The O
Logs: 0 | 68 uur
|
als die voorspelling waar is zien donderdag, vrijdag en zaterdag er redelijk uit
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
@El Rudo zou je voor mij morge mischien nog een weersverwachting van windguru pro kunnen posten zodat ik kan kijken voor zondag thks
|
|
|
rocket man
|
zow ik kom langzaam weer terug, fiets: trapas doormidden > total loss waggie: draagarmen achter totaal verrot > vervangen rijdt weer als zonntje computer: was dood > is weer gemaakt mobiel > ging gisteren dood. tijd voor een fijn stukjen kiten! maar youself, i hope, are still alive????
|
|
|
Alferink
|
J*z*s Rudo, Nou, dan heb je het voor een tijdje weer gehad he.
Ik ga proberen vrijdagmiddag en zondag, maarjaaa vrijdag weer een dalend lijntje. Begin nu echt neurotisch te worden, de pennen zijn op, ik begin nu met de potloden. Kudt met appels
Oja, Ik las in de krant vanmorgen dat knuppelen van zeehondjes niet meer mag, dus ik denk niet dat het ethisch verantwoord is om deze beweging te maken als waarschuwing.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, zoals @rjen al aangaf aan de vlagerige kant. Was niet druk maar ook redelijk choppy op de Slufter. E n extreem laag water (pool was bijna niet bevaarbaar, en afgesloten van het open water) (en het waaide harder als de voorspellingen aangaven) Wel lekker kunnen springen alsook een aantal pussy-loops kunnen maken Ook een aantal vette loops, waarvan @rjen mijn megaklapper heeft mogen aanschouwen (en van pijn in de nek nu pijn in de voet, veel te ondiep die sluf ) Conclusie: het waaide lekker, maar als je niet bent geweest heb je ook niet heel veel gemist Vond eerlijk gezegd de sessie van afgelopen donderdag met zon en 9°C met minder wind (en grotere kite) veel prettiger als deze miezerregen 4°C sessie Wat is dat toch koud omkleden met 6 Bfrt in die temperaturen!!! He O, ben je weer onder de mensen? Eindelijk die Oeteldonkse drank uit je lichaam verdwenen? Rudo, ik heb je gemist met je 8m2
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vrijdag ziet er goed uit, ik sla ff over. Zondag of maandag weer van de partij!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
knuppelen van zeehondjes niet meer mag. hmm, dat wordt het bont weer duurder dus weer geen cadeau voor het vrouwtje.
@mb misschien zondag weer
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
knuppelen van zeehondjes niet meer mag. hmm, dat wordt het bont weer duurder dus weer geen cadeau voor het vrouwtje.
@mb misschien zondag weer
Top man! Was vandaag iemand bezig met een Waroo09 11m2. Die loopte ook erg lekker. Superkleine radius, maar wel veel horizontale krachtopbouw Moest aan jou denken toen ik die loops zag
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ik geef mijn arm rust dus dat kan niet Dat moet ik nu met mijn voet. Landde zo hard dat het board de bodem raakte. Veel te ondiep die slufter (nee, niet in de kom)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik hoop er vrijdagmiddag bij te zijn..anders zondag...
Ff goedmaken wat ik in Tarifa allemaal niet heb kunnen doen...maar de temp was daar wel een stuk beter!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gister was beter dan vandaag, beetje erg aan uit wind..maar ach we zijn er weer uit geweest:P
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ff goedmaken wat ik in Tarifa allemaal niet heb kunnen doen...maar de temp was daar wel een stuk beter! Waaide het niet, of net als Lex ziek geweest? gister was beter dan vandaag, beetje erg aan uit wind..maar ach we zijn er weer uit geweest:P
Was de wind gisteren harder? En gisteren ZW, dus veel beter als deze ZZO vlagerige aan/uit knipperlicht wind
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gister was zachter, maar perfect voor de 9m, lekkere power. Nu was het echt dikke power en 2 seconden later niets en dan weer dikke power etc.. Loops probeerde ik maar niet meer, want ik ben twee keer als een dood vogeltje uit de lucht komen vallen en dat deed PIJN!
ook nog even een backloop kiteloop overgeroteerd op mijn ribben..voelde toen ik ging stoppen nog steeds..:\
|
|
|
|
Micky
|
Conclusie: het waaide lekker, maar als je niet bent geweest heb je ook niet heel veel gemist Vond eerlijk gezegd de sessie van afgelopen donderdag met zon en 9°C met minder wind (en grotere kite) veel prettiger als deze miezerregen 4°C sessie Dank voor deze woorden, heel veel dank.... Morgenmiddag maar ff Katwijk aan doen....lijkt te gaan waaien om een uurtje of 12....
|
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
vriend, je moet ook niet rukken maar kiten.
Ik zie een verband
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Heeeeeeeeeey! In Tarifa, was het maar waar! Sterker nog 't hele verhaal gaat niet door :'( Ik blijk een giga pensioenpremie (bij de overheid zit je goed!) door te moeten betalen bij onbetaald verlof, wat ik op basis van niet zo heel veel spaargeld een een baantje daar in de horeca met geen mogelijkheid op kan brengen. En nu al m'n baan opzeggen durf ik niet. Dus 't wordt lekker een zomer hier veel kiten, genieten van m'n nieuwe vrijheid op 4 wielen en ondertussen een jaar langer doorsparen en dan volgend jaar m'n baan opzeggen en vertrekken voor een jaar of misschien wel onbepaalde tijd. Nog een veel beter plan, maar vergt iets meer geduld. Dus nee, helaas, jullie zijn voorlopig nog niet van me af! Das nou jammer , zitten we de heele zomer weer met jouw opgescheept , moeten we je boardje weer brengen als je gecrashed ben enzo. Nee hoor gezellig dat je blijft. Dadelijk kan je tenminste wel zelf rijden, das echt relaxed zal je zien.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
vriend, je moet ook niet rukken maar kiten.
Ik zie een verband rukverband
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
gister was zachter, maar perfect voor de 9m, lekkere power. Nu was het echt dikke power en 2 seconden later niets en dan weer dikke power etc.. Loops probeerde ik maar niet meer, want ik ben twee keer als een dood vogeltje uit de lucht komen vallen en dat deed PIJN!
ook nog even een backloop kiteloop overgeroteerd op mijn ribben..voelde toen ik ging stoppen nog steeds..:\
Die ervaringen had ik gisteren ook, meerdere malen als een turkse 737 uit de lucht komen vallen En dat deed pijn in dat ondiepe water En andersom ook: midden in een kiteloop ineens een vlaag voor je kiezen krijgen, au. Mijn voet moet ik ff rust geven, ik ben er op zijn vroegst zondag weer bij edit: maak daar maar maandag en dinsdag van Loopen = PIJN
|
|
|
|
|
|