Alferink
|
Hmmm, stukje motor rijden met een overlopende carburateur die benzine uitspoegt voor je achterwiel en dan in de bocht begint te kotsen is niet leuk, dan komt je achterwiel namelijk voorbij je voorwiel. Schaafwond op me knie, dus ff kijken of ik morgen wel kan :'(
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hmmm, stukje motor rijden met een overlopende carburateur die benzine uitspoegt voor je achterwiel en dan in de bocht begint te kotsen is niet leuk, dan komt je achterwiel namelijk voorbij je voorwiel. Schaafwond op me knie, dus ff kijken of ik morgen wel kan :'( Man, waarom doe je dat dan ook? Je mist dan minstens twee wielen Sterkte met je herstel. Niets irritanter als schaafwonden ter hoogte van je gewrichten
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Al aangespast. En idd. waar tenzij hij meer naar west draait als noord. Autoplaya is altijd matig met die windrichting
|
|
|
Alferink
|
Hmmm, stukje motor rijden met een overlopende carburateur die benzine uitspoegt voor je achterwiel en dan in de bocht begint te kotsen is niet leuk, dan komt je achterwiel namelijk voorbij je voorwiel. Schaafwond op me knie, dus ff kijken of ik morgen wel kan :'( Man, waarom doe je dat dan ook? Je mist dan minstens twee wielen Sterkte met je herstel. Niets irritanter als schaafwonden ter hoogte van je gewrichten thnx, tja zonnetje scheen, ding moest een beurtje hebben, dacht ff rondje rijden om olie lekker dunnetjes te maken, merkte na een tijdje al dat achterwiel stapje opzij zette. Maarja, misschien plasje diesel ofzo... toen later nog 2 bochten tot me huis en toen blafte die er ff een hele hoop uit, die hield ik dus ff niet. Wss viesche carb @ vlotter... bleghh Anders bak ik morgen ochtend ff een eitje voor onderweg en pak ik dan de pan en zet ik de onderkant ff tegen me knie aan, dan is het toch ook dicht. Kan ik toch surfen
|
|
|
Nicolas
|
Niemand Oostvoorne dan? @Robert, wrs rond de middag 12-14u. Moet nog auto batterij herladen, banden oppompen, testritje doen, benzine halen etc Maar weet nog niet waar ... Oostvoorne, slufter of bouwersdam
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Yooo maandagmorgen laag op de slutf (of als het teveel noord is gewoon paalya), ik zie wat wind gloren, wie nog meer? Nog te koud voor een Remy sessie. kan zondag niet. prfrfrfr.
|
|
|
R.B.
|
Beter gaat de wind nu snel aantrekken want ik moet weer op tijd weg vandaag. Dus kom op wind! Maar waar gaat iedereen heen als het gaat waaien? Blokkendam?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
De wind is WNW, dat is toch te doen op paalya? Ik ga ff ontbijtje scoren en stap daarna de auto in denk ik
|
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
ik stap nu in de auto richting paalya. gaat goed komen met de wind
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
...Nog te koud voor een Remy sessie. Alsof Remy met warme omstandigheden geen risico's met zich meebrengt (overigens kan ik maandag ook ) Waar gaan we heen mannen? Lauw De wind is iig genoeg al om op vlakwater met een 7m2 te knallen. In de branding moet het dan toch een mastodontische megamaat, de 10m2 worden
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik hoop rond een uurtje of 1300 op autoloospalenstrand te zijn.... beetje last van kater nog :s
|
|
|
|
ton
Geen avatar
|
Met pijn in m'n hart laat ik vandaag toch maar schieten. Net effe te weinig. Thuis maar een beetje rommelen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Met pijn in m'n hart laat ik vandaag toch maar schieten. Net effe te weinig. Thuis maar een beetje rommelen
Welke maat kite heb je dan? En hoe zwaar ben je? Er staat genoeg wind voor een 12 SLE/Bow/Delta Wij zijn zeikerds, we willen 7m2 opzetten Er is ruim voldoende voor grotere maten
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga nu rijden, richting playa. Was eerst van plan naar Ouddorp te gaan, helaas liet mijn kleine man mij niet gaan
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Helaas, kwam weer wat tussen Echter nu is de wind maar 7,0 m/s :'( Wat is er toch met het weer de laatste tijd
|
|
|
milamber
|
suc-6! Had vanochtend tijd maar toen was het echt te weinig. Nu weer verplichtingen helaas. Laat het maar snel zomer worden kunnen we doordeweeks ook vaker kiten!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nog steeds 7,0 m/s Ik gok maar op morgen, heb geen vertrouwen meer in vandaag, en low-end kiten daar hou ik niet van in de winter
|
|
|
milamber
|
is een stuk slechter als voorspeld! Nou ja misschien van de week weer een keer, morgen wordt zeker weten niets voor mij....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik zie er een paar kiten op de webcam van scheveningen, maar volgens mij kunnen ze geen hoogte houden. Edit: er is er een bezig met een FS SilverArrow daar Zo kan iedereen het natuurlijk Alleen met vlak water kun je nu een beetje uit de voeten, en dat is maar op een paar plekken nu met hoog tij. Morgenochtend geven ze iets meer wind op, dan ga ik ervoor!
|
|
|
|