El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik zeg niks. Ik zwijg als het graf. Van mij heb je dus niks gehoord. Het zal niet aan mij liggen want ik klap nooit uit de school. Ik doe geen mededelingen hieromtrent. Geen commentaar. Stil bij mij aan de overkant. Horen, zien, zwijgen - mijn credo. Mocht je iets hebben gehoord dan komt het dus niet van mij. Want my lips are sealed. Nee ik heb niks te verbergen. Hoorde je wat? Dat moet dan toch echt iemand anders zijn geweest. Ik ga niks zeggen ook. Ik hou mn bek wel. ja tog?
|
|
|
|
|
martijn
|
windfinder geeft max 17 knopen, knmi is ook niet echt positief. ben benieuwd
|
|
|
martijn
|
Heeeeee Gefeliciteerd H2H!!!
|
|
|
|
|
|
martijn
|
dude's, als het morgen echt waait kan ik dan me iemand mee rijden?
|
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Als het morgen einde middag woeit ga ik vanuit m`n werk nog f naar de Slufter. nog meer die om dat tijdstip nog ff willen uitwoeien??
|
|
|
Spoon
|
h2h gefeliciteerd!!! dat je nog maar veel boardjes mag redden de komende tijd
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
h2h gefeliciteerd!!! dat je nog maar veel boardjes mag redden de komende tijd ik zal m'n best doen, en thanx
|
|
|
|
d@ni
|
Als het morgen einde middag woeit ga ik vanuit m`n werk nog f naar de Slufter. nog meer die om dat tijdstip nog ff willen uitwoeien??
Misschien wel, lekker de 11 mee, echt lekker dat het nu al iets langer licht is.
|
|
|
ROBST3R
|
Vrijdag een beetje weer om s`morgens al aan de bak te gaan?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Sebastian Van harte jongen!!
|
|
|
jeroen90
|
Gefeliciteerd H2H
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik zeg niks. Ik zwijg als het graf. Van mij heb je dus niks gehoord. Het zal niet aan mij liggen want ik klap nooit uit de school. Ik doe geen mededelingen hieromtrent. Geen commentaar. Stil bij mij aan de overkant. Horen, zien, zwijgen - mijn credo. Mocht je iets hebben gehoord dan komt het dus niet van mij. Want my lips are sealed. Nee ik heb niks te verbergen. Hoorde je wat? Dat moet dan toch echt iemand anders zijn geweest. Ik ga niks zeggen ook. Ik hou mn bek wel. ja tog? Waarom verklap jij altijd alles meteen......
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik aanvaard geen aansprakeloosheid.
Dit heb ik eerder van jou gezien, maar om dan meteen te gaan slaan?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Gemiddeld hebben we 6x per week een moment dat we plotseling ontkennen, dit gepaard met Alzheimer vergeten sommige dat. Echter met dementie ga je terug naar je onschuldige jaren tot waar je het woord nee heb geleerd. Ik aanvaard geen aansprakeloosheid.
|
|
|