|
Menno de Vries
|
Nou is het Kiters Breda Forum niet echt heel actief meer . Is wel jammer.
|
|
|
|
1Jan-willem1
Geen avatar
|
Hee ik kom uit Tilburg ben vorig jaar begonnen en verkocht alleen ken ik niemand die het ook leuk vindt Dus ga ik nu meestal alleen naar brouwersdam maar met meer is altijd beter. Ik hoor het wel grz jan-Willem
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Hier vanuit Wouw. Ga meestal samen met mijn maat naar Brouwersdam, Oostvoorne en Rockanje. Ikzelf probeer ook alle wind mee te pakken. Doordat ik vrij flexibel ben met mijn werk kan ik ook regelmatig op een doordeweekse middag. Ik hou het forum in de gaten;)
|
|
|
|
Menno de Vries
|
Je kan even je telefoonnummer in PB naar Wijers88 sturen. Die wil een groepsapp voor Kiters uit Breda opstarten.
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Je kan even je telefoonnummer in PB naar Wijers88 sturen. Die wil een groepsapp voor Kiters uit Breda opstarten.
Groepsapp is misschien wel een goed idee! @jeffro, waar ga jij meestal?
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Groepsapp is misschien wel een goed idee! @jeffro, waar ga jij meestal? Rilland, Neeltje, Oostvoorne, Brouwersdam, Vrouwenpolder...beetje het normale
|
|
|
PvanEE
|
Het is al gezellig in de groepsapp. Leuk om af te spreken voor wie wanneer waar.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zondag maar even kijken of ergens de moeite is. Maandag ziet er beter uit.
|
|
|
debbyRRD
|
Goede middag! Ik kom uit Zevenbergen, niet ver van Breda dus. Ga meestal richting Brouwersdam, misschien een keer carpoolen/samen gaan? Groetjes Debby
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hallo Debby,
Tip: wijzig je forum naam even....
Spam enzo...
Je kunt elkaar hier heel makkelijk benaderen via persoonlijke berichten.
|
|
|
debbyRRD
|
Bedankt Parkie voor de tip!
|
|
|
Straight edge
|
Brouwersdam vind ik i niets vaak te vinden bergen op zoom gerevelingen dam
|
|
|
Frankoss
Geen avatar
|
Ik ben beginnend, kom uit omgeving Bergen op Zoom, wie wil een x met me mee? hoor het wel...laterzzzz
|
|
|
geloof68
|
We hebben een whatsapp groep voor regio Breda. We zijn te herkennen aan onze tongval op de Zeeuwse en Zuid-Hollandse kitespots. Mocht je toegevoegd willen worden op de App, laat maar weten!
|
|
|
|
|
|
|
|
Tjornie
Geen avatar
|
als jullie me je nr in persoonlijk berichtje zetten, zal ik jullie toevoegen