|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Ja vertel mij wat.... kijk in mijn agenda heeft officemanagement een afspraak gepland :S er staat van 16:00-18:00 dus als het om 18:00 klaar is kom ik misschien nog wel. Maar het zal wel weer uitlopen.
|
|
|
Gixxer
|
@deamon
Bij telstrar op horst kun je geloof ik ook lessen. Ik heb zelf wezen lessen in Friesland
|
|
|
RFAC
|
hoop het voor je man, tis tot 2100 licht dus dat scheelt
|
|
|
Hike
|
ik heb gister weer een lesje gehad in katwijk, was niet echt heel perfecte wind, ma heb iig weer ff geproeft aan het water starten. Ging niet allemaal van een lije dakje ma ik kan nu iig zelf aan de slag. zijn er morgen mensen die nog gaan kiten ? ik ben van plan om na mijn school richting strand horst te rijden, ben dan rond 2uur bij strand horst. Ik kom vanuit arnhem, als er mensen zijn die mee willen rijden. dat kan.
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
@gixxer, balen man, hopelijk zien we je nog ik toch een auto vanavond, dus ik ben rond 17.45 op horst EDIT: toch maar niet naar horst, ga toch naar muiderberg
|
|
|
Gixxer
|
Ik ben om 19:45 nog even geweest maar kon jullie niet vinden.
Iemand morgen zin ?
|
|
|
RFAC
|
heb je me niet gezien maarten? ik ging rond 1930 terug naar de kant. heb heerlijk heen en weer gevaren ohja en vandaag zijn we natuurlijk weer van de partij!
|
|
|
wibi
Gast
|
ben er rond 13.00 ouddorp of brd
|
|
|
|
|
darky001
|
ik ga vanmiddag ook dus ben er 13:00 uur of zo
|
|
|
Gixxer
|
@RFAC nee ik kon je niet vinden. Zag je auto ook niet staan, en ook je spullen niet zien liggen dus ik dacht die is er niet. Ik ben vanavond zeker van de partij Als het mee zit rij ik rond 16:30 naar horst en ben er dan rond 17:00
|
|
|
|
|
darky001
|
ik ben alweer terug......... het is wel lekker wind om te leren!!
go for it..
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Nog lekker gevaren net? Echt balen man, wilde ik om 17.15 weg gaan, had mn vader toch nog de auto nodig... Vrijdag weer wind, dus overdag kiten en 's avonds koninginnen nacht
|
|
|
RFAC
|
wij hebben weer heerlijk gekite tot uur of 1930
|
|
|
|
CCaptain
|
Hi, gaat er vandaag nog iemand varen op Lathum? Oost schijnt daar een prettige windrichting te zijn en WG-Pro geeft een strakke 20 knopen op vanaf een uur of 3.
En morgen, een queensdaysessie?
mzzl
|
|
|
Gixxer
|
Vandaag wordt het voor mij even niet, niet helemaal fit. ff dagje op tijd onder de wol maybe morgen, ik hou het forum nog even in de gaten
|
|
|
|
Gixxer
|
Zullen we vanmiddag nog een poging wagen ? Is wel NO maar het wel wel lekker.
|
|
|
|