Idefixe
|
Lekker bezig!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Mooi! altijd leuk om leerzame tips&tricks filmpjes te zien!
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
leuk en goed bezig. ik ben benieuwd naar de volgende filmpjes.
|
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Leuk, Barry mag ook meedoen?
Goed werk, Ed, maar als je echt kneuzen zoals ik een plezier wil doen, splice je footage vanuit de rider gezien er ook in. Wat mij en andere niet-pros opvalt is dat heel vaak beelden vanuit het perspectief van de rider het beste helpen. Dan kan je je beter inleven en ook zien wat er aan de bar gebeurt, wat vaak echt cruciaal is qua timing en stuur-inputs.
Ik ben verder niet veeleisend of zo. Keep up the good work.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Yep, helmcam of zo'n stok achterop je trapeze zou vet zijn. Maar ik ben al blij met tut 1 & 3
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was meer dat ik het ooit nog eens wilde doen, het was niet echt met voorbedachte rade gefilmd allemaal! Voor de loops kan ik wel 3 dubbel beeld doen inderdaad, dat is vet
|
|
|
|
|
|
|
|
Brenkie
|
Ziet er strak uit!
Ik ga van 't weekend een surfboardje halen dus die tips komen zeker van pas.
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ziet er allemaal top uit! Moeten zo'n kiteloop met GoPro nog maar eens over doen.
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
hmm, toch me ballen maar eens zoeken en er gewoon voor gaan als de wind nog even terugkomt.
|
|
|
piede
|
Hey, vet bezig! Ik ben aardig bekend met het loopen, maar dit filmpje kon ik niet volgen zonder hem op pauze te moeten zetten. Laat staan iemand die het wil gaan leren. Op den duur heb je verschillende filmpjes in één scherm tegelijk lopen, met verschillende uitleg er bij. Das bijna niet te volgen. En op zich best veel uitleg er bij, is op zich niet erg, je wilt veel vertellen, maar dodelijk icm met 2 of 3 verschillende schermpjes waar ik dan ook nog naar moet kijken Keep up the good work! Altijd leuk om naar te kijken.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Hey, vet bezig! Ik ben aardig bekend met het loopen, maar dit filmpje kon ik niet volgen zonder hem op pauze te moeten zetten. Laat staan iemand die het wil gaan leren. Op den duur heb je verschillende filmpjes in één scherm tegelijk lopen, met verschillende uitleg er bij. Das bijna niet te volgen. En op zich best veel uitleg er bij, is op zich niet erg, je wilt veel vertellen, maar dodelijk icm met 2 of 3 verschillende schermpjes waar ik dan ook nog naar moet kijken Keep up the good work! Altijd leuk om naar te kijken. In het kader van opbouwende kritiek: eens hiermee. Het is voor jullie misschien gesneden koek, maar voor de niet-loopert erg lastig te volgen, zelfs met pauze. Je kan i.p.v. 3 schermen beter 3 keer hetzelde laten zien vanuit een andere hoek of van een andere rider. As usual verder: top!
|
|
|