CouchKiter
Geen avatar
|
Mooi beginners windje morgen. Kan zelf niet, maar zal wel genieten worden. Pas je wel op dat je genoeg uit de kant ga, het is pal aanlandig en het is daar erg lang ondiep. Je wilt niet ongelukkig neerkomen in ondiep water. Genoeg gepreekt. Veel plezier.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Tis dat ik niet kan, anders had ik graag de lift aangenomen met de bijkomende verantwoordelijkheden
|
|
|
TimK
Geen avatar
Logs: 0 | 15 uur
|
Hey Wilfred, wil morgen ook gaan, woon vlakbij utrecht dus samen rijden is niet bepaald een goed idee . Heb een zwart/geel/rode ozone catalyst 12m. zie je daar wel! ben er zelf denk ik uurtje of 1, misschien iets eerder. Tim
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Gewoon gaan. Zijn altijd wel mensen aanwezig. Ik ga zo zelf ook even. Weet nog niet welke kite ik meeneem maar ben te herkennen aan een blauw pak.
|
|
|
Fred1967
Geen avatar
|
Dank voor de tips. Ik denk dat ik tussen 12 en 1 aanwezig ben. Met blauwe Fluid ATV. Misschien tot straks
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Hoi Wilfred,
Ik ben ook van plan om vanmiddag ff te gaan. Vaar waarschijnlijk met 12m Cabrinha groen/zwart.
|
|
|
Fred1967
Geen avatar
|
Hoe stom kun je zijn
Maak kennis met de stomste kitesurfer van nl. Nadat ik bij eurofun nog de laatste inkopen heb gedaan kom ik er op de laatste brug voor Oostvoorne achter dat ik mijn trapeze in de klerenkast had gehangen !,!!! Toen maar met mijn nieuwe helm op tegen de lantaren paal gelopen en vanmiddag maar weer aan het werk. Binnenkort poging 2. Wel een contact overgehouden van medebeginner die graag volgende keer graag wil afspreken! En dat mogen er graag meer worden.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Geloof me dat heeft waarschijnlijk iedereen al eens meegemaakt ik in ieder geval wel. scheelt dat ik slechts op 5-10 minuutjes rijden van mijn spot woon.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ik heb 'm weleens bij Oostvoorne bij de auto laten liggen...dat werd ff een sprintje trekken terug naar de auto. En 2u daarna was ik trouwens mijn board kwijt in de zee
|
|
|
Robin73
|
Ik ben weleens mijn pak vergeten. Is ook geen pretje,
Was trouwens extreem rustig op Playa. Het water is trouwens al wat frisser geworden. Nog even en de schoentjes moeten weer aan.
|
|
|
|
Erik-g60
Geen avatar
|
Ik was er vandaag ook even. Kite op gepompt 2 struts lek. Spullen weer ingepakt en naar huis, gelijk opzoek gegaan naar de gaatjes. Niets kunnen vinden en ze blijven gewoon hard. Dus niet alleen jij had pech.
|
|
|
|
Robin73
|
Zat er geen zand in de ventielen? Kan er soms ook voor zorgen dat je strut langzaam leegloopt.
|
|
|
TimK
Geen avatar
Logs: 0 | 15 uur
|
was lekker vandaag, waren maar 5 man, echt balen dat je je trapeze had laten hangen. woon zelf een uur rijden van meeste spots en check altijd 5x of ik echt alles mee heb genomen ;>
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Zag op de webcam van Oostvoorne vanmiddag geen kites en ben toen voor de zekerheid doorgereden naar de Brouwersdam waar ik wel kiters op de webcam zag. Uiteindelijk lekker kunnen varen tussen de buien door. Er waren op het hoogtepunt trouwens ook maar ca. 20 kiters dus lekker de ruimte gehad :-)
Enne Wilfred..... ook ik ben wel eens met te weinig spullen naar het strand gereden... sindsdien leg ik alles altijd terug/klaar op een vaste plek. Tot nu toe daarna niet meer misgegaan... :-|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik ben vorige week m'n trapeze nog vergeten... ook een keer m'n pomp (maar die kan je nog van iemand anders lenen) en een keer m'n bar. Gelukkig vergeet ik ze alleen thuis, en niet op het strand
|
|
|
Ocean-Limbo
|
dacht ik de enige chaoot te zijn ....... zucht (van opluchting).
|
|
|
Robin73
|
Ik ben al een tijdje mijn verstand kwijt. Denk dat ik die op het strand heb laten liggen
|
|
|
pallo
|
morgenmiddag nog mensen die richting playa gaan?
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Altijd een oude trapeze en oude pomp in auto want ik wil het niet meer meemaken dat ik zulke basic zaken vergeet.
|
|
|
|