surfpirates

storm

Berichten: 349
Oktober 15, 2010, 13:23:23
edit2Rapporteer  
Iemand hier ervaring met surfpirates in Duitsland.
Zijn ze betrouwbaar, leveren ze snel, service als er iets mis is, het contact in het algemeen?
Ik wil daar een kite bestellen, die op veel plaatsen niet meer te krijgen is, en de prijs is goed daar.

Gr. Stijn
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #1 Oktober 15, 2010, 13:29:34
edit2Rapporteer  
vriend van me heeft daar vorig jaar een kite gekocht, ze spreken goed engels, en hij was binnen een (werk)week bezorgt. wel eerst zelf geld overmaken natuurlijk. garantie gelukkig nog niet nodig gehad..

Als je die kite wil bestellen die ik denk dat het is zou ik maar gauw bellen voordat ie weg is;)
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #2 Oktober 15, 2010, 13:30:56
edit2Rapporteer  
Nog niets negatiefs over gehoord.

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?action=search2
Tien

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #3 Oktober 15, 2010, 13:37:42
edit2Rapporteer  
Drie keer iets besteld, lijnen, board en kite. Zonder problemen aangekomen. Alleen after sales is niet helemaal goed, lijnen die ik binnenkreeg waren niet de originele volgens slingshot Nederland. Dit gemeld maar geen reactie ontvangen van surfpirates. Lijnen werken trouwens prima..
Gewoon John

Berichten: 122
Logs: 0 | 30 uur
Antwoord #4 Oktober 15, 2010, 17:26:25
edit2Rapporteer  
Ik heb nu een tweetal aftersales ervaringen gehad met Kite Pirates, welke ronduit @#$%#@$#@ niks waren. Of dit nu daadwerkelijk aan Kite Pirates lag of aan ........ te Naarden lag laat ik in het midden, maar mijn ervaring met de locale kiteshop is dusdanig goed dat het voordeel van KP teniet wordt gedaan.
   
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Oktober 15, 2010, 18:32:07
edit2Rapporteer  
Ik heb nu een tweetal aftersales ervaringen gehad met Kite Pirates, welke ronduit @#$%#@$#@ niks waren. Of dit nu daadwerkelijk aan Kite Pirates lag of aan ........ te Naarden lag laat ik in het midden, maar mijn ervaring met de locale kiteshop is dusdanig goed dat het voordeel van KP teniet wordt gedaan.
   

hey Johnny en welke locale shop is dat??

is dat die locale shop die aan de oostvoornse meer, zevenhuizerplas, sliedrecht, scheveningen en brouwersdam zit? of een ander?
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #6 Oktober 15, 2010, 18:46:13
edit2Rapporteer  
volgens mij niks mis met surfpirates
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #7 Oktober 15, 2010, 18:57:16
edit2Rapporteer  
Heb er net een nieuwe kite gekocht... bellen is het beste en weet je waar je aan toe bent!! Werkt prima met die gasten.

Had meteen de grip van me bar (bekend geval van de naish 2010 bar).
Na 1 mail te hebben gestuurd hebben ze zonder een reactie te geven (opzich vreemd) toch direct een nieuwe bar opgestuurd...

Je kan er gerust je spullen bestellen... overmaken met paypal, en 2 dagen later heb je je gear (Mits op voorraad!! Vraag daar naar als je niet te lang kan wachten!!!)
e_surf

Berichten: 611
Antwoord #8 Oktober 15, 2010, 19:00:48
edit2Rapporteer  
Prima zaak.
Een gebroken Naish bar werd zonder problemen door
een nieuwe vervangen.
Afhandeling ging zelfs via de Nederlandse importeur.
ash

Berichten: 256
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #9 Oktober 15, 2010, 19:38:54
edit2Rapporteer  
doe al meerdere jaren zaken met kitepirates.
Een aantal problemen gehad ,maar na 1 telefoontje opgelost.
Uitstekende service, en regelmatig de goedkoopste.
als ik iets wil hebben bel ik wel van te voren op om na te gaan of ze de spullen nog wel hebben.
remcokite

Berichten: 121
Antwoord #10 Oktober 15, 2010, 19:44:53
edit2Rapporteer  
2 weken geleden bij surfpirates een nieuw board gekocht, binnen 4 dagen binnen prima contact gehad zowel telefonisch als per mail.
riesie

Berichten: 111
Antwoord #11 Oktober 15, 2010, 22:56:49
edit2Rapporteer  
Hoi, Ik heb er nu 2 kites gekocht. Aardige mensen maar ze reageren toch wel iets sneller op een order dan op een "reklamation". Ik gok dat dat eerder komt omdat ze verzuipen in de emails dan dat het onwil is. Als je wat van ze wilt moet je er een beetje achteraan zitten, en misschien is bellen dan wel beter.
timmeh

Geen avatar

Berichten: 26
Antwoord #12 Oktober 17, 2010, 10:26:43
edit2Rapporteer  
Prima zaak. After sales ook. North X_Ride board besteld maar de pads ontbraken een mailtje en ze werden meteen toegestuurd.
Don Fredel

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #13 Oktober 21, 2010, 10:13:38
edit2Rapporteer  
Ik heb er ook een kite incl bar gekocht.
alleen de safety is gebroken (het rode blok vd naish bar). Na 3 keer een mail verstuurd te hebben zonder enig reactie, zelf gewoon maar een nieuwe gekocht.
Nooit meer wat van ze gehoord.
matti

Geen avatar

Berichten: 100
Antwoord #14 December 08, 2010, 21:24:53
edit2Rapporteer  
Net op een tijdsbestek van 3 werkdagen, door surfpirates, een nieuw board bekomen in garantie, zonder mopperen, gewoon oude board terugsturen, nieuw krijgen, volledig, dus met vinnen en footstraps.
Alles via mail geregeld!!!
Prima !!!!!!!!!!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #15 December 08, 2010, 21:43:14
edit2Rapporteer  
En om dan maar even samen te vatten:

surfpirates kun je vergelijken met iedere reguliere shop. Er gaan veel zaken goed en er gaan ook zaken fout.
Het is in ieder geval geen beunhazerij  toestand.
feddomw
Gast
Antwoord #16 Juli 17, 2011, 09:05:38
edit2Rapporteer  
Ben er laat bij.... net bij ze besteld, ik ben benieuwd. North FSF 2010 voor minder dan de 2009 modellen die men hier (gebruikt) op MP aanbiedt....

Overigens is het logisch dat Pirates de garantie laat afwikkelen via de NL importeur (Kubus), omdat Kubus ook Naish en North voor Duitsland doet volgens mij.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #17 Juli 17, 2011, 09:22:19
edit2Rapporteer  
De discussie webshop versus fysieke shop zal nog lang voort blijven duren denk ik.

Persoonlijk was ik ook altijd van kopen bij een winkel, als er dan iets is kun je terug en betere service.

Nu met de ervaring van ruim 9 jaar gear kopen her en der in het land - maar ook bij diverse online shops in NL, DE en zelfs daarbuiten - moet ik zeggen dat het "instituut" vaste shop weinig inhoud nog voor me heeft.

De webshops zijn vaak nog makkelijker met garantie en betere service. Nadeel is alleen dat je nergens naar binnen kunt stappen. Maar garantieafhandelingen e.d. gaan net zo snel/langzaam.

En daarbij zijn de kortingen vaak nog iets hoger daar ze de vaste lasten van een winkelpand etc. niet in de prijs door hoeven te rekenen
feddomw
Gast
Antwoord #18 Juli 17, 2011, 09:47:53
edit2Rapporteer  
Ik koop alle kleine zooi bij een shop. Ik gun het ze van harte en ik vind het vaak fijn om spullen te zien en voelen. Ook voor garantie wel zo handig, een echte shop.

Net weer een trapeze ingeleverd. Nog geen jaar oud, stiksel laat los. Gaat natuurlijk terug naar Kubus en ik zit minstens een week zonder.

Maar deals zoals ik zojuist heb gedaan en die webshops soms bieden kan je het niet voor laten. En ik vind soms de prijzen van echte winkels echt debiel op overjarig spul. Ze schakelen gewoon niet snel genoeg.
allysa83

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #19 Juli 18, 2011, 22:00:36
edit2Rapporteer  
weet iemand ook wat de verzendkosten zijn als je een kite icl bar koopt?
.
feddomw
Gast
Antwoord #20 Juli 18, 2011, 22:05:19
edit2Rapporteer  
Ze vragen voor een board €20. Kite zal dus zelfde of minder zijn want makkelijkere afmetingen. Ze werken met UPS.
zinno

Geen avatar

Berichten: 56
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #21 Juli 22, 2011, 12:21:13
edit2Rapporteer  
Al een paar dingen gekocht bij Marc.
Als er iets is, gewoon bellen.
Mail gaat soms iets trager.
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #22 Juli 22, 2011, 12:39:21
edit2Rapporteer  
Ik heb daar al meerdere dingen gekocht; kites, boarden, bars, etc
Alles komt netjes aan zonder krassen en binnen de afgesproken tijd.
Je kunt het packet ook via internet volgen Wink

Vergeleken met de prijzen in Nederland, erg goed te doen Smiley
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #23 Juli 31, 2011, 23:31:47
edit2Rapporteer  
weet iemand ook wat de verzendkosten zijn als je een kite icl bar koopt?
.


Bij een wat grotere bestelling altijd bellen en vragen om korting en gratis verzending. Zo kreeg ik een extra korting van 10% op een toch al zeer scherp geprijste kite en hoefte ik ook geen verzendkosten te betalen.

Ze reageren vrijwel niet op mail dus bellen!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #24 Augustus 01, 2011, 00:58:17
edit2Rapporteer  
ze reageren wat traag NAdat ze geld hebben, meestal ontvang je binnen 4dagen de boel wel, maar als je daarna vragen/klachten hebt reageren ze langzamer, maar toch handelen ze het uiteindelijk netjes af.

Trouwens: uiteindelijk komt het er op neer, als je klachten hebt, hoe de importeur/agent reageert. Bij vaste klante nzullen ze wel eens iets voor eigen conto nemen, maar veelal beslist degene waar ze inkopen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.