|
Idefixe
|
de ballenlijn geeft tegenwoordig de "les zone" aan. Scholen voor de lijn en de rest erachter.
|
|
|
|
Idefixe
|
morgen weer een beetje vaarbaar........
WIND: Zuid van het koufront westelijk 13-16 kn. Noord van het front noordwestelijk 13-16 kn,aan zee 17-21 kn en in het noordelijk kustgebied 22-26kn. Uitschieters rond 10 kn boven de gemiddelde wind. De laatste uren 5kn afnemende wind.
|
|
|
Idefixe
|
met een beetje mazzel maar ff deftig thuis varen dan Wind ziet er top uit. De lucht trekt hier al helemaal open. Zo eerst even kijken of het piepkleine plaatselijke plasje vrij van ijs is.
|
|
|
Kitesufferd
|
Ga zo richting Mirns. Hopelijk niet teveel Noord...
|
|
|
henkert
Geen avatar
|
Pas op voor het pas aangelegde mijnenveld. Aangegeven door de ballenlijn.
|
|
|
Idefixe
|
Net thuis: behoorlijk brak. Stond om 10.00 uur op het water. Eerst even met de 14m en later goed gepowered aan de 11m.
|
|
|
VincentC
|
Waar was je Tom?
|
|
|
Idefixe
|
Marina ( Nazar was later ook nog aanwezig)
|
|
|
Idefixe
|
met een beetje geluk dinsdag een Mirns sessie
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Een sessie op mirns zou er haast een moord voor willen plegen ziet er goed uit de hele week en het weekend maar het is nog ver weg!!!!
|
|
|
Gj
|
ah ja, nog 2 week en dan zitten wij 16 dagen in Tarifa.
|
|
|
Idefixe
|
Nazar trekt z'n loopjes nu aardig hoog dus dat gaat daar een leuke competitie worden Have fun
|
|
|
|
|
Marko
|
Ja en 3x raden waar ik dan ben onder me 7m !!
|
|
|
Nazar
|
Zaterdag ga je niet t water op, trust me!!!
Vrijdag is "The day" to be.
|
|
|
Marko
|
Woooot ik zie dat zaterdag 53kn stoten zijn.. laat maar dan Hoest nazar??!!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ja en 3x raden waar ik dan ben onder me 7m !! Die ga jij niet houden met 53 knots... knip er 3m2 vanaf. Maarja Guru en Windfinder kennende is daar zaterag nog maar 23 knots van over. Dus precies goed.
|
|
|
Nazar
|
Woooot ik zie dat zaterdag 53kn stoten zijn.. laat maar dan Hoest nazar??!! Ja niks, zit nu op school.....maar ben vrijdag vrij, dus kunnen dan naar mirns/ijmuiden! Are you in or are you in?
|
|
|
Marko
|
Ik ben niet vrij, weet ook niet of ik wat kan regelen :S... ik zit nu ook op school
|
|
|
Nazar
|
dat is k8t voor je ik ga sowieso ergens genieten (A)
|
|
|
|