bredo
|
Wie neem ik mee morgen? Nieuw speeltje erbij .....een carved! Erg blij mee!
|
|
|
|
|
bredo
|
Ik zou wel ff van pads wisselen met de Motion Naish pads zijn idd super!! Motion ook een heerlijk board!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jammer dat je hem te duur gekocht hebt, maar toch nette deal gesloten
Top Deal bij v.d Berg !!! Dat is waar, maar wanneer je je het in het type kite verdiept dan is het gewoon minder slim. Met C of C achtige kites is het een ander verhaal. Ik vaar die kites al 2 jaar dussss ik hoef me er niet in te verdiepen ik ken ze van haver tot gort Ik vind wel dat jij jou mening geef terwijl je ze zelf niet vaar en er geen ervaring mee heb ke duidelijk maar wel zonde van je geld Wat bedoel je daar mee, zonde van je geld ??? Had ik het aan jou moeten geven ?? Uh ik heb vaak zat met een Edge gevaren hoor dus ik weet donders goed hoe die dingen varen en dus ook wat de windrange is... Van dat geld had je mooi nog een keer extra naar Brazilië kennen gaan.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Van dat geld had je mooi nog een keer extra naar Brazilië kennen gaan. Welk geld ??? Waar baseer je dat allemaal op ??? Wat bedoel je precies ???en een keer per jaar naar Braziel is meer dan genoeg met dat zootje scorum, We zitten nu al op 13 personen waaronder 2 dames, ongelofelijk Wie neem ik mee morgen? Nieuw speeltje erbij .....een carved! Erg blij mee! Ziet er goed uit groeten van je broer vanmiddag op Schellinkhout, hij hoopte dat je weer eens wat weg ging doen zodat hij het kon over nemen Woon jij tegenwoordig bij mij in de tuin Ries, want je hebt gewoon mijn foto gejat Grin Grin Dat zijn mijn Edge's. Niet die van jou Shit betrapt, ik dacht die ziet het niet maar goed ik beken ik ben schuldig Meja Culpa
|
|
|
audi
|
Richard de 13 had beter bij jou goddelijke lichaam gepast. Je bent nu eenmaal niet meer zo licht als Herman,frank en sjohn Ik heb al een weddenschap met Eric dat jij de 11 ga omruilen voor een 13
|
|
|
bredo
|
Wie neem ik mee morgen? Nieuw speeltje erbij .....een carved! Erg blij mee! Ziet er goed uit groeten van je broer vanmiddag op Schellinkhout, hij hoopte dat je weer eens wat weg ging doen zodat hij het kon over nemen Haha klopt riesik ben zo langzamerhand zijn spullen aan het upgraden met mijn oude spullen?! snappie...
|
|
|
|
PeeWee
|
Tsjee worden wel heel veel edges op Schellie. Veel plezier ermee Ries. Tis dat ik hoogtevrees heb anders zou ik ook zo'n setje hebben.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Hoe kom je toch aan het geld voor die Edges Ries. Piano van je vrouw verkocht op Marktplaats?.
|
|
|
ErikFanatic
|
Afgelopen dagen zijn drie van mijn chickenloops kapot gegaan. Vandaag heeft Flexifoil mij, onder garantie, drie nieuwe toegezonden! Natuurlijk vervelend dat het stuk kan, maar wel uitstekende service!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik zou wel ff van pads wisselen met de Motion Naish pads zijn idd super!! Motion ook een heerlijk board! neh... de motion kan me gestolen worden, slap( -flexibel) zwabber board. Ik vaar om die reden dan ook de Monarch... de baas onder de boards van 2014!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Afgelopen dagen zijn drie van mijn chickenloops kapot gegaan. Vandaag heeft Flexifoil mij, onder garantie, drie nieuwe toegezonden! Natuurlijk vervelend dat het stuk kan, maar wel uitstekende service!
Vaar nu al 5 jaar Ozone en er is nog geen 1 chickenloop kapot gegaan, liever kwaliteit en service dan alleen service
|
|
|
Naishie
|
Vandaag Naish Skater 2014 gekocht en gelijk geknald op de slufter
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
na een aantal jaar trouwe dienst vandaag mijn ION trapeze vervangen door een ION trapeze Verschillende gepast bij vd Berg, maar de ION beviel prima, dus is het weer een ION geworden
|
|
|
TBK
|
Ziet er goed uit Manfred. Je bent weer herkenbaar op 't water. Trendy trapezetje !
|
|
|
|
TBK
|
Nog wel, grijze trapezes zie je niet veel dus dan wordt het verven !
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi hoor Manf, blijft een van de beste trapezes, veel plezier ermee, rooie
|
|
|
Langbeest
|
Zijn de clips nu aangepast Manfred??
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
volgens mij zit/zat dat probleem op de apex gold waar ze volledig van metaal zijn
hier is het een combi clip:
|
|
|
TBK
|
Pfff ingewikkeld allemaal, al die bandjes en clips ! Hoe lang duurt het voordat je 'm om hebt ?
|
|
|
Langbeest
|
Is denk ik een betere constructie Manfred. Harnas zelf is gewoon top. Veel plezier ermee
|
|
|