Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #22150 Juni 20, 2011, 23:04:26
edit2Rapporteer  
En hier nog wat brute aktie van zondag  Grin
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #22151 Juni 20, 2011, 23:06:20
edit2Rapporteer  
Oh ja deez natuurlijk niet vergeten  Grin
Haring High Richardt

Antwoord #22152 Juni 20, 2011, 23:23:38
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit de foto,s, nog even een toeter telelens op de camera en dan worden ze nog mooier  ThumpsUp   ThumpsUp

Mijn foto,s  waren niet de moeite waardt  zeker??

Morgen wijk of schelli  ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie YeSS
DM2008

Antwoord #22153 Juni 20, 2011, 23:26:41
edit2Rapporteer  
Morgenmiddag Wijk, het moet na de lunch goed toeven zijn volgens tobias' surfabc.nl!!!!
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #22154 Juni 21, 2011, 09:09:42
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit de foto,s, nog even een toeter telelens op de camera en dan worden ze nog mooier  ThumpsUp   ThumpsUp

Mijn foto,s  waren niet de moeite waardt  zeker??

Morgen wijk of schelli  ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie YeSS

Schellie YeSS YeSS YeSS

Leuke foto's. Wie is trouwens die man Grin Grin Grin
@LaurenS

Antwoord #22155 Juni 21, 2011, 09:46:52
edit2Rapporteer  
Mooie actiepics Theoootjooo  ThumpsUp ThumpsUp ,koffie op,ga zo rijden naar Wijk,ltrs  Joepie
FlyingHigh

Antwoord #22156 Juni 21, 2011, 11:45:48
edit2Rapporteer  
Veeeeeuullll plezier op het water mannen!!! Ik mot weer werken en ben vanaf dinsdag weer in staat om te kiten ThumpDown. Laat maar wat woei over voor mij
Haring High Richardt

Antwoord #22157 Juni 21, 2011, 11:48:57
edit2Rapporteer  
Mooie actiepics Theoootjooo  ThumpsUp ThumpsUp ,koffie op,ga zo rijden naar Wijk,ltrs  Joepie

Das mooi, dan ga ik zo naar schelli gezelli  ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie YeSS, wijk zag er nog niet echt goed uit op die nieuwe mooie webcam  ThumpDown  ThumpDown
http://www.surfabc.nl/webcam-wijk-aan-zee/
Werk ze Herman reizie bonaire ???  ThumpsUp 
Jorino

Antwoord #22158 Juni 21, 2011, 11:55:47
edit2Rapporteer  
Tot ziens dan vanmiddag op Schellinkhout. deze beginner zal proberen jullie niet in de weg te zitten.
@LaurenS

Antwoord #22159 Juni 21, 2011, 12:19:48
edit2Rapporteer  

Das mooi, dan ga ik zo naar schelli gezelli  ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie YeSS, wijk zag er nog niet echt goed uit op die nieuwe mooie webcam  ThumpDown  ThumpDown
https://www.surfabc.nl/webcam-wijk-aan-zee/
Werk ze Herman reizie bonaire ???  ThumpsUp 

ThumpsUp Grin ThumpsUp
pb1988

Geen avatar

Antwoord #22160 Juni 21, 2011, 16:35:03
edit2Rapporteer  
Hola !!

even mezelf voorstellen Smiley ik heet Patrick, 22 jaar uit Zaandam. Ik ben net begonnen met Kitesurfen ( heb les gehad...  kitecontrole met windvenster hoe op te laten etc.  en ook al wat gebodydragged en pogingen gedaan om te water starten )  Ik ben nu al een paar keer op het strand wezen kiten zonder het water in te gaan om er zeker van te zijn dat ik mijn kite onder controle heb. Dit alles is tot nu toe goed gegaan wel af en toe een foutje nog maar nog niet gelanceerd o.i.d
Nu wil ik dus gaan beginnen met het water weer in te gaan en proberen ook daadwerkelijk te ''varen''   heeft iemand nog tips voor mij? Of is het gewoon proberen proberen proberen ?   Ik ben trouwens erg voorzichtig en zal goed mijn best doen geen mensen in de weg te zitten maar dit zal wel goed komen. Nouja ik dacht ik stel me hier even voor en als iemand nog tips heeft hoor ik ze graag...
deze spullen heb ik trouwens :
Best Kahoona 11.5 (2009)
best redline safety bar (2009)
prolimit waist (2009)
Best Ouija board (2009) 134x41.5
ik heb dit alles als set 2ehands aangeschaft van een man die 2x ermee het water op was geweest en toen meegesleept was en bang geworden ( de spullen heb 0 schade )
Haring High Richardt

Antwoord #22161 Juni 21, 2011, 16:55:38
edit2Rapporteer  
Hallo Patrick welkom bij deze verslaafde sport. Ga in het begin niet naar zee maar naar het Ijselmeer. Je kan daar overal lopen en bij problemen zit je zo bij de kant.   ThumpsUp  ThumpsUp.
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=36505.0

Hier staat ook een zoot info voor beginners in  ThumpsUp  ThumpsUp

Veel plezier nog aan deze verslaafde sport  ThumpsUp   ThumpsUp.

Hij was weer lekker op schelli met de 9, achteraf had ik beter een 13 motten pakken, maar ja achteraf kan je een kont in zijn kalf koiken  Grin  ThumpsUp  ThumpsUp

Langbeest

Antwoord #22162 Juni 21, 2011, 18:00:14
edit2Rapporteer  
Welkom Patrick,

Spreek mensen aan die helpen je graag .
Vermijd 40 plussers, deze willen nog wel eens gaan blaffen en ruiken naar vis......

Zonder gekheid, gaat goed komen
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #22163 Juni 21, 2011, 18:15:54
edit2Rapporteer  
De 50 plusser zijn nog erger ... Grin

Richard ..je bent te vroeg weg gegaan het begon na 16.00 uur een stuk harder te waaien ..
was weer eenTOP dagje .. Grin

p.s Mooie foto,s Theo  Grin
Giertje

Antwoord #22164 Juni 21, 2011, 19:47:00
edit2Rapporteer  
We zien dat jullie topdaggen hebben, volop wind!
hier in Oliva vlak bij Valencia is het afzien elke dag tussen de 16 en 24 knots en zo 28 graden we zijn de tel kwijt van het aantal keren dat we hebben gevaren.
Groeten van onderaqua en de gier YeSS
Ride

Antwoord #22165 Juni 21, 2011, 20:08:32
edit2Rapporteer  
Welkom Patrick. Gewoon mensen vragen je even te helpen. Iedereen gaat dat voor je doen.

Toen jij wegging Frank ging de wind nog effies meer aan. Rond 19 uur kon ik de 11m bijna niet meer houden. Heerlijke sessie met een nog lekkerder zonnetje. Morgenochtend maar weer een uurtje tussen het naar school brengen en halen van mijn dochter.

Edit:
Doen jullie goedGerrit en Tom.
@LaurenS

Antwoord #22166 Juni 21, 2011, 20:10:24
edit2Rapporteer  
Eerst drie uurtjes op Wijk gevaren en toen nog ff naar schellie gereden, daar ging de wind goed waaien toen de zon doorbrak. Ff wachten tot die haringhapper naar huis gaat en hopla de wind gaat aan, haha.....was weer een topdaggie en beregezellig. Morgen en overmorgen weer , alleen wat korter, vandaag 6 uur op het water gestaan, ben kapoettttt....
Haring High Richardt

Antwoord #22167 Juni 21, 2011, 20:25:59
edit2Rapporteer  
Citaat
Eerst drie uurtjes op Wijk gevaren en toen nog ff naar schellie gereden, daar ging de wind goed waaien toen de zon doorbrak. Ff wachten tot die haringhapper naar huis gaat en hopla de wind gaat aan, haha

Krijg jij niet het heen en weer van al dat gerij, Wijk   schellie. Blijf toch gewoon waar je ben !!
Wind was dat ik aan het varen was al aan maar ik had beter een 13 kunnen pakken achteraf,  Morgen gewoon de juiste kite pakken in een keer  en voor de verandering maar weer eens naar Schelli ThumpsUp   ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp   ThumpsUp  ThumpsUp

Tom en Gerrit hafe Fun  ThumpsUp   ThumpsUp  ThumpsUp

Citaat
De 50 plusser zijn nog erger

En Zo is Dat !!!!!   ListenToMe   ThumpsUp   ThumpsUp   ThumpsUp
Jorino

Antwoord #22168 Juni 21, 2011, 20:41:40
edit2Rapporteer  
hay mannen, vanmiddag was goed inderdaad!
In het kader van; kiteles waar is dat voor nodig:
Toevallig aan de praat geraakt met een gozer, bleek dat hij nooit les had gehad, spullen viavia gekocht en aangezien hij ervaring had met surfen ging hij het wel redden. ...Ik zei dat dat niet echt de bedoeling was, dat je met lessen essentiele dingen leert etc. Hij was volgens eigen zeggen nogal eigenwijs, goh...
Hij ging vanmiddag met een 14 (!!!) terwijl het merendeel met een 10-12 ging.
Had geen idee van de safety (!!) had die nog nooit geoefend, want dat zou zo'n vaart niet lopen dacht hij.
Hij had een windsurf trapeze, zonder haakje voor je 2e safety.
die leash klikte hij dus seriously dus op zn rug vast (!!!)

In verband met zn eigen en vooral de onze veiligheid even wat dingen doorgenomen en de safety's geoefend. Bleken vol zand te zitten en geen beginnen aan.

Hoe hij verzekerd was, 'voor mn auto?', gewone WA dus, zonder kite. Kortom, in geval van een ongeluk is hij dus niet alleen zelf de pisang, maar ook de ander.

dat jullie dit even weten, er lopen dus een hoop kneuzen rond!!!
(hij heeft een groene Naish 14 meter)

Best aardige gozer, maar mocht hij toevallig ook internet hebben en dit lezen; doe jezelf, medekiters en vooral de sport een plezier en neem wat les!!!
@LaurenS

Antwoord #22169 Juni 21, 2011, 20:49:14
edit2Rapporteer  
Zeg ff hoe laat je vertrekt van schell  Ries, dan kom ik daarna weer ff aanwaaien  Grin staat er tenminste woei  YeSS
PeeWee

Antwoord #22170 Juni 21, 2011, 21:28:09
edit2Rapporteer  
Direct na het werk het water op.

Nog een lekkere doodsmak gemaakt, kiteloopje ging niet helemaal goed Shocked.

Maar wat een topsessie Joepie

Daarna ging het echt hard waaien in de vlagen, bizar hoog. Ik werd er gewoon een beetje bang van Grin

@John, mooie one footers man ThumpsUp. Wil ik ook! Morgen maar eens oefenen!

See joes

manrot

Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #22171 Juni 21, 2011, 21:30:10
edit2Rapporteer  
Het was weer super, lekker met de 9 gevaren, aan het eind kon het zelfs met een 7, maar geen zin om om te tuigen
Ride

Antwoord #22172 Juni 21, 2011, 21:34:49
edit2Rapporteer  

@John, mooie one footers man ThumpsUp. Wil ik ook! Morgen maar eens oefenen!

Dank je wel Peter, ja die one-footers gaan wel. De board-offs gaan ook erg lekker, de board-ons willen echter nog niet erg meewerken. Grin Grin Grin

Ben denk ik te oud en te stijf of zo. Ach ja, we blijven doorploeteren he. Ook leuk. Cry
pb1988

Geen avatar

Antwoord #22173 Juni 21, 2011, 22:16:25
edit2Rapporteer  
Thanks alvast haring haai richard en langbeest
was vanavond even bij wijk aan zee... werderom de zee niet ingeweest...
kan alles wel met de kite ook 1 hand sturen etc gaat allemaal goed maar heb wel af en toe dat als ik niet naar de kite kijk dat ik aan de bar trek denk ik en hij uit de lucht dondert
moet nog goed opletten dus wacht nog wel even met water ingaan en als ik ga eerst zonder bord weer
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #22174 Juni 21, 2011, 23:54:30
edit2Rapporteer  
Was lekker op Schel, 8m is kapot dus maar met de 10m en had er me handen vol aan, af en toe overpowered. Eerste uurtje ging lekker met backrolls en sprongen, later ook nog voor 't eerst backroll met verkeerde been voor gedaan. Daarna was ik te moe om ook maar iets te doen, springen lukte niet meer, backrolls niet, varen nog net aan Smiley. Zo snel mogelijk maar m'n 8 fixen dus, ben ik niet zo snel moe tenminste.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.