Lex
|
sony ericsson k750i, niet té duur, 2mp camera en bluetooth...en hij houd het nog steeds vol. Zand gaat niet in het scherm zitten wat ik bij nokia's wel had.
|
|
|
Psychotic
|
Net na twee jaar raggen een nokia 5140i gesloopt, schermpje is totaal overleden. Ding heeft vanalles meegemaakt, van valen vanaf een meter of 4 uit het trappenhuis tot zand, afspoelen onder de kraan etc. Ziet er ook uit alsof ie een zwaar leven gehad heeft.... Dus ik had ook een nieuwe nodig, wou absoluut geen schuif of klaptelefoon, daar komt alleen maar zand in... Mijn oog is daarom gevallen op de nokia 5500. Waarom? Is schokbestendig, waterdicht, stofdicht etc. En hij draait symbian S60, dus het is gewoon een smartphone. Ohja, heeft ook bluetooth voor een testje hoe stevig: http://www.mforum.ru/phones/tests/037381.htm in een bak bier in een bak melk Kortom, deze week heb ik er een
|
|
|
daan
|
E900 SAMSUNG
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Deze kan wel tegen een stootje denk ik, alleen dat bluetooth-verhaal... Ik heb er een hard hoofd in. Succes!!
|
|
|
#RemcO#
|
haha blondie haha!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Goegel ff nokia waterproof, en gij zult vinden!
|
|
|
snah.siub
|
Die test is geniaal! Met de auto op 2 snelheden erover heen hehehe. Ik heb overigens gewoon een waterdicht zakje gekocht van 15 euro, werkt ook goed
|
|
|
Jolien.
|
Ik heb de Nokia 5140i . Waterproof, schokbestendig.. lekker laten valen en t doet alemaalnog! Hel goedkoop prepaid te krijgen.. kijk ; tis niet de mooiste maar hys wel handig
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Die ziet er nog wel vet uit ook moet ik zeggen. Hij doet me op de een of andere manier aan Batman denken... :
|
|
|
Jolien.
|
Hahaha.. Ach ja, hijs vooral comfi en makkelijk. Batterij gaat lang mee, en hy gaat gewoon niet snel stuk. Niet geheel onbelangrijk aangezien ik echt niet zuinig ben om mn mobiel 0oh, maar er zit gen bluetooth op, wel infrarood
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat wordt dus niet met je BT-oortje kiten...
|
|
|
martijn_e
|
Ik doe gemiddeld 6 mnd met een mobiel dan is ie kapot behalve de siemens m45 toptoestel wordt niet meer gemaakt.
nu heb ik al 8MAANDEN!! (nieuw record) de 5500 toptelefoon met alles erop en hij kan echt tegen een schokje Ik heb al wel speaker en micro laten vervangen maar heee hij doet t al 8 maanden!!!
Dus Nokia 5500 krijg je geen spijt van is trouwens de opvolger van de 5140(i) en met bltooth
|
|
|
Jolien.
|
is die 5500 niet rete duur?
|
|
|
jeroen90
|
sony ericsson k750i, niet té duur, 2mp camera en bluetooth...en hij houd het nog steeds vol. Zand gaat niet in het scherm zitten wat ik bij nokia's wel had.
heb hem ook gaat idd niet kapot.. Alleen het klepje voor camera soms beetje kraken door het zand ertussen. Maar ik vind het geen fijne telefoon veeeeeeeeeeel te sloooooooooom is die als je beetje muziek ofzo erop hebt dan is die echt nog trager als dikke strond in een trechter.. Gelukkig bijna abbonement afgelopen..
|
|
|
Henning
|
is die 5500 niet rete duur?
Los toestel is ong €190,- valt nog mee...
|
|
|
mauricewillem
|
een blackberry of htc met internet kun je terplekken kijken wat de wind doet ideaal heb hem nu 4 maanden en zou niet meer zonder willen.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik heb ook die 5500 van nokia ik sloop normaal ook binnen een half jaar me telefoons. werk in de bouw met stof en veel water en dan nog op strand enzo en laat m vaak vallen. maar hij doet nog steeds en heb m nu een jaar.
enige nadeel vind ik dat je het glas van schermpje niet kan vervangen want je ziet er bijna niks meer door in het licht door als die krassen.
en hij was gratis bij abbonement
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja ik zou zeker voor de Nokia 5500 gaan. Ik heb hem ook en ik neem hem altijd mee naar het strand. Stel dat er iets gebeurt.
Maar hij is al een paar keer nat geregent en er is niks aan de hand. En ik krijg het niet voor elkaar om hem te slopen, dat lukte wel met de voorganger de 5140 van Nokia.
Dus kortom een top telefoon die 5500. En met alles erop en eraan.
@ Niels, je kan het plastic door kijk schermpje wel vervangen maar dan vervang je ook het toetsenbord mee. Dat is het enigste wat ik heb gehad dat het toetsenbord losliet na een domme actie van mij.
|
|
|
xxedguyxx
|
Ik doe gemiddeld 6 mnd met een mobiel dan is ie kapot behalve de siemens m45 toptoestel wordt niet meer gemaakt.
nu heb ik al 8MAANDEN!! (nieuw record) de 5500 toptelefoon met alles erop en hij kan echt tegen een schokje Ik heb al wel speaker en micro laten vervangen maar heee hij doet t al 8 maanden!!!
Dus Nokia 5500 krijg je geen spijt van is trouwens de opvolger van de 5140(i) en met bltooth
Haha, van wie kwam toch die tip om dat toestel aan te schaffen
|
|
|
NIELZZZZ
|
@mark 87 kan je dat scherm zelf vervangen of moet je dat laten doen ergens, wat zijn de kosten daarvan ongeveer??
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@mark 87 kan je dat scherm zelf vervangen of moet je dat laten doen ergens, wat zijn de kosten daarvan ongeveer??
Ik heb dat in de winkel laten doen waar ik hem gekocht heb, hoe duur het was zou ik niet meer durven zeggen. Ik heb het bonnetje weggegooit. :S Maar het was zoiezo minder dan 25 euro, dat weet ik zeker.
|
|
|
|
ANGER&
|
ik heb ook die 5500 van nokia ik sloop normaal ook binnen een half jaar me telefoons. werk in de bouw met stof en veel water en dan nog op strand enzo en laat m vaak vallen. maar hij doet nog steeds en heb m nu een jaar.
enige nadeel vind ik dat je het glas van schermpje niet kan vervangen want je ziet er bijna niks meer door in het licht door als die krassen.
en hij was gratis bij abbonement
Je kan je schermpje ook gewoon met een speciaal blokje schuren en dan weer met een vloeistof insmeren/poetsen. Ik weet niet meer waar, wanneer, waarom, wie, wat........maar het scheen wel te werken. Misschien kan iemand dit aanvullen.
|
|
|