Idefixe
|
ik heb een niet werkende link van je gehad/
|
|
|
hans
|
in oktober ben ik zeker weer van de partij maar dan huur ik van begin afaan al een caravan
|
|
|
Hangbuikpapa
|
3e week oktober.....duhhhhh even kijken of ik wat roostervrij kan schuiven,,,,,,,, eventueel met 3 meerijders, karretje en skibox....alles in de tank..;-)
|
|
|
Hangbuikpapa
|
voorlopig vrije dagen geprikt van 20 t/m 24 oktober..... dinsdagavond héén, zondagmiddag terug?
|
|
|
Kevin
|
Jezus jongens wat een top fotos thansk daarvoor Daan en reflex voor het posten zit nog effe lekker na te genieten bij het zien van die fotos Kan ook niet wachten op dat film materiaal
|
|
|
|
Idefixe
|
ggrrr morgen dikke wind @ Gold.......
|
|
|
|
r00ki3
|
Even een %20 tussen kitecamp en 2010 zetten...dan werkt het
|
|
|
Idefixe
|
Even een %20 tussen kitecamp en 2010 zetten...dan werkt het Hmmm lukt nog steeds niet. Kun je mij ff die link PB'n?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
vrinden! het klinkt alsof ik wel wat gemist heb. Moest even revalideren en verbouwen dus de kites ever laten onderstoffen anders was ik zeker gegaan. Heb nu wel antiek 2010 materiaal! Had ook graag een kleum bluesje met Tom willen spelen
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Even een %20 tussen kitecamp en 2010 zetten...dan werkt het KiteHigh maakte door de spatie tussen kitecamp en 2010.rar de link niet goed. Gewoon de volledige link overnemen en in je browser plakken dus Maar inmiddels de link anders doorgestuurd naar Tom.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Staan vette foto's tussen hoor. En wat sta ik er zelf weer lekker fotogeniek op haha.
|
|
|
KappuhH
|
Doe eens openbaar maken dat spul...
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Doe eens openbaar maken dat spul...
Dat doen we dus niet, er staat wel een selectie foto's op de site die Kevin poste. De foto's blijven tussen ons omdat de fotograaf dan de foto's nog kan publiceren in kitesurfmagazines etc. Als wij ze online zetten is de exclusiviteit er wel al af.
|
|
|
Idefixe
|
Er staat vandaag weer een beste bak wind @ Fehmarn. ( was ik toch maar) HIER de laatste update van Wulfenerhals. ( ik mis het nu al)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Er staat vandaag weer een beste bak wind @ Fehmarn. ( was ik toch maar) HIER de laatste update van Wulfenerhals. ( ik mis het nu al) Ghehe gister niet al te veel wind, had graag een wedstrijdje gevaren tegen die 16m. Kijken of mijn omgebouwde 14m ook zo zou presteren. Voor vandaag helaas, ik ben wel blij dat er geen wind staat. Heb vandaag toch andere dingen te doen.
|
|
|
Idefixe
|
een plaatje zegt meer dan..........
|
|
|
|
|
Verzet
|
Wil de foto's ook zien maar heb de link (nog) niet ontvangen ............ HELP!!
Ik heb wel een link gekregen van Nick maar die lijkt dood en kan ik dus niets mee...
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
lees een paar reacties erboven! %20 erbij, en je moet even verder typen want de site stopt pas bij .rar tot daar moet het erbij! was bij mijn zo
|
|
|
Verzet
|
Bedankt nu doet hij het!
|
|
|
|