TBK
|
Zo te lezen gaat er niemand naar enkhuizen !!??!! Ben er ff na enen, gaat er echt niemand Als ik vanmiddag ff vrij kan regelen, kom ik ook Sander !
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zo te lezen gaat er niemand naar enkhuizen !!??!! Ben er ff na enen, gaat er echt niemand Als ik vanmiddag ff vrij kan regelen, kom ik ook Sander ! Word een topdag volgens mij Frank... roggel het
|
|
|
S@nd3r
|
ga nu mijn spullen in de auto inladen en dan richting edam ong 10:00 daar
|
|
|
Radical Ronnie
Logs: 0 | 1555 uur
|
Yo there Als ik op de SPOTS tab kijk bij Edam, zie ik 2 gebieden, 1 noordelijk en 1 zuidelijk van een haventje / uitmonding... Waar is de spot van Edam waar jullie gaan kiten?
|
|
|
@LaurenS
|
Yoyoyo here The spot is north , doe toch mijn droogpakkie nog maar aan.het water is best nog koud 5a 6 graadjes op het ijsselmeer
|
|
|
Idefixe
|
ik doe vanmiddag Enkhuizen
|
|
|
|
Vloot
|
Ik moet eerst nog ff want doen Dus ik hoop een uur of 14:00
|
|
|
PeeWee
|
Shitje, Ik ben al een paar dagen ziekjes. Ik blijf maar lekker in het zonnetje uit de wind. Veel plezier mannen. See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb vanmorgen heerlijk gevaren op Edam ..wel wat frisjes Maar de wind stond al goed door ..flink gepowerd met mijn 9 mtr Moest helaas weer vroeg weg ,toch nog ruim 2 uurtjes gevaren . Was nog niet al te druk slechts 4 man ..
|
|
|
PeeWee
|
Lekker hoor
|
|
|
onderaqua
|
Vanmiddag op Edam topperdeflop beetje koude handjes. Lekker gevaren. Begon al weer druk te worden. Veel zwemmers. journalist van Telegraaf heeft nog plaatjes geschoten ben benieuwd.
|
|
|
@LaurenS
|
Zow dat was een PERFECT daggie op Edam. Zonnetje erbij ,eerst met de negen en toen die crashte door een gebroken bridle verder met de zeven... We want more!!!!, lekker hoor!!!!!!!!
|
|
|
Idefixe
|
Enkhuizen was begin van de middag lekker. Flink gepowered aan de 11m met een vaal zonnetje. Het was wel F*CKING choppy water....... Nadat de zon er iets beter door kwam kakte de wind er ook behoorlijk uit. Een lekkere sessie maar had veel beter gekund.
Ik was overigens doorgereden naar het strandje / reddingsbrigade , ik zag bij aankomst de politie druk in de weer met de auto's die bij de slagboom /grasveld stonden. Iemand nog een bon gehad?
|
|
|
Giertje
|
zo weer lekker aan de chokolademelk even bijkomen. topmiddag op Edan met de 8 meter
|
|
|
|
Kitesufferd
|
@Tom: De enige kitende dame vandaag had haar hond in de auto zitten. Netjes raampje open e.d. maar voorbijgangers vonden het nodig om de politie te bellen....
|
|
|
haast - te - recht
|
wat een top middag in Edam , voorlopig kunnen we het vergeten als ik WF mag geloven .
|
|
|
|
ditispablo
|
De Edammmer Lente is begonnen! Feestelijk vandaag zeg. Koude viel mee ook met wetsuit, gezelligheid langs de kant, goed gepowered met de 10, een lekke strut mocht de pret niet drukken, gewoon rammen weer sinds 5 maanden, !!
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zit je niet mee John Jammer dat je niet mee kan... Nog ff dan, Enkh was weer top zoals Tom al zei begin vd middag top, alleen beetje vreemde draaiend wind NO was het iig niet, eerder ZO-O Maar prima gevaren met de 9, uur of 4 ging ie ineens uit... Helaas!!
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ziezo....ik ben ook weer uit m'n winterslaap! Ik kan niet wachten om weer eens met de NH Kitekings te beuken! Maareh....dat werk is toch wel een verstoring van van m'n vrije kite tijd
|
|
|
mocem
|
Ik heb me ook wel aardig vermaakt op Edam. Was wel aan de late kant maar dat mocht de pret niet drukken. Vond de chop niet echt relaxt. Volgende keer denk maar door rijden naar medemblik of enkhuizen.
|
|
|