je Sammie zou uitlaten.
|
|
|
PeeWee
|
Toch nog even lekker gevaren op M'blik.
Zonnetje, warm water, Lekkah.
Morgen helaas de hele dag werken, het belooft een mooi kitedagje te worden.
See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer een top avondsessie op Edam ,lekker gevaren top een uurtje of 20,00 ..daarna werd het minder .. Als het waait morgenochtend om een uurtje of 10 weer op Edam..
|
|
|
|
Langbeest
|
Ja Sander, jij wilde niet heen.............
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
zo ben net terug van mijn bourgondiese reisie heerlijk met een bruin biertje op een belgisch terras top weekend lekker uitgerust aankomende week ben ik vanaf woensdag klaar om te varen ALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEE
Welkom terug uit het verre Zuiden.
|
|
|
Langbeest
|
Oja dat was het........
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker 2 uurtjes kunnen varen, morgen weer een dag. Edam of Blijburg , ff kijke wat het wordt
|
|
|
FlyingHigh
|
Heerlijke sessie gehad op Muiderberg!! Het water is gwoon nu al op temperatuur . Zonnetje erbij.....kortom TOP. Komende twee dagen gaat deze gast heerlijk knallennnnnnnn
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ook een paar uurtjes lekker geklooit op Medemblik , rond uurtje of half 9 trok ie nog ff een beetje aan. Eerste simpele HP gelukt weer een stappie verder
|
|
|
|
PeterKite
|
Wat een dikke lol op andijk was het vandaag. vanaf half 4 goed de wind in de 12 en weer lekker kunnen hangen en vliegen. max 17kn en vanaf een uur of 6 langzaam afnemend. en weer erg gezellig.
|
|
|
TBK
|
Lekker daggie hoor zondag, eerst ff lekker bakke in het zonnetje van 1 tot half 4 Windje aan en lekker het water op met 12 metertje bij M'blik. Het water is alweer lekker op temperatuur, de zomerpakkies kunnen weer uit de kast. Hopelijk meer van dit deze week.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Op wijk was 't ook voor een uurtje goed, tot 6 uur beetje hangen bij aloha met een biertje en tussen 6 en 7 goed kunnen varen met zo'n 16-17kn.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Is Wijk te doen vandaag? Ben namelijk aan het werk in Haarlem tot 15:30 en de zee is wel heel erg dichtbij...
|
|
|
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
zijn er nog meer mensen die eind van de dag naar wijk gaan? wind zou dan side-shore moeten zijn.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Als er genoeg noord in komt... Ik ga zo richting Andijk en anders Enkhuizen Wie nog meer? yep andijk is the place to be! paar uurtjes vrij kunnen krijgen.. pffff... s' ochtends toertochie, smiddags kiten en vanavond nog werken... dat laatste is eigenlijk niet meer te doen dan!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wijk was gister precies side-shore, niet te ver gaan want met problemen zit je op de pier.
|
|
|