TBK
|
El Gouwna was zelfs nog beter, toen had je nog 2 uur gevaren ofwel 120 minuten ofwel 7200 seconden ! Dat is toch heel wat als je het zo bekijkt, volgend jaar maar weer, El Gauwna is top en niet duur ! 1 keer 9dgn Cumbuco = 2 weken El gouwna incl Penusbar !
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Frank en Harrie. El Gauna zie je mij niet weer. Als het geen Brazil gaat worden dan maar Safaga of Pounda of Gokova En Wanneer gaan we naar Fehmarn. En als Schel straks een groot moeras is wil ik niet hopen dat jullie naar Mirns komen. Mirns is alleen voor duitsers/drenten/friezen]gelderlanders/overijsselgangers/polderboys en grunigers.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@ Frank en Harrie. El Gauna zie je mij niet weer. Als het geen Brazil gaat worden dan maar Safaga of Pounda of Gokova En Wanneer gaan we naar Fehmarn. En als Schel straks een groot moeras is wil ik niet hopen dat jullie naar Mirns komen. Mirns is alleen voor duitsers/drenten/friezen en grunigers. Hey! Ik ben Gelderlander!
|
|
|
KappuhH
|
@ Taco: toen je weg ging heb ik toch nog mijn pak aan gedaan en uiteindelijk denk ik 3 kwartier gevaren ongeveer...
|
|
|
PieNO
|
@ Taco: toen je weg ging heb ik toch nog mijn pak aan gedaan en uiteindelijk denk ik 3 kwartier gevaren ongeveer...
Zeker met die 19m Flysurfer van die dikke Duitse papzak. Maarre mooie boardjes Hendrik. Volgende keer wil ik er wel eens op varen.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
en zo maar weer eens naar het water, denk dat ik de 17 niet nodig heb vandaag
|
|
|
KappuhH
|
Zeker met die 19m Flysurfer van die dikke Duitse papzak. Maarre mooie boardjes Hendrik. Volgende keer wil ik er wel eens op varen. Oja was vergeten te zeggen dat het met een 17m was Wind lijkt vanmorgen inderdaad goed, maar neemt nu al weer af...
|
|
|
naja
|
Gister voor Jan Lul 25euro en een halve snipperdag armer,had beter moeten weten maar toch en kijk vandaag! ,ben in tijden niet zo ziek geweest van dat weer, nikszooi!
|
|
|
Idefixe
|
Was vanmorgen met leerlingen buiten aan het werk: strak windje / blauwe lucht en een heerlijke temperatuur. Word er nu echt helemaal schijtziek van........
|
|
|
|
Vinni
|
Was vanmorgen met leerlingen buiten aan het werk: strak windje / blauwe lucht en een heerlijke temperatuur. Word er nu echt helemaal schijtziek van........
Niet zo klagen! Ik had speciaal mijn vrije dag van vrijdag naar donderdag verschoven omdat het donderdag zou waaien en vrijdag niet! Dat is pas zuur
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heeeeeeeeel vervelend Vinni. Om het er dan maar even in te wrijven............vanmorgen ruim 3 uur heerlijk gevaren en gevlogen op Schellie. Windje was nog harder dan verwacht. Wat een topochtend. Begonnen met de darkslide. Die slide lukt wel, maar dan die loop erachteraan hè en weer landen. Dat is andere koek.
|
|
|
Vinni
|
Heeeeeeeeel vervelend Vinni. Om het er dan maar even in te wrijven............vanmorgen ruim 3 uur heerlijk gevaren en gevlogen op Schellie. Windje was nog harder dan verwacht. Wat een topochtend. Begonnen met de darkslide. Die slide lukt wel, maar dan die loop erachteraan hè en weer landen. Dat is andere koek. Hahaha wat een zure bom! Ik zat nog te twijfelen tussen Sschell en Mirns Darkslide komt vanzelf wel! 100x vallen en dan zit i erin ;-)
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo is het. Gewoon door blijven crashen. Jammer dat je niet naar Schellie bent gekomen.
|
|
|
Reodude
|
Ik vrees da het de komende weken, wel eens een WO3 zou kunnen uitbreken in Mirns, als je al het gezeik leest op oase na jou berichtje, dat ze hun aan de regels moeten houden...nou moe..kijk uit voor de loopgraven...en verborgen schutters...
|
|
|
PieNO
|
Vrijdag ziet het op windfinder er leuk uit. MAAR..de afgelopen weken al vaker met ZO naar Mirns gereden omdat er 20 knots voorspeld was en uiteindelijk maar 10 knots waaide. Dus eerlijk gezegd heb iker niet echt veel vertrouwen in. Mocht het wel gaan waaien ben ik van de partij.
|
|
|
Kemperman
|
Kom je met ZO niet heel makkelijk in het natuurgebied? Ik doe het nog niet echt lang, dus dan is dat wel handig om te weten.
|
|
|
PieNO
|
Kom je met ZO niet heel makkelijk in het natuurgebied? Ik doe het nog niet echt lang, dus dan is dat wel handig om te weten.
Als beginner is het inderdaad dan wel lastig. Zeker als je net je eerste meters aan het maken bent. Afvallen ipv hoogte maken is dan vaak aan de orde. Als je al een beetje rakjes kan maken kan je het allicht proberen. Mocht je richting natuurgebied gaan kan je altijd weer een paar honderd meter gaan lopen. Lopen hoort er nu eenmaal bij in het begin. Zo zijn we allemaal begonnen.
|
|
|
Kitesufferd
|
Als het morgenochtend vaarbaar is, ben ik van de partij
|
|
|
KiteOngoing
|
Wind lijkt vrijdag 11 van de 11e helemaal goed te komen. Depressie op de Noordzee. ZO 20-24 knts. Probeer 's morgens om 11 uur aanwezig te zijn. Wie nog meer? Wel de echte wind in de peiling houden. Bereikbaar (0)6 5 35 25 28 21 Whatsapp?
|
|
|
Idefixe
|
Ik kan zelf helaas niet . ZO is natuurlijk weer de windrichting voor een hoop gezeik in het Natuurgebied. Met z'n allen een beetje links van de boeien blijven jongens. Voorkomt weer een hoop "gedoe" ........
|
|
|
PieNO
|
Gert. Ik ben er om half 2. Hoop niet dat het net zo drama gaat worden als afgelopen keer. Als dat wel zo is jatten we gewoon een 21m flysurfer van een Duitser.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben echt aan het twijfelen om school te skippen, maar ik doe het toch maar niet. Moet nog een hoop doen dus laat ik maar lekker naar school gaan.
|
|
|