|
Geronimo79
|
Ben bang dat het NKV dan weer net zo onzichtbaar en kansloos word als voordat Tom erbij kwam.
Klinkt als een verschrikkelijk achterbakse aktie om het achter je rug om te doen. Welke echte kitesurfers zitten nu nog bij het NKV bestuur?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo tom kan dit dan zomaar dit moet toch op een vergadering worden besproken als agendapunt je moet toch ook nog blij wezen als je dit er ook nog bij doet rustig adem halen tom gr beun
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hoi Tom, wat is er precies gebeurd? We zien jou dus nog wel met de NKV tent aan het water?
|
|
|
|
Idefixe
|
Hoi Tom, wat is er precies gebeurd? We zien jou dus nog wel met de NKV tent aan het water?
Nee sorry dat gaat voorlopig niet meer gebeuren: ik beperk mij nu tot mijn betaalde functie.en dan heb ik de tijd volledig nodig voor spotbeheerzaken.
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Dit klopt niet, en volgens mij kan dit ook niet.
Iemand die met zijn hart de kitesport vertegenwoordigd en de NKV op de kaart zet door zijn harde werk. Dan komt het NKV bestuur, vele die niks hebben met kitesurfen, maar meer met hun CV mooi te maken, beslist dan dan Tom ontslagen word. Dit is raar, dom, triest, en welk ander woord ook.
Enige wat ik en vele andere nu willen is, dat de NKV ASAP via een leden vergadering duidelijk in geven en over gaat stemmen.
Nou, NKV wij als leden, wachten op zeer goeie onderbouwde punten waarom Tom aka NKV ontslagen is.
|
|
|
Langbeest
|
Tom, laten we eerlijk zijn. Dit wordt voor jou natuurlijk een onhoudbare situatie. Er is teveel wrijving tussen jou en de NKV. Het posten van jou berichten op de fora's werken hierin niet mee. Ik zou zeggen opzegtermijn aanhouden en wegwezen bij de FIFA.......ehhhh NKV. Doe de dingen die je leuk vindt en ik weet dat je die hebt.
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
Dit klopt niet, en volgens mij kan dit ook niet.
Iemand die met zijn hart de kitesport vertegenwoordigd en de NKV op de kaart zet door zijn harde werk. Dan komt het NKV bestuur, vele die niks hebben met kitesurfen, maar meer met hun CV mooi te maken, beslist dan dan Tom ontslagen word. Dit is raar, dom, triest, en welk ander woord ook.
Enige wat ik en vele andere nu willen is, dat de NKV ASAP via een leden vergadering duidelijk in geven en over gaat stemmen.
Nou, NKV wij als leden, wachten op zeer goeie onderbouwde punten waarom Tom aka NKV ontslagen is.
check je pm
|
|
|
Idefixe
|
Ik ben dus niet ontslagen ( of er moet al een brief onderweg zijn ...) Ik ben "uitgeschreven bij de KvK als zijnde bestuurslid ".
|
|
|
FlyingHigh
|
Vage actie weer????????. Als iemand zich inzette voor de nkv en de gehele kitesport, dan ben/was jij dat Tom. Hoop dat jij iig wel zo actief bezig blijft met het openhouden en creeren van nieuwe spots als voorheen. Hoop voor het NKV, dat ze een minstens net zo enthousiaste en actieve vervanger klaar hebben staan. Tot op het water Tom
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Ik ben dus niet ontslagen ( of er moet al een brief onderweg zijn ...) Ik ben "uitgeschreven bij de KvK als zijnde bestuurslid ". Correctie uitgeschreven..
|
|
|
HDFrank
|
Ik zou hier graag eenreactie zien van de persoon of personen, die jou uit het kvk hebben laten schrijven. Wel zo eerlijk naar de leden....... Ben ik niet dus!
Grzt Frank
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Het lijkt me niet dat zo'n kwestie enkel middels een uitschrijving bij de kvk gecommuniceerd wordt.. misschien is er brief verloren gegaan bij de tpg?
|
|
|
|