Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Met pijn in m'n hart laat ik vandaag toch maar schieten. Net effe te weinig. Thuis maar een beetje rommelen
Welke maat kite heb je dan? En hoe zwaar ben je? Er staat genoeg wind voor een 12 SLE/Bow/Delta Wij zijn zeikerds, we willen 7m2 opzetten Er is ruim voldoende voor grotere maten 13 waroo had best wel gegaan vandaag maar ik zit thuis in de tyfus zooi ben laminaat aan het leggen. Als het vandaag wat meer was geweest dat ik m'n 9m uit de kast kon halen kon ik niet laten. Dus als het een beetje mee zit is vandaag alles klaar en ken ik morgen ochtend effe uit leven!! Nou Ton, wees maar blij dat je thuis bent gebleven, want de wind is al tijden 7,0-7,5 m/s op HvH En dat is op Slufter/Playa te weinig om lekker te varen met je 13m2 met NW (Slufter ligt in de wind, waardoor er behoorlijke windschaduwen ontstaan) Hak dat laminaat er maar in, en als je kan gok op morgen! Zojuist Lauw gesproken op Ouddorp, daar was het net aan te doen...
|
|
|
ton
Geen avatar
|
[/quote] Nou Ton, wees maar blij dat je thuis bent gebleven, want de wind is al tijden 7,0-7,5 m/s op HvH En dat is op Slufter/Playa te weinig om lekker te varen met je 13m2 met NW (Slufter ligt in de wind, waardoor er behoorlijke windschaduwen ontstaan) Hak dat laminaat er maar in, en als je kan gok op morgen! Zojuist Lauw gesproken op Ouddorp, daar was het net aan te doen... [/quote] Ja Joh denk dat ik wel aan het kloten was geweest. maar ja laminaat schiet op ben blij als ik klaar ben!! Hopen op morgen!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
En tegen alle voospellingen in regent het nu ook op scheveningen Prutweer
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Net terug van playa. Wind was slap, kon net aan kiten met 13.
Toch nog paar keer lekker heen en weer geknald en gesprongen. Maar veel was het nie
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Net terug van playa. Wind was slap, kon net aan kiten met 13.
Toch nog paar keer lekker heen en weer geknald en gesprongen. Maar veel was het nie
Bedankt voor het vertellen van de waarheid. Een beetje opbeurende woorden voor de thuisblijvers Maar wel balen voor jullie ook. Als hij wel boven de 8,0 m/s had ik toch nog naar playa gegaan Ik hoop maar op morgen iets hardere wind
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Het was inderdaad niet veel soeps vandaag, kwam met mijn 10 elke keer met moeite op start en met onshore wind is het erg lastig varen als je underpowered bent Ach ja, gegokt en verloren Wel lekker carnavals kater laten uitwaaien
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ach ja, gegokt en verloren Niet geschoten = altijd mis! Vandaag was het bijna raak zeg maar
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ben ook nog even gaan kijken op de Slufter maar was niks! Beter gaat het morgen waaien, dan ben ik van de partij!
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Was geen topdag vandaag nee, maar wel de lekkerste manier om je kater te laten verdwijnen
|
|
|
dimitri
Gast
|
Onze hoop op Maandag maar vestigen dan!!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Was geen topdag vandaag nee, maar wel de lekkerste manier om je kater te laten verdwijnen Hey Tsss, was ff gezellig, leuk kennis gemaakt te hebben
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Weer een verloren dag :'( :'( Moest en zou het ook even gaan proberen, slappe hap uiteindelijk... Maar je gaat hele nieuwe dingen ontdekken joh als het niet waait! Er liggen gewoon schelpen op het strand enzo....
|
|
|
|
Mriek
|
Ik zie er een paar kiten op de webcam van scheveningen, maar volgens mij kunnen ze geen hoogte houden. Edit: er is er een bezig met een FS SilverArrow daar Zo kan iedereen het natuurlijk Nou, dat valt tegen. Heb even naar 'm staan kijken daar (moest gewoon naar het strand, dan maar zonder kites). Het was Eddie Lansink. Hij kreeg er nog aardig wat tricks uit bij dat laffe windje, geloof dat ie op een gegeven moment wel acht keer om z'n as ging in een sprong. Ook al was het een 19 m, dat doen wij 'm met z'n alles niet na!
|
|
|
hans
|
ben ook nog evn naar playa geweest , was zeker niet veel soeps maar toch geen spijt van gehad want het was weer te lang geleden
|
|
|
DENNS
|
was ff autostrand geweest en was tog nog wel weer ffies lekker hoor:) rond een uur of 4 lekker gepowerd met me 12
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
whahaaa schatjes wie waar maadnag ogtellend? NNW 17-19 kn op zo'n beetje alle sites. moet toch iets leuks van te maken zijn.
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Maar je gaat hele nieuwe dingen ontdekken joh als het niet waait! Er liggen gewoon schelpen op het strand enzo.... Je was het strand goed aan het omploegen ja
|
|
|
dimitri
Gast
|
whahaaa schatjes wie waar maadnag ogtellend? NNW 17-19 kn op zo'n beetje alle sites. moet toch iets leuks van te maken zijn.
BDam?? In de vroege ochtend?? of in de Middag.
|
|
|
|
Mriek
|
Ff heel wat anders: je kitespullen meesjouwen op een brommertje, is dat een beetje te doen?
|
|
|
Alferink
|
Ik deed dat vroegah wellis,
Board vastbinden op het zadel/ erop gaan zitten. Dan daar nog een tas bovenop als het nodig is, en dan je kite gewoon op je rug (met als je geen andere tas hebt, daarin je harnas wetsuit handdoek etc etc)
Ging prima, was voor mij totaal 50km rijden ofzo.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
...Nog te koud voor een Remy sessie. Alsof Remy met warme omstandigheden geen risico's met zich meebrengt (overigens kan ik maandag ook ) Waar gaan we heen mannen? Lauw De wind is iig genoeg al om op vlakwater met een 7m2 te knallen. In de branding moet het dan toch een mastodontische megamaat, de 10m2 worden waar gaan we heen morgen?
|
|
|