StevenHill
|
misschien stomme vraag maar waar staat playa voor??
Autostrand. Oh sorry was al gezegd
|
|
|
RobertV
|
Hmm wat denken jullie, is het de moeite waard even te gaan kijken met de 12m @ playa? En weet iemand of je kan skimboarden met schoentjes , of gaat dat niks.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Hmm wat denken jullie, is het de moeite waard even te gaan kijken met de 12m @ playa? En weet iemand of je kan skimboarden met schoentjes , of gaat dat niks.
Dat is afhankelijk van de maat kite /board en je skills, maar het is iig mooi weer. Met een grote maat kite en wat skills moet het te doen zijn.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Het zal wel weer druk zijn komend weekend. Maar spullen staan klaar nu nog vrij krijgen .
|
|
|
geloof68
|
Ga toch maar niet vandaag; wind lijkt minder dan voorspeld.
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Morgen wind en chillfactor van -4 grC op luchttemperatuur.... Zaterdag laf Oostenwindje... Kortom waar valt er hier in de regio fatsoenlijk te kiten? Mijn hoop is dat ze massaal de schijt krijgen van de wind van dit weekend en nooit meer terug komen!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Morgen wind en chillfactor van -4 grC op luchttemperatuur.... Zaterdag laf Oostenwindje... Kortom waar valt er hier in de regio fatsoenlijk te kiten? Mijn hoop is dat ze massaal de schijt krijgen van de wind van dit weekend en nooit meer terug komen! Lekker foilen zaterdag.
|
|
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Dan zijn er altijd nog 1.000.000.000 Duitsers vant weekend die met de Paasdagen natuurlijk weer massaal deze kant opkomen.
|
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
was lekker hoor op oostvoorne, misschien morgen ouddorp? als ik ga ga ik tegen 12:00 eerst nog eens even wat studeren enn hoe zit dat morgen met brouwersdam?? is daar te varen met Noordenwind?? site geeft aan dat het afdrijfgevaar is... maar is dat wel zo lijkt een beetje op sideshore iemand een idee. met hoogwater is het pooltje altijd wel lache
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
playa was top. Beste sessie ooit gehad met 11m c4. (niet zo gek ook als k er pas 4 keer mee gevaren heb)
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
playa was top. Beste sessie ooit gehad met 11m c4. (niet zo gek ook als k er pas 4 keer mee gevaren heb)
van 11 tot 16 geweest waar zat jij dan? Ik ook een topdag gehad am playa met de 11 en dat met max 10 man......
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Geen lessen? De windrichting en waterstand zouden voor top omstandigheden moeten zo vroeg. Helaas laten de webcams andere beelden zien.. En ik ben te lui zo vroeg op te staan Windje is wel lekker aan al
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
van 11 tot 16 geweest waar zat jij dan? Ik ook een topdag gehad am playa met de 11 en dat met max 10 man...... John, heb je niet gezien. Ik stond denk 3uur op het water. Ben wel direct wat upppwind gaan zitten.
|
|
|