|
remcokite
|
lees het net pas, net terug uit frankrijk hoorde daar al via via dat er iets gebeurd was ....... maar dit .... kl***e, voelt ook altijd als 1 van ons!!!
veel sterkte aan familie nabestaande.
r.i.p
|
|
|
harryCab
|
Veel sterkte aan alle familie, vrienden en kennissen van Henry.
R.I.P.
|
|
|
Dennisairtime
|
Echt erg wat er is gebeurd ....
Ik wens alle nabestaanden, familie en vrienden erg veel sterkte toe.
Henry rust zacht.
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Ik had m`n terugkomst hier op kitehigh en binnenkort op Horst/Mirns/ etc iets anders voorgesteld. Kon niet geloven wat ik hoorde.
Kende je als een fijne , vriendelijke behulpzame vent.
Ik gebruik je waterdichte hoesje voor m`n mobiel nog steeds.
Familie en nabestaanden, heel veel sterkte.
Rust zacht jongen. Het ga je goed.
XX
|
|
|
marcelca
|
ik heb je niet gekend, maar als ik alles lees hier ( en dat doe ik ) dan zie ik je als een zeer geschikte kerel..
Ik kite zelf vanaf dat het in Nederland is en heb dus wel de nodige dingen meegemaakt en dit soort dingen vliegen ook wel is door mijn hoofd,( heb ook een vrouw en 2 kidderen ) iedereen denkt het zal mij niet gebeuren maar je ziet het, het noodlot heeft weer is toegeslagen.
Verschrikkelijk !
heel veel sterkte aan de nabestaanden, vooral je vrouw en kinderen zij zullen je altijd in gedachten houden
R.I.P
|
|
|
Tim!
|
Verschrikkelijk, gewoon geen woorden voor! Veel te jong gestorven, maar hopelijk vind je rust. Sterkte aan alle vrienden, familie, kennissen, collega's...
Rest in peace
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag samen met Vincent en Loranzo naar de begravenis geweest. Inderdaad erg indukwekkend en wat een bloemenzee. Het is mooi om te zien hoeveel mensen Henry samen heeft gebracht.
Rest in peace
|
|
|
roeb
Gast
|
Gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden.
|
|
|
nina
|
Sterkte toegewenst aan iedereen die hem kende!
|
|
|