|
MEGALOOPBEUN
|
heb net effe gekeken voor een hoteletje waar je met een mannetje of 8 kan slapen ( nou slapen ) ? is genoeg ruimte en voor 60 € de man kan je 3 nachten blijven met ontbijt de overtocht kost met 1 auto 50 € retour dus kost niet zoveel maar wel veel plezier
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is het eventueel een optie om ergens tussen maandag en vrijdag te plannen Is goedkoper en rustiger op het water... bovendien ben ik dan vaker vrij... weet helemaal niet of je mij wel mee wilt hebben
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb het veel te druk doordeweeks henk jan meeste zijn vrij in het weekend je hoeft niet eens zolang als je vrijdag vrij neemt dan kan je donderdag eral heen rijden ben je een uur of 8 op plaats van bestemming kan je vrijdag en zaterdag varen en dan zondag nog tot de middag en dan wieder nach house
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja gezellig richard we moeten effe een ongeveer datum afspreken zit alleen met de wind waar heb jij gelogeerd op texel of zat jij op de camping ?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zaten op de camping http://www.texelcampings.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=3Texelcamping Om de Noord Een gezellige familiesfeer is typerend voor Om de Noord. Kinderen hebben ruimte om te spelen: campingvriendjes genoeg! Ondertussen leest u rustig de krant op uw ruime kampeerplaats. Of u drinkt samen met de buren een kop koffie. Om de Noord is een camping voor jong en oud. Veel gasten zien we jaarlijks terug. We zorgen er graag voor dat kamperen een echte belevenis wordt. Daarom is er voor de kleintjes een speeltuin en organiseert het recreatieteam leuke activiteiten. Terwijl de kinderen zich vermaken, delen de ouders hun eigen tijd in. Of laat u zich toch overhalen voor een potje voetbal op het sportveld? Niets moet, alles kan! Voorzieningen dichtbij
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
welke periode ?dacht zelf aan maart /april in ieder geval niet in de vakantie periode je kan nou nog wel boeken voor die periode of ernaar toe rijden maarja als er geen plaats meer is da's niks als we dan in de bus moeten slapen heb gezien je hebt ook van die trekkershutten 40 € per nacht voor 4 man da's helemaal goedkoop alleen je moet zelf koken jakkes bah hey richard ga de slaapzak in we spreken elkaar morgenavond wel weer groetjes hans
|
|
|
|
|
vissie
|
Texel rockt!
|
|
|
Retard
|
mogen der ook minderjarige mee lijkt me wel gaaf
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Misschien zijn er locals die ff wat adviezen kunnen/willen geven.
Als je het in maart zou plannen dan kunnen we de windverwachtingen in de gaten houden en op het juiste moment de boot pakken. Voordeel is dan dat het, op de verschillende campings, nog niet zo druk is.
Zou bijvoorbeeld een aantal weekeinde kunnen prikken zodat je nog een uitwijk mogelijkheid hebt.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tuurlijk peter gezellig toch kan jij auto rijden richard uit wormer want als wij dronken zijn ben jij de BOB wat belangrijk is met welke wind je daar kan varen hallo sander kan jij wat info doorgeven over de wind camping met tent is natuurlijk helemaal makkelijk henk jan reserveren hoeft dan helemaal niet maar voor 's avonds een warme hut of kroeg is ook lekker
|
|
|
|
Retard
|
Als je de volgende dag gaat kiten ben je dan helemaal brak Het wordt dan wel een kite vakantie en geen zuip vakantie 2 duidelijke verschillen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's lekker alle windstreken en volgens mij waait het wel altijd in maart dus Kitekings datums alstublieft dan kunnen we het vastzetten moeten we nu wel doen anders gaan we nooit :'(
|
|
|
s.sander
Logs: 0 | 16 uur
|
alleen met oost zuidoost en noordnoord oost varen we op het wad, met zuid zitten op p9 dat is bij den hoorn en bij alle andere windrichtingen is het p17 bij de koog, dit is ook onze engiste officiele aangewezen spot waar we mogen kiten, op het wad zijn er al meerdere bekeuringen uitgedeeld , dus voor eigen risico. en voor een leuke kroeg vrijdagavond www12balcken.nl waar ik toevallig eigenaar van ben en zaterdag http://www.dewijsneus.com/ en cafe bilder in de koog die ook van een kiter zijn. laat even weten als jullie komen dan kunnen we misschien wel even een knappe downwinder maken van de vuurtoren naar beneden of andersom groet sander
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey sander super dus de kroeg hebben we al alleen nog een slaapplaats suggesties ? we zijn met een man of 9 denk ik
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Datums vrijdag 27 maart t/m 29 maart Datums vrijdag 3 april t/m 5 april Mooiste is vrijdag morgen vroeg iedereen ophalen met bussie en zondag middag weer terug
ROEPT U MAAR
|
|
|
TBK
|
Komt neer op ca. 50 euries pp Bosch en Zee app bij de koog Uw verblijf: Park: Hogenboom Appartementencomplex Bosch en Zee (De Koog/Texel, Nederland) Aankomst: Vrijdag 06/03/2009 Vertrek: Maandag 09/03/2009 Verblijfsduur: 3 nachten Accommodatie: 2/4-persoons appartement Type B Aantal accommodaties: 1 Huurprijs per acc.: € 132 Aantal personen: 4 volwassenen
Prijsspecificatie: Prijs Aantal Totaal
2/4-persoons appartement Type B € 132,00 1 € 132,00
Garantieregeling € 2,50 1 € 2,50
Reserveringskosten € 17,50 1 € 17,50
-------------------------------------------------------------------------------- Subtotaal (te betalen aan BungalowS.nl) € 152,00
Parkkosten € 1,10 per nacht, per persoon 3 nachten, 4 personen € 13,20
Eindschoonmaak en bedlinnen € 50,00 per accommodatie 1 accommodatie € 50,00
-------------------------------------------------------------------------------- Kosten te betalen aan het park € 63,20
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kijk that the spirit..... Ik zou, onder voorbehoud, alleen 27 t/m 29 maart kunnen. Het andere weekeinde moet ik werken en dat gaat mij te veel vrije dagen en geld kosten
|
|
|
TBK
|
Vertrek 27 maart hetzelfde !
Prijs Aantal Totaal
2/4-persoons appartement Type B € 132,00 1 € 132,00
Garantieregeling € 2,50 1 € 2,50
Reserveringskosten € 17,50 1 € 17,50
-------------------------------------------------------------------------------- Subtotaal (te betalen aan BungalowS.nl) € 152,00
Parkkosten € 1,10 per nacht, per persoon 3 nachten, 4 personen € 13,20
Eindschoonmaak en bedlinnen € 50,00 per accommodatie 1 accommodatie € 50,00
-------------------------------------------------------------------------------- Kosten te betalen aan het park € 63,20
-------------------------------------------------------------------------------- Totaalbedrag € 215,20
|
|
|