Bramster
|
Wat ik nog had staat er nu op! Was echt helemaal top! Bedankt Tom en Nick voor het perfect organiseren van deze trip. Misschien een open topic plaatsen voor mensen die er nog een keer heen gaan en op deze manier kunnen afspreken. Ik ga igg nog een epic sessie daar beleven! Greets, Bram
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
EPIC? Ik dacht dat je voor Ozone vaarde hihi. Er komt sowieso een 2e Kitecamp!
|
|
|
r00ki3
|
Zou mooi zijn om als alle foto's verzameld zijn ze ff in t pakken in een .rar bestand zodat alles in 1 x te downloaden is. Zijn de actie-foto's van onze "prive" top fotograaf Daan al ergens beschikbaar?
|
|
|
Hangbuikpapa
|
Misschien heeft Daan de komende week tijd om een selectie van de leukste foto's met mooie tricks of waarop iemand goed herkenbaar is te plaatsen in een fotoalbum op picasa of zo. Ik kan ze ook branden op een cd'tje maar die moet dan weer verzonden worden en zo. Overigens zijn de foto's over het algemeen on "sport-stand" genomen en hebben dus niet zo'n hoge resolutie.
|
|
|
Hangbuikpapa
|
Hey Nick,
Het blijft een strakke foto van jou op Der Gruner Brink......
|
|
|
r00ki3
|
Misschien heeft Daan de komende week tijd om een selectie van de leukste foto's met mooie tricks of waarop iemand goed herkenbaar is te plaatsen in een fotoalbum op picasa of zo. Ik kan ze ook branden op een cd'tje maar die moet dan weer verzonden worden en zo. Overigens zijn de foto's over het algemeen on "sport-stand" genomen en hebben dus niet zo'n hoge resolutie.
Top! Dan zien we het wel voorbij komen!
|
|
|
Verzet
|
Mooie foto's jongens! Was een zeer leuk weekje en zeker voor herhaling vatbaar!
|
|
|
Idefixe
|
Net contact gehad met de camping. Zoals het er nu uitziet kun je 16 okt t/m 24 okt alvast in je agenda schrijven..........
|
|
|
Reflex
|
Het pakketje met foto's van Daan zet ik zo online maar dan met wachtwoord. Ik post ze niet open op die site want dan kan Daan ze niet meer gebruiken voor andere doeleinden.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het pakketje met foto's van Daan zet ik zo online maar dan met wachtwoord. Ik post ze niet open op die site want dan kan Daan ze niet meer gebruiken voor andere doeleinden.
Ik neem aan dat je naar de mensen die mee zijn gegaan het password mailt?
|
|
|
Verzet
|
Ben benieuwd!
|
|
|
|
|
Kevin
|
Hahahahaha epic foto PS Wachtwoord is dan toch straks gewoon PS (vol uit geschreven Reflex??)
|
|
|
Swiftenaar
|
WHAHAHAHA
wat een beulavond was dat he..
|
|
|
Reflex
|
Voor diegene die de foto's van Daan willen en de link nog niet hebben, mail mij ff.
|
|
|
Kevin
|
Super fotos Daan echt prachtig en reflex thanks voor het posten Nu de film nog
|
|
|
Kevin
|
Als het met bewerken niet goed lukt zeg ik stuur maar op naar mij heb vriend die opleiding montage doet en die wil er wel een mooie film van bouwen
|
|
|
r00ki3
|
Gans Geile fotooooos!
|
|
|