Hey,
Ik wilde iedereen die zich op de fiets naar strand horst verplaatst even waarschuwen voor 2 pedofielen die hier rond fietsen! Hier mijn verhaal:
Ik wilde vanmiddag even gaan kijken hoe de wind op Horst stond, dus reed er even op de brommer heen.
Door een domme fout van mij (ga ik verder even niet op in), kwam ik op de terugweg zonder brandstof te staan. Ik dus wachten op mijn pa, die even een kannetje ging halen.
In die tijd, stond ik dus langs de kant van de weg, net iets verder de Gulf (waar ze helaas geen mix verkochten).
Toen kwamen er
2 mannen aanfietsen op
mountainbike's, een dikke met
blond haar, en een wat magere met
zwart half lang haar. Ze fietsten eerst gewoon voorbij, wel erg langzaam. Toen kwamen ze weer terug fietsen, en keek de magere man me al aan. Vijf minuten later kwamen ze alweer langs fietsen, en bleven op ongeveer een afstand van 500 meter stilstaan. Ik hield ze al een beetje in de gaten in mijn spiegels. Op een gegeven moment komt de magere man alleen op me af fietsen, fietst me voorbij en gaat op een metertje of 20 voor mij in de bosjes staan. Hij keek me al de hele tijd aan, maar ik dacht, ''die kijkt even of ik niet sta te kijken hoe hij in de bosjes aan het pissen is''. Na een minutje of 2 stond hij daar nog steeds, dus ik kijk iets beter. Ik zie tot mijn grote schrik dat hij zich aan het aftrekken is, en mij de hele tijd staat aan te staren!!
Ik schrok daar dus behoorlijk van en ben snel met mijn brommer in de hand naar de Gulf gelopen. Om bij de Gulf te komen, moest ik hem wel passeren, ik deed net of ik hem niet zag, maar ik zag duidelijk hoe hij zich aan het aftrekken was. Hij bleef mij aankijken en toen ik op een metertje of 10 gepasseert was, deed hij snel zijn leuter in zijn broek en fietste weer terug naar die dikke.
Ik ben hier echt van geschrokken en ben bij de Gulf op mijn pa gaan wachten.
Ik wil echt degene waarschuwen die dit stuk op de fiets doen om bij Horst te komen.
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als mijn motor eerder uitviel en ik nog ergens bij een afgelegen stukje was.
Nog een keer de kenmerken:- 2 mannen
- één dikke met blond (kort) haar, en één wat magerdere man met zwart (half lang) haar. Deze man had ook een rimpelig gezicht.
- De dikke schat ik op een jaartje of 30 en de dunne op een jaartje of 40/50.
- Ze verplaatsten zich op 2 mountainbikes.
Ik denk dat ik morgen aangifte ga doen, want ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als een van de mannen zich echt niet kan beheersen.
Zo zie je maar weer dat niet alleen meiden de sjaak zijn, maar dat er hier ook genoeg gekken rondlopen die een beetje met hun viese smerige #%$&%^$ gedachten aan jongens denken.
Groeten,
Vincent