Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
leon, VERRADER!! whahah nee hoor, 10m torch heeft zeker een dikke lowend.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
leon, VERRADER!! whahah nee hoor, 10m torch heeft zeker een dikke lowend.
Yeps deze nsb-er onder de kiters gaat zieltjes verzamelen. En jij bent de eerste waar ik mee ga beginnen. Heb je auto al onder geplakt met Naish stickers en morgen gaan we er een tattoo van halen. Ik ga idd. voor wat anders en meer low-end.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
leon, VERRADER!! whahah.
Ik sluit me bij je aan Die naish kite staat je niet Le@n Before you can burn a Torch you always need Fuel (Le@n ) Even your body needs fuel some people never learn. Nee hoor de Torch is zeker een lekkere kite
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Mooie kite @leon. Maar leverd Naish de kites alleen in het groen???? Heel slufter vaart met de groene Torch. Nu val je niet meer op tussen de rest. Of je moet hiermee ook boven iedereen uitspringen.
|
|
|
Mriek
|
Mijn schuld, hij mocht niet dezelfde kleur als ik, wat ie wel graag wilde.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Jongens und Dame! Mag ik ook graag zelf nog is wat beslissen?
|
|
|
Lex
|
Kijk is aan, mooi vliegertje Leon! Veel plezier, en wees niet te hard voor hem
|
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Mooie kite en kleur Leon Alleen dat board nog........hahahha
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mooie kite en kleur Leon Alleen dat board nog........hahahha Lag er zo dicht bovenop.....
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Leon is weer terug bij zijn wortels!!! Heb nooit je uitstapje naar Sling begrepen maar ben trots op je dat je deze stap hebt durven maken! Ik hoop dat je dit kracht geeft om de volgende stap te maken en die 7 Sling in te wisselen voor een Torch 7.
In ieder geval veel sterkte met je volgende te nemen stap en hoop snel te vernemen dat je ook deze zware beslissing hebt genomen.
oh ja................kom je nu ook weer terug op je homespot de SLUFTER?????
Gr,
@rjen
|
|
|
Mr the Emperor
|
@ the emperor: Doe jij dan journalistiek?
Nope..... Archeologie in Leiden & Sociologie in Rotterdam.
|
|
|
thomasr
|
Ik heb nog een lekkere sunset sessie gehad hoor @ bdam!! jammer dat toen het net een beetje chillerr werd qua wind mn strap brak, dus voor morgen even nieuwe fixen, bij de kous of roha! fotos komen nog van vanavond, als mensen geïnteresseerd zijn?? in mijn eerste uitgehaakte raileys Leon gefeliciteerd, binnen kort fotootje uploaden van mijn nieuwe kite, verrassing nog welke!! (tijn niet verklappen:P )
|
|
|
|
|
|
thomasr
|
foto's van gisteravond brouwersdam: ©Martijn Roos Fotografie
|
|
|
martijn
|
zieke foto's tho! eindelijk uitgehaakt ;p
vandaag nog iemand kiten?
|
|
|
martijn
|
rudo ik sowieso playa, mn vervoer gaat daar heen
|
|
|
drifter
|
leuke fotos ja toch nog aardig windje gehad dus. op de meting leek die uiteindelijk niet doorgezet te hebben. Ziet er naar uit dat het straks ook wat gaat waaien ja
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
foto's van gisteravond brouwersdam: ©Martijn Roos Fotografie
IMG_0623!!!!! kunst!
|
|
|