slufterhufters.com
|
Zo zijn een berg foto's.
Zitten mooi bij hoor....
Johnno over dat dijkje met bomen heen het binnenmeertje op hahaha..
|
|
|
wouterb
|
('k zal half KH wel weer over me heen krijgen, maarre) Lekker verantwoord....
What if: Er breekt een stuurlijn bij de afzet.
Dat dijkje staat vol met bomen/stuiken, leuke verzameling bazalt en een vaag schelpenpaadje. En top of the bill: 12man publiek die geen idee hebben wat een vlieger kan/doet. (en dus kite/kiter/board om de oren krijgen, never knew what hit 'm)
In een filmpje uit de Gorge (2002/2003 oid) deed ook een flippo dit, en daar viel de hele wereld (mi terecht) overheen. Over objecten/passanten heen springen doe je niet.
Zal allemaal wel met het eerder genoemde haantjesgedrag te maken hebben. Nou dan maar een ouwe lul.
|
|
|
|
boardbas
|
het is anders ook heel erg dat jij een plaatje van nijntje heb die een stuk hoofd eraf heeft gebeten. ik kan er bijna niet naar kijken en ik denk dat ik er ook vervelend van ga dromen. heel erg vind ik het.
|
|
|
benjamin
Gast
|
mooi pics tussen lekker scherp
|
|
|
wouterb
|
Ook waar. Hoop gave actie en goeie pics.
|
|
|
dude007
Geen avatar
|
wat een kansloze opmerkingingen krijgt Wouter over zich heen !!! Snappen jullie niet dat als het fout gaat dat medemblik gesloten kan gaan worden en buiten dat zal er wel weer een hoop gezeik van gemeentes reddingsdiensten en blablbla Je kan het 100x blijven zeggen maar jullie snappen dr toch geen reet van, pas op het moment dat je de bassaltblokken bomen en niet te vergeten het lekkere bankje meepakt aan dat binnenmeertje dan gaan de mannen opeens hun waffel opentrekken!! Sorrie ik heb hier geen woorden meer voor KANSLOOS!!!!!
|
|
|
Henk @ work
Gast
|
wat een kansloze opmerkingingen krijgt Wouter over zich heen !!! Snaooen jullie niet dat als het fout gaat dat medemblik gesloten kan gaan worden en buiten dat zal er wel weer een hoop gezeik van gemeentes reddingsdiensten en blablbla Je kan het 100x blijven zeggen maar jullie snappen dr toch geen reet van, pas op het moment dat je de bassaltblokken bomen en niet te vergeten het lekkere bankje meepakt aan dat binnenmeertje dan gaan de mannen opeens hun waffel opentrekken!! Sorrie ik heb hier geen woorden meer voor KANSLOOS!!!!! www.doedespellingstest.nl
|
|
|
|
jurrr
|
zo lekker een boxertje in de boom (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jerrie
|
vette foto's !!
|
|
|
plaaggeest
|
Johno word de nieuwe arno! Ga zo door gast!!
|
|
|
Henp
Geen avatar
|
Wanneer op de rietplas met windkracht 9 een vlieger wordt opgelaten gaat Arno gelijk een brief aan de gemeente sturen. Wanneer er over mensen, paden en bomen wordt gesprongen is dit wel fantastisch en moeten we op google maar het woord auto ongeluk opzoeken. Sorry hoor, maar dit is meten met twee maten. Vind dit echt een kneuzen actie.
|
|
|
Arnie26736
|
Die gasten zijn echt wel ervaren hoor, het zijn geen stelletje kneuzen Maarrre, ik heb ook gehoord dat er een flimpje zou komen. Weet iemand dattie al af is, of weet iemand waar die staat ?
|
|
|
WaZuP
|
over dingen heen springen is juist leuk geeft een extra kik van ALS HET FOUT GAAT DAN>.....
Maar eerlijk gezegd daarom doet het gros van ons deze sporet tog ook, voor de kick en adrenaline die je niet zo heel vaak krijgt bij dezed sport, dus dan ga je snel wat andere dingen doen.
Als je kijkt naar arno's n iveau weet je dat hij genoeg kennis, ervaring en materiaal om dit soort risico's in te schatten en dan tog te nemen, ik zal er niet wakker van liggen.
Maar Arno als je zo fel bent tegen kiten met aflandigen wind dan moet je dit ook niet doen, is wel handig als je zezelf een beetje op 1 lijn houd kwa uitingen. Tijdens sideoffshore heb je net zo snel een lijn gebroken als boven een obstakel.
Heb alleen net de foto's gezien en moet zeggen dat het wel een erg klein zandijkje is
|
|
|
Emiel
|
Heb alleen net de foto's gezien en moet zeggen dat het wel een erg klein zandijkje is
Jah! als jullie nou ook over die bomen gesprongen hadden was het nog wat geweest! Dit is toch niks joh.. Pfff..
|
|
|
|
Henp
Geen avatar
|
Nee, dit is niet hetzelfde, maar valt wel allemaal onder de noemer onverantwoord. Windkracht heeft hier niets mee te maken. Enerzijds maak je je druk om kiten met aflandige wind, anderzijds wordt er over obstakels gesprongen. volgens mij heb jij al eens iemand van dichtbij gezien die een obstakel niet kon ontwijken, toch. Lijkt me niet dat je zoiets nog eens wilt meemaken, of is dit soms ook weer een andere situatie.
|
|
|
Frank77
|
Typ in Google ff autoongelukken in, je stapt daarna toch ook gewoon in de auto.
Dit slaat als een tang op een varken. Waar heb jij je rijbewijs gekocht? Het is de bedoeling om verantwoord te rijden met een auto en daarvoor zijn er gedragsregels. Met de ene auto over de andere springen is niet geacht verstandig te zijn. Met 120 k/m door de bebouwde kom rijden ook niet. Hetzelfde geldt voor kiten. Het is de bedoeling verantwoord te kiten voor jezelf en voor anderen/omstanders.
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Arno, jij rijdt ook niet al te verantwoordelijk he! Roy stopt netjes (die hem daarna 160 verder boekt maja)..... Arno heeft het niet meer en rijdt op de dijk naar boven door het gras en rijdt rustig verder.. helemaal gek in ze kop!
|
|
|
ARNOTHABOMB
Gast
|
Luister allemaal naar ArnoCitaat van: Hoi.. op april 02, 2007, 08:44:48 am Jep, Burger King rules... Daar bij Schipreet geweest, Dubbele Whopper King size aambeien shake met frietjes. WC onder gezeken, patat door de zaak, shake over de grond, keiharde boeren, blote reet voor het raam, voor de rest eigenlijk niks bijzonders. Wat een held die gozer hoe oud is die eigenlijk? Ik denk dat ze pappa en mamma wel trots op hem zijn!!
|
|
|