PeeWee
|
Ouwe l*llen motten ook niet willen sporten ,We hebben iig wel goed getimed qua windrichting en hoeveelheid. Helemaal mee eens. Maar je moet wat om een goddelijk lichaam te houden (al vraag ik me soms af waarom?? na bijna 25 jaar samenleven met dezelfde vrouw). ;-)
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Beterschap allemaal! Ik ben gelukkig helemaal fit voor het weekend!
De reisleider heeft net mijn spullen opgehaald, bedankt daarvoor! Vrijdag middag ben ik aan het knallen! Als iemand 1 van mijn spulletjes wil proberen kan dat natuurlijk, het is toch al op het eiland!
En wat een voorspellingen zeg... ongelovelijk!
|
|
|
Vinni
|
Oeh, 2 zieken. Beterschap! Ik ben gelukkig ook lekker fit, een beetje moe maar daar merk ik niets meer van zodra ik de wind voel Mooi al mijn spulletjes in de travelbag gestopt en nog wat andere spullen in zo'n mooie vliegerrugzak van SS. Ideaal die dingen, gewoon een bergtas
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb vertrouwen in debeun en er is wind zei ik jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa dat word ibuprofen meenemen we gaan helemaal los op dat eiland het mooiste weekend van het jaar komt eraan kites en drank mee wat wil je nog meer neem ook de beuncam mee en fototoestel
|
|
|
Vinni
|
Wat is het adres eigenlijk? Ik kan het niet vinden op die te slechte site..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dorpstraat 235 appartementen bosch en zee
|
|
|
|
Vinni
|
Wat is de prijs? Als we Micky nu inschrijven, zouden we dan onze vakantie terug kunnen verdienen? Of in ieder geval een gedeelte ervan? Ik denk zeker dat hij wel in de top 3 gaat komen met de juiste training en aanwijzingen
|
|
|
Vinni
|
Mijn tassen zitten tot de nok toe gevuld! Ik heb er nog net 3 zakjes tijgernootjes bij kunnen stampen, meer gaat echt niet lukken Mijn travel bag weegt 30 kg en mijn losse tas ook nog eens 10kg denk ik. Zwaar zat in ieder geval
|
|
|
To
|
40 kilo voor 1 weekend =, tering een hele volksverhuising haha suc6 met slepen vinni
|
|
|
Vinni
|
Alleen mijn board, kite's harnas, droogpak, bar, lijnen, pomp en neopreen stuff wegen bij elkaar 30 kg. Voor de rest nog een rugzak met wat shizzle. Gelukkig staat het zwaarste op wieltjes Ook lekker 4 bankjes bezet houden in de spits
|
|
|
To
|
neem je 4 kite's mee ofzo:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To
|
lekkere voorspellingen!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Hm.. dacht leuk nog 1 dagje te surfen vandaag.. Depowerkoord gebroken, scheurtje in mijn board en 1 fin gebroken... Morgen dus nog even langs kater!
Veel plezier morgenochtend! Hoop smiddags nog wat wind mee te pakken!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kan ook niet wachten....eindelijk zonder die doffer op vakantie Ik heb je bedje opgemaakt mag je lekker knus naast Vincent. Bier staat koud en de auto ingeladen ( zo goed als)
|
|
|
|
Marsie
|
Heeeeeee kitekings !!!! Een super weekend toegewenst,zie graag de foto's en films later. Have fun !!!! Marcel.
|
|
|