Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
@Hard2Handle Idd veel geklots maar tussen de golfjes door kon je wel lekker varen. Later op de avond werd het wel vervelend. @feddomw Stond toen wel een frietkot
|
|
|
R.B.
|
kitesurfen was dat nou die hbby die ik heb met een grote vlieger en een klein boardje? Die ga ik dan snel maar weer is beoefenen. Het is al te lang geleden.......
|
|
|
d@ni
|
Ik gisteren ook weer na 2 MAANDEN!! Was een epische sundown sessie! Bijna vergeten hoe fakking lekker dit is. Heerlijke sprongen gemaakt met zachte landingen. Ja, ook ik ga eindelijk vooruit. Benjooh nog gezien, aangenaam dude Kan je zien wat zo'n originele kite kan doen voor de sociale contacten. Wanneer is de BBQ nou jongens?? Zaterdag?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@D@ni toch weer op het water! Sorry je telefoontje gemist was al richt het water aan het lopen. Gistere wel een lekkere sessie gehad, maar halve wegen toch wat te veel power voor het leuke werk, 7m ook niet meegenomen dus knoopje minder power en gaan. Stonden idd mooie bakken Laurens en de stroming viel ook reuze mee. Wanneer mogen we weer...
|
|
|
Yoram
|
Gister weer is present @Autoplaya, morgen overmorgen weer weer! Kan je zien wat zo'n originele kite kan doen voor de sociale contacten. Dan was jij de gene met de Zeeko kite
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@Ron CadZAND??? Ik dacht dat jij na Dakhla geen zand meer kon zien?? En mochten we niet mee deze keer??
Tja....Ik kan het ook niet helpen dat het zo heet...........maar hier waait het tenminste. vandaag aflandig, morgen in de middag weer knallen als de wolkies weg zijn. lekker met mannetje of 5 op het water und vielen moffen langs die seite miet viele "oooohs" und "aaaahs"
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@D@ni toch weer op het water! Sorry je telefoontje gemist was al richt het water aan het lopen. Gistere wel een lekkere sessie gehad, maar halve wegen toch wat te veel power voor het leuke werk, 7m ook niet meegenomen dus knoopje minder power en gaan. Stonden idd mooie bakken Laurens en de stroming viel ook reuze mee. Wanneer mogen we weer... Na 10 min op het water wilde ik al mijn 7m pakken (had ik bij me), maar op een of andere manier bleef ik maar gewoon door kiten..
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Lekker idd, even een rondje slufter bay gedaan met Evan, we konden zo'n beetje over de hoofden van de zeehonden lopen onderweg. John, ik zag je in de verte net het water af gaan, en toen ik al halverwege opgekruisd was zag ik je met je 8m verschijnen. Dus bij deze gegroet dan maar.
De sluf ligt er bij zoals in de avatar van Jochem, maar dan vele kilometers lang. de poelen zijn allemaal aan de wandel gegaan maar damn dit wordt een wereldspot!
Hang s niet zo aan de gote klok dat wij.... ehm wacht. We ben de hele tijd binnen de gele boeien gebleven, dan is er niks aan de hand, toch?
Hoe komen jullie dan aan de andere kant van de vijver dan als je niet voorbij de gele boeien gaat en niet door de rode lijn gaat??? Jullie hebben toch niet de geheime tunnel gebruikt of wel? En het dan ook nog op het forum zetten? Echt een foute actie dudes!
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
En denken jullie nog dat het morgen gaat waaien? Er zit inmiddels een dikke laag stof op mijn kites en board
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
heeft iemand een wg pro?
moet morgen ochtend ong 2 uur werken, denk dat ik daarna direct door rijd naar playa.
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Zo ik heb mijn vriendin zo ver gekregen om morgen en overmorgen een les te nemen. Voor zaterdag ziet de wind er goed uit. Nu maar hopen dat er morgen middag ook voldoende wind voor een les is.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
En het knmi zegt het volgende:
De wind draait naar zuid tot zuidwest en neemt toe naar matig, kracht 3 of 4 en langs de kust en op het IJsselmeer, vrij krachtig, 5 en mogelijk krachtig, 6. (Bron: KNMI)
Gaat het nu wel of niet waaien morgen?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Denniks wel, als je niet bang bent voor een druppie en even geduld hebt voor de zon
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
De vrijdagmiddag en de zaterdagmiddag staan gereserveerd!! Zo te zien alleen de zaterdag nog maar een succes momenteel.
Ik durf het niet te zeggen maar mss heb ik me over laten halen voor een Rocksessie na de middag zaterdag....Nu nog duimen voor morgenmiddag!
|
|
|
bezemsteel12
|
@Bezem, hieronder pro'tje. Maar hoe die ernu uitziet ga je niet blij van worden, wachten op de update, ik voorspel dat het gaat blazen thanks yoram hoop dat ik om half 9 klaar ben met werken, dan ben ik 9 uur op playa met een 8m en een 12m. hopen dat het lekker waait. morgen ochtend nog meer mensen?? gr
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Denk het wel, maar twijfel nog een beetje. En natuurlijk de vraag of ik me nest uit kan komen,
|
|
|
|
Yoram
|
Ben nu nog steeds me werk aan het afronden voor morgen, vroeg me nest uitkomen zit ervoor mij niet in
|
|
|
Yoram
|
Nou half 5 's ochtends inmiddels, de wind is nu 13kn, zal zo wel toenemen. Wakker worden jongens, ik verveel me te pletter haha! HIeronder nog maar een Wgpro shotje om iets nuttigs toe te voegen
|
|
|
bezemsteel12
|
Ben nu nog steeds me werk aan het afronden voor morgen, vroeg me nest uitkomen zit ervoor mij niet in volgens mijn was je de enige die nog moest werken. had eigenlijk al weg willen zijn, maar die klote kranten zijn zo laat. denk niet dat ik 9 uur op playa ben, maar we zullen zien. gr
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Hmm, als ik wgpro moet geloven is et vanmiddag nie veel meer?? Ach we zien wel, spullen liggen in de auto. Morgen sowieso vd partij! Alleen nog ff kijken waar...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Wind is sowieso een ruk richting, wacht wel tot morgen wanneer hij gaat ruimen naar ZW:)
|
|
|