|
KiteFEEL
|
Lekker hoor! Wij zaten op Enkhuizen. Heerlijk rustig en volop zon ! Vorig weekend een gave trip gehad naar Zeeland. Hierbij een korte compilatie.
http://vimeo.com/125253270
|
|
|
maartenot
Geen avatar
|
Wat de eerste keer Edam zou worden is de eerste keer Andijk geworden. Fijne spot! Ik heb me prima vermaakt met de wind en het zonnetje!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was te laat op Muiderberg helaas, wind was ingekakt en met de 11 was het net niet, met de 15 nog ff gevaren maar was ook niet echt veel meer.
|
|
|
Erik_v_R
|
Edam was van half 5 tot 7 top met 11.5. Ik was klaar maar de wind was nog niet op.
|
|
|
DM2008
|
Muiderberg om 1600 het water op, in het begin nog wat sinussen en lopen maar na 3 kwartier was het een prima windje ! Met zon erbij leek het wel zomer, al waren schoentjes toch nog wel handig. Tegen 1900 ermee gekapt.Hoe laat was jij er dan Frank?
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Miss later vanmiddag nog ff cruisen op andijk.
Ging beter dan verwacht . Met mijn nieuw 14 torch genoeg druk om lekker te springen , ideaal voor zulke windjes Met 27 meter lijnen ook lekker veel hangtime
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo, dat was een lekkere sessie op Muiderberg met een mooie 20kn. Heerlijk gevaren met m'n 11m.
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Ondanks dat windfinder maar 14 knoopjes aan gaf toch dik gepowerd met de 12 gevaren bij wijkie weinig golfjes dus lekker het springen kunnen oefenen. Nog wel een beetje frissig maar ik kan gelukkig weer warm douchen op het strand
|
|
|
pewpew
|
Ondanks dat windfinder maar 14 knoopjes aan gaf toch dik gepowerd met de 12 gevaren bij wijkie weinig golfjes dus lekker het springen kunnen oefenen. Nog wel een beetje frissig maar ik kan gelukkig weer warm douchen op het strand warm douchen bij wijk aan zee ?
|
|
|
DM2008
|
Ondanks dat windfinder maar 14 knoopjes aan gaf toch dik gepowerd met de 12 gevaren bij wijkie weinig golfjes dus lekker het springen kunnen oefenen. Nog wel een beetje frissig maar ik kan gelukkig weer warm douchen op het strand warm douchen bij wijk aan zee ? De huisjes zijn weer neergezet!
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
lees ik nou goed dat het zodadelijk nog ff beetje gaat waaien op Andijk? ik dub dub.
|
|
|
keessie
|
Er staat toch wel een iets aanzettend briesje, ik ga na het werk (17:00) even kijken.
|
|
|
|
pewpew
|
Vanavond misschien andijk
|
|
|
|
@LaurenS
|
Net aangeland op de zandmotor, knopie of 18 reeds, dus we gaan pompen
|
|
|
|
pewpew
|
ben pas tegen half 7 thuis. Te laat voor mij om nog weg te gaan
|
|
|
|
DM2008
|
Bij aankomst op Muiderberg om half 5 was'e helaas op. Toch naar IJmuiden moeten gaan, al zat daar ook een stevig gat in de wind maar nu doet'e het weer daar.
|
|
|