|
|
dimitri
Gast
|
Zondag 18 knoopjes..... voor zover het er nu naar uitziet dan. Maandag ook vrij. nou maar hopen dat het dan ook waait.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
als het zo de hele dag blijft..... wil ik best ff slufteren vanmiddag. wind zit nu rond de 8-9 m/s
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm inderdaad ron, maar hij is nu al iets minder, ff kijken of hij nog gaat stijgen..is nu ook hoog water..
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm als het nou laagwater was, dan kon het wel, als ik naar afgelopen zondag kijk, stond toen met dikke powere in de 9m terwijl het 8ms waaide ofzo..
|
|
|
Ron Rodeo
|
zekerssssssss, zondag was onverwacht lekker, ik hoop dat het vanmiddag nog steeds zo is dan gaak ff.
|
|
|
R.B.
|
Als de wind zo blijft dan ga ik vanmiddag denk ook wel ff. Hopelijk weet ik nog hoe het moet tis te lang geleden.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
8,2ms, hij is nu al voldoende, jammer dat hij nu HOOG is..
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hij staat nu al op 9ms..en het is geen bui die overtrekt..straks even om 12.00 nog even kijken en dan gaan ofzo, hij is niet bizar hoog vandaag..
|
|
|
R.B.
|
Yo lauw dan gaan we de golven rippen.
Wauw nog drie berichten en dan ben ik eindelijk ook een echte kitehigh GURU. het duurt ff maar dan heb je ook wat haha
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
okee guys, hij staat nog steeds rond de 8ms (dan weer erboven dan weer eronder). Tij is 69cm en afnemend..wie gaat er nu??
Aangezien zondag en maandag zijn ingekakt, wil ik graag deze dag nog even meepakken..
|
|
|
dimitri
Gast
|
Jullie lijken wel een stel oude wijven!!!!!
Hak die knoop eens even door, spring in de auto en gaat Slufteren!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En, is er nog iemand gegaan? Ik zit ook te twijfelen Echter na twee weken relatief goed nachtrust is nu de periode van darmkrampjes aangebroken. Ik voel me meer als correcte inhoud voor Wimt's travelbag op dit moment Nu is hij 7,8 m/s, en afnemend WFSF is positiever over zondag als WG.PRO En maandag nog meer wind Ik was van plan zowel zondag als maandag te gaan pappa moet KITEN!!!
|
|
|
dimitri
Gast
|
De naam van het Topic kan aangepast worden naar "Twijfelende kiters uit Rotterdam"
|
|
|
Ron Rodeo
|
Dimitri, jij moet niet zo ouwe wijven koeken, jij was er niet. Ik was er wel met Lauw en Robin. dik 25 knopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie hebben echt wat gemist doeds nee hoor ik zal jullie tere zieltjes niet plagen. het was een knoop of 16 hooguit dus lekker low-end sessie gehad en MIJN EERSTE ECHTE F-16 GETRICKED Nou dan werd dus niks, vet gecrashed maar is wel lekker om te doen. de eerste keer maar goed, blijven oefenen. laterssss
|
|
|
dimitri
Gast
|
Tof om te horen dat er toch nog gevaren is. Ik bedoelde met ouwe wijven "niet zijken en gewoon naar de Slufter" Is het niks dan is het niks, is het wel wat veel plezier.
Nu maar hopen dat er Zondag wel de 25knopen staan waar jij ons mee probeerd te pesten. En voor Maandag mag er ook wat afgegeven worden want dan ben ik namelijk ook vrij.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Sunday / in the horney morning skip church / thrash the shizzle damn getting poetic / a ride I ain't mizzle!
|
|
|
milamber
|
Ik teken ervoor aanstaande zondag. Om 09.00 ochtend gebed op de slufter?
|
|
|
Alferink
|
Helll Yeah crazy ass motha fokkas let's go nutss
Ik neem me allahdoekje mee met kompas.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo Slufterlocals & Hufters,
Na een minder leuke gebeurtenis (diefstal uit auto) wil ik niet meer naar O-voorne, maar mijn geluk eens proberen op de Slufter. Enkele vragen:
Waar kan ik mijn auto het beste/veiligste parkeren? waar kan ik het beste varen (wave & cruisen)? Is NW geschikt? Hoe zit het met stroming? Hoe zit het met Slufter Hufters? zondag of maandag?
|
|
|
Alferink
|
Bovenaan op de parking Bij de 'landtong' ik geloof 3e trap, maar zie je snel genoeg. Ja Kan vrij hard zijn Uitschelden voor Schavuit, je hebt gewoon schijt, je weet toch. Allebei
|
|
|
|