|
|
Langbeest
|
Zooooooooo dat was een topper zeg...... Vanmorgen eigenlijk te hard voor mijn 9 maar ja bij gebrek aan een 7 toch maar gaan. Stuiter de stuiter in de harde vlagen. Effe lunchen en na de middag was hij een stuk beter.......het is dat ik geen WOO heb maar anders
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
De Bunker was uitdagend vandaag. Een wilde zee, stroming, harde wind en gezellig druk voor door de dinsdag.
|
|
|
Haring High Richardt
|
het is dat ik geen WOO heb maar anders Zeker, ongelofelijk ik heb het gezien, Ile lucht he zo hoog ? Top sessie op Schel met de 9 meter en voor een dinsdag lekker veel badtgastuh
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Slap windje vandaag beter gister kunnen gaan. Maar ja windvoorspelling ziet er veelbelovend uit voor deze week en volgend weekend
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen wordt er een top dagje voorspeld ... krachtige Z/W wind en warm en zonnig...voor morgen een vrije dag geregeld Ben om een uurtje of 11.30 op Schellie... See you.
|
|
|
Langbeest
|
Zo dat was een top dagje zeg..... Kon aan pomp de 9 op en de wind zakt weg....mmmmmm Toen maar met de 11 erop ......wind komt terug.....trappen als een malle Maar de 9 erop zetten... Zo de wind gaat nog even verder zeg.....weer trappe....... Maar heerlijk gevaren.....een 7 was top geweest. Een hoop badgasten gezien maar iedereen was te druk met hoog springen wat erg makkelijk ging vandaag
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wat een heerlijke sessie weer na het werk . Na seizoen gaat goed van start zo. Nog 1 weekie en dan 2 weekjes fuerte
|
|
|
Langbeest
|
Zoooooooo die was weer heerlijk.....kan de boeken in. Lekker power met de 9....niet heel veel badgasten. Ouwe lullen hoekje was heerlijk rustig.
|
|
|
Giertje
|
Wat een top dag weer! Het kan niet op zondag dinsdag woensdag en morgen weer. Ik miste wel wat badgasten.
|
|
|
zwafra
|
Ja ..er zijn ook nog mensen die moeten werken...van het weekend maar weer.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgenmiddag vanaf 4 weer . Komt een flinke wind aan morgen.hoop dat ik weer beetje fit ben
|
|
|
bredo
|
Was top vandaag bij de Bunker. mooie golven dikke sprongen gemaakt...
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er weer goed uit voor morgen, ik ben er om een uur of 12. Nog meer badgasten naar schell?
|
|
|
Langbeest
|
de meesten zitten op Fuerteventura Gerrit...
|
|
|
|
|
Giertje
|
Topper tot morgen.
|
|
|
the littleman
|
Ja je ging lekker hoog in de buien Henk ouwe crashtestdummy;) Ook Tobias ging als een malle. Vanmiddag nog maar weer ff het water op, want het wappert
|
|
|
|
|
zwafra
|
Het was vanmiddag best lekker op Schellie ...de wind trok lekker aan en ik heb goed kunnen varen met de 11 mtr..
|
|
|
Giertje
|
Ongelooflijk Frank ik maakte me al zorgen. Heb je eerst uitgeslapen? Zelf heb ik goed kunnen varen met de 10. Het was weer top op Schellinkhout.
|
|
|