|
geloof68
|
Ik blijf ook nog wel even thuis dan, bedankt voor de update ter plaatse Hijo!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Mannen, even iets ander.
Is Ron Rodeo gestopt met kiten of heeft hij per ongeluk zijn account willen verwijderen?
|
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Ik heb gehoord dat Ron Rodeo 2 weken geleden is begonnen aan een tocht over de Atlantische ocean.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mannen, even iets ander.
Is Ron Rodeo gestopt met kiten of heeft hij per ongeluk zijn account willen verwijderen?
Ik dacht dat het aan mij ligt, wat is hij stil de laatste tijd. Was hij niet mee naar Texel?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Mannen, even iets ander.
Ik dacht dat het aan mij ligt, wat is hij stil de laatste tijd. Was hij niet mee naar Texel? Hij wilde vanuit Den Helder naar Texel kiten maar hij is nooit aangekomen......
|
|
|
CCaptain
|
Hij was laatst wel weer aan het trainen voor een rodeo
|
|
|
tgroot
|
Heeft hij geen nieuwe account aangemaakt onder "gewoon ron"?
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Morgen een dagje vrij. Nu maar hopen dat de wind iets meer wordt en dat het lekker droog blijft.
|
|
|
Yoram
|
Donderdag lijkt er een leuk windje op de radar te staan, nu alleen nog zien hoe het met de neerslag zit
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Donderdag lijkt eindelijk weer eens een mooie westenwindje te gaan waaien idd. Ik mag hopen dat het met de neerslag meevalt. Gisteren is hier al evenveel gevallen als normaal in 1 hele maand! en nu regent het weer! Weeronline geeft voor donderdag slechts 1mm voor omgeving ouddorp, maar of die zo nauwkeurig zijn??
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Finder en guru geven zelfs een zonnetje met 0mm regen. We blijven hoop houden!
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
ik heb donderdag ook maar een dagje vrij gevraag na die tegenvaller van vorige donderdag. zijn er nog liefhebbers die naar de mv2 gaan en de golven in duiken.
|
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Hopen dat er donderdagavond nog wind is... ochtend wordt lastig
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Vandaag even op de Playa geweest. Wat was het daar rustig. Wind was trouwens wel erg aan / uit.
|
|
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Alleen donderdag ochtend wordt knallen... In de middag cruisen en na het werk borrelen.
|
|
|