To
|
hahahah, bij mmij precies hetzelfde. mijn hande waren ook bevroren
|
|
|
Marko
|
woooot echt helemaal bevroren je trapese is wel heel erg
|
|
|
Vinni
|
Haha bij ons precies hetzelfde! Wij hebben ook foto's alleen die moet matthias nog ff doorsturen alleen dat duurt altijd een eeuwigheid....
|
|
|
To
|
overal zat gewoon een laagje ijs overheen TOP!
|
|
|
Retard
|
Was ook wezuh kiten kon me trapeze niet uit doen want dat zat vast met een gesp en die was helemaal vast gevroren dus moest ik ehm maar naar benend trekken zonder los te maken Maar de safety vond ik toch wel schrikwekkend
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Wel gaaf, maar met mijn 4/3 pakkie is dit toch echt te koud. :'( -2 graden is het minimum voor mij. Ik moet zeggen TOP, ben jaloers op jullie.
|
|
|
Vinni
|
Op een gegeven moment zat er een ijsklomp halverwege m'n depowerkoord. Ik kon dus ook mijn bar niet meer van me af schuiven. Normaal depoweren ging ook niet meer omdat dat dubbele slingshot depowerkoord aan elkaar zat gevroren
|
|
|
robin..
|
ik wil foto's zien we hebben het rustig aan gedaan me hoofd was gelukkig niet onderwater gekomen dus me haren waren nog droog onder me muts met 5/3 wetsuit en shorty was het goed te doen
|
|
|
To
|
ik kon er gewoon niet aan trekke, gleed uit me hand:P
|
|
|
onderaqua
|
Wel stoer met al dat ijs en safety die niet meer werkt. Ik vraag mij af of dit wel handig is met deze temparaturen over onderkoeling bij materiaalpech maar niet te spreken.
|
|
|
Vinni
|
We zijn toen ook het water maar afgegaan hoor. Maar ik zit toch in een warm droogpakje en als er wat met het materiaal gebeurd loop ik gewoon in kniediep water naar de kant
|
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik ben gek Maar vandaag was het echt wel een beetje de limiet voor mij Dus Niet wezen kiten
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb gisteren nog wel gekite maar heb vandaag overgeslagen. als persoon kun je je makkelijk kleden tegen de kou en met een droogpak is het helemaal geen probleem maar als de temp niet boven de 0C uitkomen moet je gewoon niet het water op gaan. Je pully's en safety bevriest en dan kun je daar niet meer op vertrouwen. Zoals gezegd gisteren met 1 C nog wel gekite Ps Vincent... ik ben benieuwd naar de pica's
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
wel stoer al dat ijs, toffe foto's! En goed leren edgen als je bar vastvriest...
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo Vin dat was koud zeg............
|
|
|
robin..
|
jaa daaag jij speelt vals je word helemaal niet nat, zo kan ik het ook
|
|
|
|
To
|
mooie spot waar is dat?
|
|
|
Vinni
|
Klote spot en is dicht bij Horst.
|
|
|
|
Retard
|
Niks vergeleken met ons bij ons lag er ook veel meer ijs of niet T.M schep moesten we mee hebben meer dan 100 meter ijs waarvan dik ijs 50 m in wetsuit 3/5
|
|
|