|
|
|
joosie
|
Dikke regen buien, hagel en mooie flitsen nu op schelly, dus ff niet kite vanavond
|
|
|
|
|
kiterunner
|
Vandaag lekker gevaren op wijk aan zee, eerst van 10 uur tot 11 uur met de 7 m2, daarna overgestapt op de 5 m2 en lekker bezig geweest tot 14 uur. Prachtige lange golven tussen de pier en de bunker. Precies op tijd van het water af. Om half 3 in de auto en door de hagel en regen naar huis. Perfecte timing dankzij de buienradar..
|
|
|
seabert
|
Na de storm rond 18:30 op Wijk aan zee bij de bunker ben ik mijn board vergeten mee te nemen. Heeft mis iemand hem voor me meegenomen??
Een witte fluid 1.34cm 2014
Ben je zeer dankbaar.
Marijke de Boer 0652063593
|
|
|
prokiter
|
Morgen nog mensen knallen. Twijfel een beetje....de voorspellingen zeggen wat vroeger op de dag toch wat minder wind. En moet er een eind voor rijden.
Wijk aan zee is wel lekker....of mischien de Zand motor.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Peter wat deed je in godsnaam op schel ?? Harde wind altijd naar zee dat weet je toch, binnenland altijd 10x meer regen . Strak blauwe lucht in de middag @ Wijk en s'ochtends een paar spatjes. 9m Catalyst liet me wel goed hoog vliegen met vlagen van 38kn hoorde ik later, 15m+ ?? Bizar !! Morgenavond maar weer en zondagmiddag
|
|
|
@LaurenS
|
Peter wat deed je in godsnaam op schel ?? Vlaag van verstandsverbijstering misschien , Viel me laatst ook al op dat je de Catalyst nu echt begint te kennen,je gaat er onwaarschijnlijk hoog mee idd
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
9m Catalyst liet me wel goed hoog vliegen met vlagen van 38kn hoorde ik later, 15m+ ?? Bizar !! Morgenavond maar weer en zondagmiddag Was ook errug lekker op wijk... en jij en Bas gingen ook hoog, hoger, hooogst. Daarbij was t ook nog lekker rustig met 1x een beetje regen (who cares) daarna kwam de zon en toen verstandsverbijstering, haha dat woord ligt me op de tong mbt onze autorit terug
|
|
|
prokiter
|
Wat denken de mensen van vandaag....ook met de richting voor wijk....?
Gr Arwin
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Kan niet achterblijven, tot laterrr in de golvies
|
|
|
joosie
|
zo maar naar schelly, wind nu 15- 23 knoopies
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zit ook startklaar ..maar het regent hier nog hard...buienradar geeft pas later in de middag drogere periodes..ik wacht nog even.
|
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat je vandaag niet gegaan bent Klaas, als die regen jou toch niets uitmaakt?? . Gem. 22-27 knoopies, dus aan de wind zal het niet gelegen hebben.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmiddag gestart op Schellinkhout in de regen ...maar vanaf een uurtje of 16.00 was het redelijk droog ...de wind viel wat tegen had mijn 7 mtr opstaan maar ik had beter mijn 9 kunnen pakken.. Morgen maar kijken wat het wordt..
|
|
|