|
|
|
|
piede
|
Kijk Marc! Dat zijn nog eens kadootjes
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
mooi Cadeautje Marc Erik-g60 mooi setje vliegt super Mijn setje kwam vandaag ook binnen met dank aan Sebastiaan
|
|
|
Naishie
|
Nieuwe parks 2014 11 en 8
|
|
|
onderaqua
|
Ik heb ook iets nieuws lekker dicht bij het water. Bouwnummer 209 plan , kadijken enkhuizen. (wendy_kitesmileyhttp://www.funda.nl/nieuwbouw/enkhuizen/project-47054978-kadijken-fase-5c-kuin-vastgoedontwikkeling/fotos/#groot&foto-1
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Mooi hoor Tom, veel plezier hier, maar wel tijd voor ontspanning houden = kite surfen
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
geen last van zwanen bij waterstart ....?
|
|
|
harryCab
|
2 Switchblades '14 7m en 9m met 2 barren....11m ook maar besteld
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kijk eens aan Harry. Mooi spul en ik maar denken dat je gestopt was. Waar vaar je tegenwoordig allemaal?
|
|
|
harryCab
|
Kijk eens aan Harry. Mooi spul en ik maar denken dat je gestopt was. Waar vaar je tegenwoordig allemaal?
Haha nee hoor! Vaar meestal op Wijk of anders downwind van Scheveningen/Wassenaar richting Zandvoort/IJmuiden....Toevallig zondag nog op de Slufter geweest, mooi dagje en het blijft een meesterlijke spot, voor herhaling vatbaar!! (en okt. natuurlijk Brasil)
|
|
|
|
|
harryCab
|
Was deze nog vergeten, eind vorig jaar in Brasil laten bouwen!
|
|
|
@LaurenS
|
Was deze nog vergeten, eind vorig jaar in Brasil laten bouwen!
Via Tim zeker,fraai hoor Vandaag ook ff wezen sjoppen,ging voor een stoelhoes naar Versus,kwam met wat meer terug
|
|
|
|
TBK
|
Het kan weer niet op, er groeien zeker geldbomen op de Zeedijk ! Veel plezier ermee Peet .
|
|
|
|
harryCab
|
Via Tim zeker,fraai hoor
Yep, in Cumbuco opgehaald en gelijk downwind naar Jeri!
|
|
|
Bluecupra
|
Vandaag ook mijn nieuwe kites opgehaald. Het is geworden een set Naish Parks 2014 in de maat 11 en 8 inclusief een 2014 Universal Control Bar
|
|
|