Scheiden met advocaat kan ik je afraden... ik ben al 8000 euro verder en het is nog niet klaar... Gaat allemaal van mijn kitebudget af... daarom vaar ik (ook) nog een 2009 Waroo....
Vanaf juni is Brazilië alweer helemaal aan met de wind en is het ook nog lekker rustig daar:) Misschien een maandje later dan je huwelijk plannen inderdaad?
Check Nieuw Caledonië .... weer eens wat anders :-) ! Het is er Frans, dus kan handig zijn als je de taal spreekt, ze hebben er lekker eten, champagne, wijn, croissants en ..... een paar enorm mooie honeymoon eilandjes + kitespots, de PKRA worldtour is er in november dus dan zal de wind wel aanstaan ....
Youri is er laatste jaar wereldkampioen geworden en over een eiland gesprongen
Ben vorig jaar mei op huwelijksreis geweest naar Bonaire & Curacao. Bonaire was het meest laid-back en had een paar goede kite- en windsurfspots. Beide eilanden waren tof, maar naar Bonaire ga ik nog een keertje terug. Het is er overigens droog en dor en lang niet zo groen als op St Maarten. De wind was prima. Van de 2.5 week woei het iedere dag 4/5 bft. Check de statistieken even voor aug/sep op de bekende sites of anders dit artikel http://www.unhooked.nl/reizen/kitesurf-spot-op-bonaire-een-reisverslag/ Barbados en Zanzibar staan ook nog op mijn lijstje. Zanzibar is volgens mij prima te combineren met een safari, maar wel een aanslag op je budget. Misschien toch maar voor 'afkopen' kiezen op je feestlocatie
zanzi vind ik niet zo goed in de winter, maar die periode dat je wil gaan zou het er van wind top zijn. eiland is al helemaal een aanrader, tooppie kijk ook daar maar eens naar bellevue super lokatie!!!