Zwemverbod Zandmotor? Te laat...

hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
Augustus 20, 2012, 20:34:41
edit2Rapporteer  
Toch wel in en in triest dat dit eerst weer moet gebeuren!!

Levens gevaarlijk roepen we hier in ieder geval al een tijdje..........

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/12794048/___Niet_zwemmen_bij_zandmotor___.html
subroutine

Geen avatar

Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #1 Augustus 20, 2012, 22:35:38
edit2Rapporteer  
balen, en nu paniek ? Ik hoop dat de overheid nu niet overijverig gaat zijn en alles gaat afzetten bij de ZM.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Augustus 20, 2012, 22:45:11
edit2Rapporteer  
Voor zwemmers wel hopelijk, de reddingsbrigade roept al sinds de aanleg dat de stroming bij de buurstranden al erg gevaarlijk zijn. Ten noorden ook een aantal muien ontstaan. Kortom, als je van iemand af wil....
mvbtje

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 20, 2012, 23:08:09
edit2Rapporteer  
hier twee berichtjes die ik lees op de site van omroep west (geen van beiden zijn van mij voor de duidelijkheid niet van mij)

-  'Ik heb afgelopen vrijdag deze man uit het water gehaald met omstanders die allemaal zeer alert reageerde, op de kant hebben wij meneer eerste hulp verleend. wat echter niet klopt in de bericht geving is dat meneer al was overleden in het water op het moment van overdracht aan de ambulance dienst had meneer een pols. helaas is het spijtig om te horen dat ondanks vele pogingen meneer uiteindelijk toch is overleden daarom gaat mijn gedachten ook uit naar de nabestaande.

Zelf geef ik al enkele jaren kitesurfles op Kijduin en op de zandmotor met de komst van de zandmotor is een uniek project gerealiseerd waar vele watersporters en ook ik blij mee ben. de keerzijde daarvan is wel dat de afgelopen twee jaar de stroming extreem is toegenomen en tot ver voorbij de zandmotor levens gevaarlijk is waardoor zelfs ik terwijl ik daar dagelijks in het water lig nog wel eens word verrast door de plotselinge toename van het getij.''

&

-  Triest genoeg is het puur toeval dat deze man, een goede bekende van mij, hier is overleden. Hij kreeg een fatale hartaanval en is dus niet verdronken.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/zwemmer-overleden-bij-zandmotor

De laatste reactie zou een ander licht werpen op de zaak. Al is het niettemin erg gevaarlijk. En kan de paniek ervoor gezorgd hebben dat de persoon in kwestie een hartaanval heeft gehad.

Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Augustus 21, 2012, 01:41:23
edit2Rapporteer  
hier twee berichtjes die ik lees op de site van omroep west (geen van beiden zijn van mij voor de duidelijkheid niet van mij)

-  'Ik heb afgelopen vrijdag deze man uit het water gehaald met omstanders die allemaal zeer alert reageerde, op de kant hebben wij meneer eerste hulp verleend. wat echter niet klopt in de bericht geving is dat meneer al was overleden in het water op het moment van overdracht aan de ambulance dienst had meneer een pols. helaas is het spijtig om te horen dat ondanks vele pogingen meneer uiteindelijk toch is overleden daarom gaat mijn gedachten ook uit naar de nabestaande.

Zelf geef ik al enkele jaren kitesurfles op Kijduin en op de zandmotor met de komst van de zandmotor is een uniek project gerealiseerd waar vele watersporters en ook ik blij mee ben. de keerzijde daarvan is wel dat de afgelopen twee jaar de stroming extreem is toegenomen en tot ver voorbij de zandmotor levens gevaarlijk is waardoor zelfs ik terwijl ik daar dagelijks in het water lig nog wel eens word verrast door de plotselinge toename van het getij.''

-  Triest genoeg is het puur toeval dat deze man, een goede bekende van mij, hier is overleden. Hij kreeg een fatale hartaanval en is dus niet verdronken.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/zwemmer-overleden-bij-zandmotor

De laatste reactie zou een ander licht werpen op de zaak. Al is het niettemin erg gevaarlijk. En kan de paniek ervoor gezorgd hebben dat de persoon in kwestie een hartaanval heeft gehad.

goed dat je dit post... want ja, het blijft de televaag!
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #5 Augustus 21, 2012, 08:45:20
edit2Rapporteer  
Zwemverbod is schijnbaar gelijk van kracht vanaf vandaag!
jefff

Antwoord #6 Augustus 21, 2012, 10:55:47
edit2Rapporteer  
Ik ben er zelf ook 2x geweest deze week en ook gezwommen.
Het stroomde inderdaad hard, maar je kon overal gewoon staan!
Monkh

Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #7 Augustus 21, 2012, 11:31:46
edit2Rapporteer  
Mogen we nu ook altijd kiten
Zwemverbod is schijnbaar gelijk van kracht vanaf vandaag!

Hopen dat het daar bij blijft..
Robin73

Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #8 Augustus 21, 2012, 18:08:13
edit2Rapporteer  
Nu maar hopen dat ze het een officiele kitespot maken
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.