chico
|
Op de windmeter van KSN 42 knoopjes. Blijf wel achter de laptop. Vindt mijn baas ook wel zo prettig.
|
|
|
d@ni
|
Gewoon gaan met die banaan Gewoon gaan??? Nu op HvH noo0rderdam 15.2m/s en windstoot 20.6m/s, je bent gek als je nu gaat.
|
|
|
wouterb
|
Dit is 10 bft, 50kpn+, toch?
Plaatje verder op.... doet een beetje raar.
|
|
|
Rhino_83
|
Nee, dit is noordoosten wind (je hebt de windrichting aangeklikt... maar niet van vandaag...)
maarre de beaufortschaal gaat over een 10min gemiddelde van de wind, dus de constante wind...
deze is nog steeds 8bft windstoten zijn dus nooit te noemen in bft-schaal
|
|
|
Rhino_83
|
@wouterb:
laat maar die eerste zin... er is wat raars met die link van dat plaatje, die schiet hier bij mij nu ineens over op watertemp...
|
|
|
dapinda
Geen avatar
|
Net even bij Neeltje Jans wezen kijken en gewoon weer terug naar huis gegaan, is echt te bizar in de vlagen, mijn windmeter piekte in vlagen naar 24 m/s, dikke windkracht 9 dus... Daar ga ik me met de 7 meter en dikke 90 kilo toch niet aan wagen, vind ik gewoon niet relaxed kiten. Morgen weer een dag!
|
|
|
wouterb
|
dit plaatje bedoel ik...:
|
|
|
rocket man
|
weet iemand waar Ruben uithangt, dit is toch zijn weer
|
|
|
|
surfing28
|
We gaan inderdaad lekker skippen vandaag ben wel aardig verzekerd maar heb nog zoveel mooie jaren voor de boeg
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Hoe kom je aan 40 verlofdagen? Damn dat is echt veel hoor.
Euhhhhhhhhhhhh......................... ..ik heb er 48! Ja als ik al mijn TVT en vakantiedagen opneem heb ik er ook wel zoveel maar standaard maar 27 ofzo. Maargoed ik werk ook in ploegen dus ben meer vrij als anderen.
|
|
|
Rooky
|
Hoe kom je aan 40 verlofdagen? Damn dat is echt veel hoor.
Euhhhhhhhhhhhh......................... ..ik heb er 48! werken bij het rijk! ik heb 11 weken op een jaar alleen vandaag ff geen vrij kunnen krijgen :S
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
comakiten!
Op slufter!! wie het eerst tegen een windmolen knalt met kite en al, jiiihhhhhhaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Het lijkt toch ietsje af te nemen......................
Dan toch nog een kleine avondsessie??
forget it. wind blijft zo tot diep in de nacht. check de luchtruk: http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?type=drukverwachtinger zit geen beweging in, isobaren blijven gelijk. Ook WinguruPro blijft 35-38 knopen aangeven en deze had vandaag de voorspelling toch zeer goed.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kom net van me werk met de fiets, tegen de wind in, op de lichtste versnelling kwam ik nog amper vooruit Dus ja het waait heel hard. lekker thuisblijven dus.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kom net uit schellinkhout. Was een kiter (cabrina aan het varen (overleven) en een 15 windsurfers Vlagen van 45 knopen deden mijn besluiten om lekker aan de kant met de windsurfers te gaan ouwehoeren. Had wel erg veel zin, maar mijn verstand zei sla maar een daggie over Wendy ging nog even 5 minuten het water op maar trok toch maar haar safety. Kon de kite niet houwe en kwam gelukkig zonder ongelukken van het water Buien met gigantische windstoten vandaag, morgen maar even kijken of het wat rustiger is
|
|
|
Mark04
|
Ruben was op Wijk, maar gaat helaas weer weg.
|
|
|
mocem
|
heeft hij nog gevaren of vond hij het zelfs te gek?
|
|
|
isiskank
Geen avatar
|
ja vertel is over ruben>> ging het een beetje? zijn er video-opnames gemaakt? die gast moet is aankondigen als ie gaat knallen, komen we effe kijken!
|
|
|
Kevin
|
Ik moet een 5.5m hebben dan had ik ook vandaag los kunnen gaan en niet zitten te balen van shit 7m beetje te groot
|
|
|