Leon aero2
Gast
|
Oostvoorne vrijdag, iemand? Ik wil vlak water! Waarom iedereen slufter? Ik ga zometeen naar playa, ben er omstreeks 10:00 grijs/rode fuel. Heb er zin an....
|
|
|
R.B.
|
Dit wordt weer lachen vandaag. Net ff bij de huisarts geweest en moet me nek laten kraken, ik heb schijnbaar een schreven nekwervel (heeft iemand hier ervaring mee?). Laurens hoe laat ga jij en waarheen? Robert hoelaat ga jij en waarheen? Ik heb me auto al vol liggen en rij om 12 uur gelijk naar het strand.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
het waaid goed en er is een lekker zonnetje en ik zit hier GVD op kantoor aaaaahhhhhhh......ik word gek hier. dan maar hopen op zondag. veel plezier dudes!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik ga denk ik zo maar naar slufter...alhoewle autostrand nu ook wel goed is! Ouddorp is ook lekker, maar dan moet je er nu al zijn..hoog water en nnw..
|
|
|
Ondabeach
|
Ik ga naar Paalplaya.. het wordt weer eens tijd
|
|
|
ROBST3R
|
Ik ga ook naar auto playa om 12 uur ben ik opgetuid & al.
|
|
|
ton
Geen avatar
|
Ik ga ook zo naar het playa. Zit alleen te twijfelen om de 13 of de 9 te pakken. Gaat langzamer hand wel minder worden. (had ik maar een 11 genomen!!)
|
|
|
|
Nicolas
|
ik ben ook op playa rond .... 13u ofzo, mss vroeger
|
|
|
Hard2Handle
|
@MB heb je zin om vanmiddag naar TH te gaan? misschien neemt ik een middagje vrij.... iemand anders nog zin om naar TH te gaan?
|
|
|
R.B.
|
zojuist laurens nog gesproken en die is op slufter aan het varen. Aflandig is het niet omdat je in een kommetje vaart . Ik moet nog ff 20 min. volhouden dan ga ik ook rijden.
|
|
|
|
d@ni
|
Voor zondag is het al weer aardig afgezwakt Butzooi
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
FLIKKERSSSSS..op slufter worden op dit moment ook ruitjes ingetikt en kleding gestolen...het ergste wat er gestolen is, is mijn telefoon..
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Fuck, gaat echt te ver nu!!!
Lag je kleding in het zicht of niet???
|
|
|
d@ni
|
FLIKKERSSSSS..op slufter worden op dit moment ook ruitjes ingetikt en kleding gestolen...het ergste wat er gestolen is, is mijn telefoon.. FAKKING HEL!! Dat meen je niet! Zelfs op de Slufter in het volle zicht... Afmaken die hap.
|
|
|
d@ni
|
Voor zondag is het al weer aardig afgezwakt Butzooi ZONDAG KOMT GOED! Zondag zie ik alleen nog in de ochten 19/20knp en in de middag wel zonnetje, maar ook een miezerige 4/15knp. We shall see..
|
|
|
Hard2Handle
|
FLIKKERSSSSS..op slufter worden op dit moment ook ruitjes ingetikt en kleding gestolen...het ergste wat er gestolen is, is mijn telefoon.. FAKKING HEL!! Dat meen je niet! Zelfs op de Slufter in het volle zicht... Afmaken die hap. WTF hier moeten we wat aan doen, desnoods ga ik daar op de loer liggen totdat iemand dat flikt, dan zal ik zijn ruitje effe intikken.
|
|
|
dimitri
Gast
|
FLIKKERSSSSS..op slufter worden op dit moment ook ruitjes ingetikt en kleding gestolen...het ergste wat er gestolen is, is mijn telefoon.. FAKKING HEL!! Dat meen je niet! Zelfs op de Slufter in het volle zicht... Afmaken die hap. WTF hier moeten we wat aan doen, desnoods ga ik daar op de loer liggen totdat iemand dat flikt, dan zal ik zijn ruitje effe intikken. Ik doe met je mee
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
FLIKKERSSSSS..op slufter worden op dit moment ook ruitjes ingetikt en kleding gestolen...het ergste wat er gestolen is, is mijn telefoon.. Hee wat k*t man! Ze zijn dus weer lekker bezig...
|
|
|
d@ni
|
het ergste wat er gestolen is, is mijn telefoon.. Als je kleding ook is gejat lijkt me dat ook niet echt prettig.. Enniewee, het blijft hoe dan ook een TYFUSSTREEK!
|
|
|
Alferink
|
Mag ik ook mee doen, neem ik een kettingzaag mee. Zagen we m in stukken en voeren we m aan Rudo en Ron.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was op playa en idd. wat Michiel al omschreef vlagerig, stukje uitvaren dan ook zekers gewenst voor de goede wind in de zeilen.
Ben toch blij dat ik weer is effe gevaren heb met tenminste wat power, ze waren zelfs aan het varen met 9m2. En als klap op de vuurpijl een lekker zonnetje erbij ook nog is.
|
|
|