isomis
|
Vanmorgen samen met Nazar vroeg vertrokken richting IJmuiden. De wind stond side/onshore. Doordat het laagwater was waren de golven echt rommelig. Lastig uitvaren maar de terugweg ( mijn "springkant") was wel helemaal woopie. Eind van de morgen met het opkomende water mooie vlakke stukken. Genieten van de dikke wind met een heerlijk zonnetje. ( zijknat uit m'n droogpak / veel te warm aangekleed) Aan het begin van de middag werd het gewoon te druk om nog relaxed te varen. Iets van 50 vliegers op het water waarbij veel gasten die problemen hadden om door de branding te komen. Moesten bij het wegrijden van de parkeerplaats lang wachten om aan te sluiten bij een andere auto omdat die vette pad stond te controleren...... Al met al een TOPDAG . Sessie nr 5 staat voor 2011 op de teller dat aantal hoop ik volgende week in 2 weken met 9 in te halen:)
|
|
|
Idefixe
|
morgen maar eens richting Workum
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Tom ja workum lijkt mij ook wel wat alleen vanavond een feestje ff kijken hoe ik daar uit de strijd kom anders zal het naar de middag lopen dat ik er ben, maar dan is de wind ook beter
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Ruud
Ik ga naar Workum. Ben er tegen 11uur. Inderdaad smiddags ook meer woei.
|
|
|
Idefixe
|
Komt er wind dan? :S
ik denk niet dat ze het over bruine bonen hebben?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Komt er wind dan? :S
ik denk niet dat ze het over bruine bonen hebben? Had ik niet gezien, maar ik kan niet kiten want ik moet op de honden passen. De rest is namelijk naar een verjaardag. Veel plezier morgen.
|
|
|
LF Ruud
|
@Taco ik denk dat ik rond de klok van 10.30 aanwezig zal zijn @Tom hoe laat jij
|
|
|
Idefixe
|
ik heb geen idee hoe laat ik m'n bed uitkom....
|
|
|
PieNO
|
@ruud
ik haak (voorlopig) af. Wind is nog minder geworden als de voorspelling. IK kruip nog effe mijn nest in en kijk over 1 uur nog wel eens weer. staat nu maar 12 knots volgens 10 minuten waarnemingen.
|
|
|
LF Ruud
|
@Taco Ik ga denk ik om een uurtje of 11/12 die kant uit ga, maar ik houd de voorspellingen wel in de gaten
|
|
|
Arnold
|
wind valt een beetje tegen .... blijf denk ik maar lekker warm bij de kachel vandaag
|
|
|
PieNO
|
Ik haak defenitief af. Nu 13/14 knots. Dus kan net/niet.. Nex time beter. Wel shit want het gaat weer vriezen volgende week.. Hoop niet dat er weer een lange vorstperiode aan komt.
|
|
|
Idefixe
|
ouderwets voor Jan l*l naar het water gereden. Een paar uurtjes gezellig staan te ouwehoeren maar de wind was voor mij (net) niet vaarbaar. Als het lekker warm was geweest had ik het zeker ff geprobeerd maar met het weer van vandaag niet eens de boel opgepompt..........
|
|
|
PieNO
|
Mooi Klote Tom. Heb giga lopen twijfelen de hele ochtend of ik nu wel of niet zou gaan. Achteraf dus een goeie keuze geweest om niet te gaan. Windfinder en Windguru zaten er weer beide flink naast voor vandaag.
|
|
|
LF Ruud
|
Yep Tom voor Jan met zijn korte achternaam gereden,maar het was wel ff gezellig haha. Trouwens die jongens met hun Core 12m hebben wel gevaren en konden redelijk hoogte houden 10 min staan kijken,daarna richting Mirns gereden ik denk wil toch weten hoe het erbij ligt EN..................................... ......................................k ijk zelf!! (wendy_kitesmiley)Maar komt wel weer vorst aan hoop dat het mee gaat vallen heb wel zin een bruute sessie @Mirns
|
|
|
VincentC
|
WTN doet die ballenlijn daar?
|
|
|
|
Idefixe
|
het zou mij niets verbazen dat als de wind draait er maar zo weer een beste bak ijs ligt. @ Workum lag het op zo'n 300m van de kant nog helemaal vol vandaag.
|
|
|
Marko
|
Tot aan de ballenlijn is het voor beginners. haha @Tom, ja echt niet te geloven hoe snel dat zich verplaatst dat drijfijs..
|
|
|
VincentC
|
Wel behoorlijk balen, die ballenlijn ligt precies waar ik altijd m'n tricks doe!
|
|
|
naja
|
Je bent een schande voor het kitesurfen Vincent!
|
|
|
Idefixe
|
achter de ballenlijn begint de zwemmerszone / daar mag je dus helemaal niet komen
|
|
|
PieNO
|
achter de ballenlijn begint de zwemmerszone / daar mag je dus helemaal niet komen Mmmm das dan lekker met 200 man in een stukje van 5 bij 20 meter kiten. Hoogte lopen kan je dus wel vergeten zeker al het westen wind is.
|
|
|