|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Klinkt goed, op de regen na dan. Het is al weer wat kouder dus wordt het hoop ik ook niet zo druk als een paar weken trug op Medemblik.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Blegh, weer een enorme hoeveelheid buiige regen zit er morgen bij, niet echt het recept voor een dikke sessie.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gister stond er nog niets op het programma wat wind betreft. Ik ga morgen naar Walibi en wanneer ik daar vanavond nog voor af zeg heb ik echt ruzie met de vaste groep mensen waaronder ik ook nog naar Turkije op vakantie moet dus dat doen we maar effe niet.
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
regen,kou,guur weer, een sessie wat je enkeld deeld met de die hards, en mooi over na kan praten
|
|
|
Wimt
|
Klinkt als pa met de meezeulende kinderen, klinkt niet als: vrij kite in de storm, Marc. Heb ook ooit die ellende gehad.
@Teigetje: was ik een paar weken geleden ook. Wel druk, maar toch zeer relaxt en behulpzaam, die Medemblikkers
Ik ga naar Borssele: niet echt stoer, met dat warme water. Natuurlijk wel stoer, als daar een Fukushima gebeurt, tezamen met een tsunami. Staat ook leuk, in je dagboek
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik zoek het iets verder in het binnenland. Hopelijk niet te heftig voor de 9.
|
|
|
|
Faxie
|
Zit een klein scheurtje in mijn antieke 8m, dus ik sla 'm over Groot of klein? Ik heb spinnaker tape, dus kan dat wel meenemen eventueel. Je kunt kiezen uit zwart of wit
|
|
|
Kevin
|
Boemmm eindelijk lekker horror weer (regen wind!)!!! Dit gaat dus eindelijk weer eens een dikke loop sessie worden
|
|
|
ernie
|
Dan maar een dagje aan mn windsurfzeil hangen! Eindelijk
|
|
|
Gehaktdag
|
Dat wordt weer kite drogen in de badkamer vrees is
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Zit een klein scheurtje in mijn antieke 8m, dus ik sla 'm over Groot of klein? Ik heb spinnaker tape, dus kan dat wel meenemen eventueel. Je kunt kiezen uit zwart of wit Haha bedankt, maar spinnaker tape wilt al niet meer helpen. TE zit los van het doek dus moet er wel ff met een naaldje doorheen
|
|
|
Morres
|
leuk en aardig, maar met ZO moet ik helemaal naar dat KAK mirns, ik wordt altijd strontverkouden daar en het is druk en gevaarlijk aan de kant. Snap niet dat mensen daar voor hun lol komen Dus geef mij maar lekker ZW/W/NW Zit een klein scheurtje in mijn antieke 8m, dus ik sla 'm over extra depower :+
|
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
leuk en aardig, maar met ZO moet ik helemaal naar dat KAK mirns, ik wordt altijd strontverkouden daar en het is druk en gevaarlijk aan de kant. Snap niet dat mensen daar voor hun lol komen Dus geef mij maar lekker ZW/W/NW Zit een klein scheurtje in mijn antieke 8m, dus ik sla 'm over extra depower :+ Denk dat het met de drukte vandaag wel meevalt. Eenmaal op het water is er ruimte genoeg.
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
leuk en aardig, maar met ZO moet ik helemaal naar dat KAK mirns, ik wordt altijd strontverkouden daar en het is druk en gevaarlijk aan de kant. Snap niet dat mensen daar voor hun lol komen Dus geef mij maar lekker ZW/W/NW Wat loop je toch 'altijd' over Mirns-verkoudheid te zeuren Maurice.. nooit ergens last van gehad... Is het misschien jouw tere lijfje en niet de spot Mirns?
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
gaste, waar hebben jullien het over? " drukte valt wel mee vandaag" " wind wordt misschien ZZO dus Slufter"?
KNMI geeft een weer alarm voor Zeeland en Zuid Holland over zeer zware regenval en jullie willen gaan kiten? ik mag het niet hopen. Oh ja, neem je shorty mee, dat kan nog wel.
|
|
|
Wimt
|
Was op Borssele. Om een uur of 12, werd ik er weggewaaid. Niet te doen met 7. Zag toch nog een paar Belgen starten.... Volgens teletekstpagina, waaide het daar het hardst van Nederland.
|
|
|
Faxie
|
Ik heb het maar niet geprobeerd met m'n 9... Wind was te doen, maar de windstoten gingen 'iets' over de limiet... better safe than sorry, en morgenochtend is er ook nog zat wind zo te zien. Dan maar op tijd de wekker En tijd voor een 5 of 7...
|
|
|
Gehaktdag
|
Was goed te doen op Borssele eind vd middag. Regen ook een eind voorbij. Met 5.5 gevaren maar had nog wel iets meer mogen zijn.
|
|
|
Faxie
|
Mja ging na half 5 afnemen zag ik. Tja toen had ik het wachten net opgegeven :')
|
|
|