thelastV8
|
Ik ga ook maar ff kijken... wat mot je anders?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Richard wil je niet al dat kitetuig naar schellinkhout sturen we wonen nu zo lekker rustig tussen de bejaarden.
|
|
|
|
pewpew
|
Ik moet wel 1.5 uur rijden enkele reis. Das mooi kl..te tijd om te verhuizen Op schellinkhout staan een zoot huizen te kopen voor weinig, 1 minuut van de spot http://www.funda.nl/koop/schellinkhout/huis-48176578-dorpsweg-32/Ga nu rijden. enkhuizen is waarsch wel iets gunstiger. Maarja heb je wel van die friezen zitten tja wat mot je anders op zondag? Ik ga rond kwart voor 10 richting medemblik Edit: het wordt 10 uur richting mblik En waait het al ???? Up daaatje ?? hoeveel knopen ?? Pompe of verzuipe ?? .
|
|
|
|
pewpew
|
Sta nu op medemblik. Niet heel hard windje. Iets harder dan vorige zondag. Ot. Goed genoeg voor een 11 edge Wordt geen spectaculaire sessie
|
|
|
Haring High Richardt
|
Up Daatje van thelastV8 , gekke huis op Medemblik, te druk om te kiten
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Bedankt voor de update..... ik wilde net naar" Blikkie "gaan ....maar het ziet er niet erg spectaculair uit Ik wacht nog even, misschien vanmiddag dan maar even op Edam kijken, is voor mij een stuk dichterbij. @pewpew..staat er nu meer wind als vorige week zondag ? Toen was het best goed.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wel genoeg wind monneer haring? Geen flauw idee Ik zit lekker warm achter de computer rekeningen te betalen ben failliet straks handballen kijken bij dochter en rondje skaten. Ziet er niet echt spectaculair uit op Medemblik
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik pas ook vandaag, zul je net zien dat het nog aardig was maar om weer met vies grauw weer 3 uur te gaan karren heb ik vandaag geen zin in. Plus dat mijn droogpak lek is gegaan gister...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Laatste up daat van thelastV8, vaarbaar met 15 knopen, kortom maak me gek
|
|
|
pewpew
|
Heb gevaren. Daar is alles wel mee gezegd
|
|
|
|
|
Wanda
|
Ik heb nog wel even lekker kunnen varen met de 13m Edge. Maar voor het mooie mochten er wel een paar knoopjes bij!!
|
|
|
Idefixe
|
Hmmppffff, voor diegene die er vroeg bij waren, waaronder ikkie was het in de ochtend goed varen @ Medemblik. Ok, het was niet spectaculair denderend maar aan m'n 11 metertje was het goed te doen. Aan het begin vd middag kakte de boel er een beetje uit. En het was koud............. Je kent dat wel : zo'n "huilie, huilie handjes momentje" als je begrijpt wat ik bedoel.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
4,5 uur gereden voor 15 minuten varen story of my life ....
|
|
|
geloof68
|
Naast de tegenvallende wind en de kou op Medemblik viel ons Brabanders nog iets op: kite mag ook door beginners aangepakt worden hoor.
|
|
|
KiteFEEL
|
Afgelopen dagen niet mogen klagen. Iedere ochtend vroeg (09:00 uur) begonnen op Medemblik en ruim voldoende wind gehad met de 10 en 12 meters en grote boards. Morgenochtend plakken we er nog een les sessie aan vast met gelukkig wat hogere temperaturen. Dit weekend was frisjes na het verwende weekend van vorige week. De zomer is in aankomst !
|
|
|
pewpew
|
Naast de tegenvallende wind en de kou op Medemblik viel ons Brabanders nog iets op: kite mag ook door beginners aangepakt worden hoor.
Ik begrijp je niet :S
|
|
|
geloof68
|
Zal hoogstwaarschijnlijk niet bewust zijn gegaan, maar het overkwam ons meerdere keren dat wij aan het wachten waren of iemand gezien had dat wij onze kites wilden landen. Jullie gebruiken toch hetzelfde gebaar ? Een paar keer liep iemand weg met een kite van ons net boven zijn hoofd.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zal hoogstwaarschijnlijk niet bewust zijn gegaan, maar het overkwam ons meerdere keren dat wij aan het wachten waren of iemand gezien had dat wij onze kites wilden landen. Jullie gebruiken toch hetzelfde gebaar ? Een paar keer liep iemand weg met een kite van ons net boven zijn hoofd. Komt dat jullie daar niet gewenst zijn Andre, jullie kennen daar niemand.
|
|
|