@LaurenS
|
Hij schaamt zich denk , voortaan lekker naar zee Frank, daar heb je tenminste geen bomen die in de weg staan Maar ff zere neus , hoop dat de schade meevalt
|
|
|
|
TBK
|
Ja,ja wrijf het me maar weer in. Was een lekkere topsessie van een klein uur toen er plotseling een boom opdook uit het niets. Geen schade ongelovelijk, gewoon top kites de Ozone Edge . Wel ongelofelijk K@T dat 2 Az&n z@ kers uit A'dam me dat weer ff in moeten wrijven. De beelden zijn gewist hoop ik door Bas !
|
|
|
|
TBK
|
Hier ging het nog goed !
|
|
|
|
TBK
|
Ja gemaakt door Bas van Kite-Freaks Hier ging het ook nog nog goed !
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er Top uit Frank.
|
|
|
TBK
|
Daar nog wel Ger, maar hier werd 't minder.
|
|
|
Giertje
|
Gelukkig is het goed afgelopen en is alles nog heel.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ziet er goed uit Frank, zo hoort 't . Ik was zelf behoorlijk gaar van de drank, feestje van m'n ouders dus helaas niet geweest.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Jammer dat je lijnen niet zijn gebrken Frank Want ik heb nog 2 Ozone stuurlijnen in de aanbieding. nieuw in verpakking
|
|
|
TBK
|
Komen vast wel weer van pas in Marsa Alam Taco na een hooper trooper into the blind !
|
|
|
|
|
|
RdB
|
Ben vrijdag in 020 als de wind iets te zuidoost wordt is wijk waardeloos. iemand goede alternatieven?
|
|
|
|
pewpew
|
Ben vrijdag in 020 als de wind iets te zuidoost wordt is wijk waardeloos. iemand goede alternatieven?
schellinkhout?
|
|
|
ErikFanatic
|
waardeloos als in *aflandig* bedoel je? Bij IJmuiden loopt de kust nabij de pier even richting NNW, dus dat is nog een optie.
|
|
|
RdB
|
waardeloos als in *aflandig* bedoel je? Bij IJmuiden loopt de kust nabij de pier even richting NNW, dus dat is nog een optie. Pierknuffelen is niet zo'n mijn ding. Zijn er mensen op Schellinkhout rond een uur of 12:00?
|
|
|
thelastV8
|
Zijn er mensen op Schellinkhout rond een uur of 12:00?
Jazeker! Vanaf een uurtje of 11.00 paraat.
|
|
|
joostelias
|
15h00 op Edam iemand?????????????????????????????????
|
|
|
|