pimpoldi
|
yo! je doet eerst de mast in het zeil. dan span je die onderaan de mast.. daarna doe je de giek er omheen, en die span je daarna! EGT heel strak!! als het goed is zit ie dan gewoon goed!
|
|
|
|
Alferink
|
Mast? Ik zie geen mast , mastvoet moet je ook op een of andere manier op je plankje bouwen.
|
|
|
Vinni
|
Jaa, dat was het probleem! Ik keek nog eens rond in de schuur en toen zag ik daar nog een stuk liggen, de mast dus Ik snap hem nu Dat roze ding is de mastvoet he? Die is vast wel op het board te krijgen.
|
|
|
pimpoldi
|
ahaha dat gaat vast wel lukken! ziet er wel trendy uit! but who cares!!! succes nog!
|
|
|
|
Vinni
|
Ja ik stop gewoon de boormachine erin Dat ding is toch niets meer waard
|
|
|
|
Vinni
|
Gaat makkelijk, je zet alleen de mastvoet erop he, dat is dat roze ding. Als je heb wil gebruiken voor flyboarden dan hoef je alleen de stang (mast) eruit te trekken en dan staat alleen dat roze ding (mastvoet) er nog op.
|
|
|
|
Vinni
|
Ik zat er aan te denken om die straps gewoon open te doen, dan hoef ik ze er ook niet op te schroeven als ik wil flyboarden.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Die spullen moeten in het museum man, vooral die giek die moet je zo te zien nog met een touw aan de mast verbinden. De truuk om hem goed vast te zetten is dan dat je je giek paralel aan je mast legt dan vast maken met het touw en dan duuw je de giek haaks op de mast schnappie. Je kan waarschijnlijk ook nog wel ergens een giek met een snelsluiting kopen voor een prikkie dat gaat een stuk makkelijker vooral als je niet weet hoe je moet knopen.
|
|
|
Vinni
|
Ik schnap hem ja. Het is inderdaad niet het nieuwste van het nieuwste, maar het leent zich hier uitstekend voor Mijn neef heeft me 1 keer les gegeven met deze set, daarna ging ik kitesurfen haha. Met een paar stevige knopen moet het wel lukken toch? Vast wel!
|
|
|
|
|
Vinni
|
Haha, dat gaat helemaal goed komen Wat ik heb gedaan is het volgende, gewoon de mastvoethouder uit het board geschroefd, op maat gemaakt en om mijn board geplaatst. Hij was breed genoeg om de schroeven van de trucks er doorheen te kunnen laten komen. Ik heb dus niet hoeven boren in het board.
|
|
|
pimpoldi
|
wojo!! ziet er netjes uit!! haha ik wil binnekort wel een filmpje ervan zien he!
|
|
|
Vinni
|
Vast wel! Misschien zaterdag of zondag testen. Ligt er een beetje aan hoe slecht de wind word om te kitesurfen.
|
|
|
|
snip
|
en al uitgeprobeerd? ben wel benieuwd
|
|
|
Vinni
|
Jazeker! Was echt vet, en als het iets harder waaide kan je ook echt fucking hard gaan over alfalt! We hebben foto's en filmpjes gemaakt, alleen het is even wachten op matthias tot hij ze online gooit.
|
|
|
gerco
|
haha vinni, dat mountainboardje waar je al je energie in hebt gestoken om het te pimpen naar je kiteboard helemaal naar de klote geholpen :-D
|
|
|
|
|